Mitä tarkoittaa oma elämä?
Elämäni on siellä, missä rakkaani. Eli perhe: mies ja lapset. Sukulais- ja ystäväpiiri.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä oman elämän käsitettä? Selittäkää!
Kommentit (3)
Mulle se tarkoittaa, että elän omaa elämääni niin, kuin itse haluan, itselleni. Otan tietenkin rakkaimmat ja läheiset huomioon, ja elän elämääni heidän kanssaan, mutta elän niin, että teen itse valintani, itse päätökseni, en elä muiden kautta tai muiden saavutusten kautta, vaan hankin itse omat saavutukseni ja onnen tunteeni. Uskon, että niin pystyn olemaan tasapainoinen, ja silloin myös parempi muille. Tottakai siihen automaattisesti kuuluu ne muut ihmiset, mutta he eivät ole minä, he eivät ole minun elääni ainoa sisältö, joskin ehkä tärkein. Joku muu valitsee toisin.
sitä ettei työstä tullessani vaimo pistä siivoamaan taloa jonka jälkeen markettiiin ostamaan tavaroita ja sitten samaa rataa joka päivä vaan saisi tunnin kuunnella musiikkia tai leikkiä pojan kanssa jne.
Minulla on hyvä tilanne toisin kuin kaverillani :)
Isovanhemmat; olemme omat lapsemme hoitaneet (hoidattaneet omilla vanhemmilla), nyt voimme vain tehdä omia juttuja, emmekä huomioi mitenkään jälkipolvia. Nimim. Kokemusta tällaisista isovanhemmista ja itse toimimme toisin.