Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka nainen muka tykkää pitkähiuksisista miehistä?

Vierailija

Mun mielestä niin vastenmielisen näköstä kun miehellä on pitkät hiukset. Mitä muut ootte mieltä?

Kommentit (15)

Vierailija

Minulle ihmisten hiusten pituus on yksi vähiten tärkeimmistä asioista kiinnostuksen suhteen. Jos ihminen on kiinnostava, sen hiusten pituudella ei ole paskankaan merkitystä.

N 44
Seuraa 
Liittynyt10.11.2015

Hiusten pituudella ei ole mulle mitään merkitystä. Olen elämäni aikana ollut kiinnostunut yhdestä kaljusta miehestä, parista pitkätukasta ja vaikka mistä siitä väliltä. Milloinkaan hiusten pituus ei ole ollut se tekijä, joka on saanut minut kiinnostumaan ihmisestä, tai vastaavasti menettämään kiinnostukseni.

Vierailija

Mä kyllä tykkään. Riippuu tietysti millaiset ne hiukset on (onko hyväkuntoiset vai ohuet ja takkuiset?). Tykkään tosi paljon mm. paksuista luonnonkiharaisista ja pitkistä hiuksista miehillä. Sen sijaan pitkät rastahiukset on turn off.

Vierailija

Mun exä. Sillä oli joku ihme fetissi pitkiin hiuksiin. Koko 15 vuotisen suhteen ajan painosti minua kasvattamaan pitkät hiukset. Kun en suostunut, niin yksi päivä ilmoitti löytäneensä unelmamiehen ja lähtevän tämän mukaan, pienen ylläripyllärin siis järjesti. Ilmeisesti se tukka ei kuitenkaan kaikkea hyvää tuonut tullessaan, kun jo puolen vuoden päästä oli palaamassa takaisin.

Kolli76

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä tykkään. Riippuu tietysti millaiset ne hiukset on (onko hyväkuntoiset vai ohuet ja takkuiset?). Tykkään tosi paljon mm. paksuista luonnonkiharaisista ja pitkistä hiuksista miehillä. Sen sijaan pitkät rastahiukset on turn off.

Alapeukku, koska luonnonkiharoista tuli mieleen enkelikiharat ja miehellä. Omg.

Nyt en saa mielikuvaa pois!

Vierailija

Kyllä miehellä pitkä tukka pitää olla ja parta. Nykyinen muoti on herkkua, toivottavasti kestää...
Rastatkin ok, kunhan on hoidetut ja tasaiset. Eikä yksi takku toisella puolen päätä ja kolme toisella.

Kyllä mulle kalju mieskin kelpaa.

Vierailija

Tykkään, kunhan ovat hyväkuntoiset ja tarpeeksi paksut. "Rihmakallo"-letti à la Juice Leskinen ei todellakaan sytytä, eivät myöskään rastat. Muuten kyllä pitkät hiukset ovat yksi tärkeimmistä ulkoisista piirteistä, joka saa kiinnostumaan miehestä... rock-/metallisti-/goottityyli miehellä on yleisesti ottaen suuri turn-on ja pitkät hiukset plussaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat