Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka nainen muka tykkää pitkähiuksisista miehistä?

Vierailija
20.11.2015 |

Mun mielestä niin vastenmielisen näköstä kun miehellä on pitkät hiukset. Mitä muut ootte mieltä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tykkää. Epäsiistin näköistä.

Vierailija
2/15 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ihmisten hiusten pituus on yksi vähiten tärkeimmistä asioista kiinnostuksen suhteen. Jos ihminen on kiinnostava, sen hiusten pituudella ei ole paskankaan merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naama on hyvä niin eipä siinä hiuksilla oo väliä kunhan ei oo rasvaset tai muuten kauheat!

4/15 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten pituudella ei ole mulle mitään merkitystä. Olen elämäni aikana ollut kiinnostunut yhdestä kaljusta miehestä, parista pitkätukasta ja vaikka mistä siitä väliltä. Milloinkaan hiusten pituus ei ole ollut se tekijä, joka on saanut minut kiinnostumaan ihmisestä, tai vastaavasti menettämään kiinnostukseni.

Vierailija
5/15 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkään. Riippuu tietysti millaiset ne hiukset on (onko hyväkuntoiset vai ohuet ja takkuiset?). Tykkään tosi paljon mm. paksuista luonnonkiharaisista ja pitkistä hiuksista miehillä. Sen sijaan pitkät rastahiukset on turn off.

Vierailija
6/15 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset miehillä on nam, jos ei roiku rasvaisena. Kalju olis täydellinen turn off.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan ❤

Vierailija
8/15 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä. Sillä oli joku ihme fetissi pitkiin hiuksiin. Koko 15 vuotisen suhteen ajan painosti minua kasvattamaan pitkät hiukset. Kun en suostunut, niin yksi päivä ilmoitti löytäneensä unelmamiehen ja lähtevän tämän mukaan, pienen ylläripyllärin siis järjesti. Ilmeisesti se tukka ei kuitenkaan kaikkea hyvää tuonut tullessaan, kun jo puolen vuoden päästä oli palaamassa takaisin.

 

Kolli76

Vierailija
10/15 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lyhyttukaiset on vastenmielisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä tykkään. Riippuu tietysti millaiset ne hiukset on (onko hyväkuntoiset vai ohuet ja takkuiset?). Tykkään tosi paljon mm. paksuista luonnonkiharaisista ja pitkistä hiuksista miehillä. Sen sijaan pitkät rastahiukset on turn off.

Alapeukku, koska luonnonkiharoista tuli mieleen enkelikiharat ja miehellä. Omg.

Nyt en saa mielikuvaa pois!

Vierailija
12/15 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehellä pitkä tukka pitää olla ja parta. Nykyinen muoti on herkkua, toivottavasti kestää...

Rastatkin ok, kunhan on hoidetut ja tasaiset. Eikä yksi takku toisella puolen päätä ja kolme toisella.

Kyllä mulle kalju mieskin kelpaa.

Vierailija
14/15 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, kunhan ovat hyväkuntoiset ja tarpeeksi paksut. "Rihmakallo"-letti à la Juice Leskinen ei todellakaan sytytä, eivät myöskään rastat. Muuten kyllä pitkät hiukset ovat yksi tärkeimmistä ulkoisista piirteistä, joka saa kiinnostumaan miehestä... rock-/metallisti-/goottityyli miehellä on yleisesti ottaen suuri turn-on ja pitkät hiukset plussaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset Sons of Anarchyn Jaxin hiukset viel menee mut ei siitä pidemmät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi