Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki hyvät miehet jo varattuja = sinkkunaisen ongelma

Vierailija
20.11.2015 |

Tukea erityisesti toisilta sinkkunaisilta, tiedätte hyvin mistä puhun... Ikääni en tarkenna, mutta se aika kun sitoutumiskykyiset miehet ovat jo vakiintuneissa parisuhteissa olleet hyvin pitkään niin halutessaan.

Kommentit (198)

Vierailija
161/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla taas tuntuu olevan lapsia, yhoot ei nappaa, olen mielummin yksin.

Laatuyksilöt ovat luonnollisesti päässeet lisääntymään.

Laatuyksilöt elävät ydinperheissä. Kissaemon moraalilla huonoja geenejään levittävät pentutehtailijat taas ovat sitä alinta pohjasakkaa, joilla ei pitäisi edes olla mitään jakoa muihin kuin vastaaviin mieshoroihin. Seksi on jokaisen oikeus, mutta holtiton lisääntyminen on järjetön harrastus, joka tulee yhteiskunnallekin kalliiksi. Eikä silloin voi edes puhua parisuhteesta, jos nurkissa vilisee muihin suhteisiin väkerrettyjä elättejä, normaali seksielämä, jonka kuuluu olla tuoreessa suhteessa vilkas, on käytännössä mahdottomuus. En tiedä millainen epätoivon taso pitäisi saavuttaa, että sekaantuisin yhäriin, ehkä vammautuminen niin, etten kykenisi enää normaaliin seksiin ja tarvitsisin apua arkipäivän askareissa. Mutta enpä silloin enää tietysti kelpaisikaan yhärille, minusta kun ei olisikaan mitään hyötyä.

. En ole pitkään aikaan lukenut mitään yhtä kuvottavaa tältä palstalta. Olet ihmissaastaa ja toivon, etten ikinä joudu tekemisiin kanssasi ja en ole varmasti ainut. Hyi helvetti mikä ällötys oletkaan.

Sulla siis on eri standardit naisille. 

Jos mies kylväis siementä ympäri kyliä, niin kyllä horona pidettäisiin. Jos taas naisella on lapsia useiden miesten kanssa, niin miehet ovat tietenkin olleet sikoja.

Vierailija
162/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laatuyksilöt elävät ydinperheissä. Kissaemon moraalilla huonoja geenejään levittävät pentutehtailijat taas ovat sitä alinta pohjasakkaa, joilla ei pitäisi edes olla mitään jakoa muihin kuin vastaaviin mieshoroihin. Seksi on jokaisen oikeus, mutta holtiton lisääntyminen on järjetön harrastus, joka tulee yhteiskunnallekin kalliiksi. Eikä silloin voi edes puhua parisuhteesta, jos nurkissa vilisee muihin suhteisiin väkerrettyjä elättejä, normaali seksielämä, jonka kuuluu olla tuoreessa suhteessa vilkas, on käytännössä mahdottomuus. En tiedä millainen epätoivon taso pitäisi saavuttaa, että sekaantuisin yhäriin, ehkä vammautuminen niin, etten kykenisi enää normaaliin seksiin ja tarvitsisin apua arkipäivän askareissa. Mutta enpä silloin enää tietysti kelpaisikaan yhärille, minusta kun ei olisikaan mitään hyötyä.

Mä näen asian aivan samoin M32. Jos niitä lapsia pykätään, niin eletään sitten yhdessä. Mitä iloa siitä suhteesta enää on, jos nainen parhaina tutustumisaikoinaan hoitaa vain toisten miesten kanssa pykäämiänsä kakaroita. Sitten tietenkin ymmärrän, jos miehellä on omat penskansa.

Sinä varmaankin olisit sitten valmis tilanteessa kuin tilanteessa elämään vaimosi ja lastesi kanssa hamaan hautaan? Vaikka vaimo löisi sulle lapun luukulle ja kävisi vieraissa? Tai oletatko, että oikeasti pystyisit tekemään niin paljon uhrauksia ydinperheen eteen kuin sen pystysdä pysyminen joskus vaatii? Koska kuulostat todella itsekeskeiseltä. Entäs jos vaimostasi tulisi sata kiloinen? Ja ottaisi eron sinusta, kun haukut läskiksi tai käyt vieraissa? Sitten olisit pakostakin etäisä. Ja voin kertoa, että etäisä ei ole kovinkaan kummoinen meriitti elämässä. Ja lapset ovat aina läheisempiä sen kanssa, kuka pääasiallinen huoltaja on.

Missä ihmeen vieraissa? Jos olen jakanut nuoruuteni ja elämäni vaimoni kanssa, niin so be it. Ei siinä pikkumuutokset enää asiaa mihinkään hetkauta. Sitäpaitsi mä voin aina laittaa silmät kiinni sängyssä ja nähdä vaimon nuorena ja hehkeänä. M32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näen asian aivan samoin M32. Jos niitä lapsia pykätään, niin eletään sitten yhdessä. Mitä iloa siitä suhteesta enää on, jos nainen parhaina tutustumisaikoinaan hoitaa vain toisten miesten kanssa pykäämiänsä kakaroita. Sitten tietenkin ymmärrän, jos miehellä on omat penskansa.

Ei siinä mitään väärää jos haluaa, ettei kumppanilla ole ennestään lapsia. Mutta tuo yksinhuoltajien törkeä haukkuminen on jotain mitä en voi ymmärtää. Näette asiat vielä hyvin mustavalkoisesti, ettekä näytä edes häpeävän. Mutta siis oikeesti, mua melkein hävettää teidän puolesta. Niin tyhmää sakkia olette.

Enpä muista ketään haukkuneeni, mutta sinä näytät haukkuvan minua. Minulla ei ole mitään yyhoita vastaan, mutta itse en sellaista haluaisi juuri kertomieni seikkojen perusteella. Eikö asioista enää voi edes keskustella. M32

Vierailija
164/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän sitä sitten kehittäisi itsestään vielä enemmän helmen?

Vierailija
165/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipahan tuosta miesvihasta mieleen, että mun toinen kaveri seurusteli 33 vuotiaana 17 vuotiaan naisen kanssa ja sitten toinen kaveri seurusteli 37 vuotiaana 57 vuotiaan naisen kanssa. 

Oli siinä vähän erilaiset fiilikset, että kumman luona oli kylässä. 

M32

Vierailija
166/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

. En ole pitkään aikaan lukenut mitään yhtä kuvottavaa tältä palstalta. Olet ihmissaastaa ja toivon, etten ikinä joudu tekemisiin kanssasi ja en ole varmasti ainut. Hyi helvetti mikä ällötys oletkaan.

Sulla siis on eri standardit naisille. 

Sanotaanko näin, että löytyy kunnioitusta ja arvostusta hyviä ihmisiä kohtaan. Olivatpa he sitten yksinhuoltaja tai ei. En ikinä suoltaisi mitään noin järkyttävää paskaa. Tai jos niin ikinä teen, niin vois vaikka samantien ampua itsensä.

Vierailija
167/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään väärää jos haluaa, ettei kumppanilla ole ennestään lapsia. Mutta tuo yksinhuoltajien törkeä haukkuminen on jotain mitä en voi ymmärtää. Näette asiat vielä hyvin mustavalkoisesti, ettekä näytä edes häpeävän. Mutta siis oikeesti, mua melkein hävettää teidän puolesta. Niin tyhmää sakkia olette.

Enpä muista ketään haukkuneeni, mutta sinä näytät haukkuvan minua. Minulla ei ole mitään yyhoita vastaan, mutta itse en sellaista haluaisi juuri kertomieni seikkojen perusteella. Eikö asioista enää voi edes keskustella. M32

Toki voi, mutta ketään ei kiinnosta sun ulinat.

Vierailija
168/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hyvät naiset ovat jo varattuja!

Itse 47 -vuotiaana miehenä olen katsonut markkinoita nyt 4 vuotta ja tullut tulokseen, että tämän ikäisellä, koulutetulla, hyvän työpaikan ja aseman omaavalla, naista kunnioittavalle, hyvät käytöstavat omaavalle, rennolle ja kohtuullisen komeallekaan miehelle ei ole kysyntää. Tai kysyntää ehkä on, mutta lähinnä kolmenlaisilta naisilta: hirmu bilettäjiltä, niiltä joilla edelliset suhteet ovat käsittelemättä tai niiltä, joille elämä on taiteilua jossain masennuksen ja pimeyden rajamaastossa. Kaikinpuolin normaalin naisen tarjonta alittaa ainakin tässä ikäryhmässä kysynnän reippaasti. Tai sitten en osaa etsiä oikeasta paikasta, ovatkohan kaikki baareissa, itse kun en niissä viihdy.

Sinusta paistaa selkeästi läpi, että olet se mies, jonka nettideittiprofiilissaan hakee 28-42- vuotiasta naista. Jos ymmärtäisit, että ikäluokkaasi ovat 45-50-vuotiaat naiset, eiköhän se kumppani löytyisi. En ikinä sekaantuisi sinuun näin 40-vuotiaana naisena, kaipaan kumppania, jonka kanssa voi vanheta samaa tahtia.

Miesvihapäivä?

Miksi olisi? Suurin osa miehistä on ihan ok kaikilla mittareilla, tuokin niljake tuskin olisi ihmistä kummempi vaikkapa työkaverina.

Vierailija
169/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla on paras mies. Se kerkes napata mut.

Vierailija
170/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap. Mulla ei ole prinsessaharhoja, vaikka näytän itse ihanalta prinsessalta tietty, haha. Huolehdin itsestäni, en odota että joku muu maksaa mun jutut tai muutakaan.

Jostain kumman syystä olen aina ihastunut sellaisiin ihmisiin, jotka ovat aluksi vaikuttaneet todella semmoisilta kilteiltä tyypeiltä. Olen ihastunut heihin huumorintajun ja rauhallisuuden ym. hyvien ominaisuuksien takia. On synkannut.

Eli en renttumaisuuden takia, tai ok, ehkä joissain on ollut vähän myös renttukarismaa tai ainakin pilkettä silmäkulmassa. Kuitenkin, heti välittömästi kun olen näihin ihastunut ( ja on ollut seksiä ), on paljastunut, että kyseessä onkin ollut ihminen joka ei voi seurustella, haluaa vain seksiä.... tai on aivan hetken tapailussa mukana ja kaikki vaikuttaa hyvältä.

Yksi teki mulle jo eväät töihinkin ja sitten ilman, ihan oikeasti ilman, että ehdin tehdä mitään sen enempää " oikein " kuin " väärinkään " , hän päätti ettei haluakaan nähdä enää. Siitä on jo vuosia, ja olin itse vielä vaiheessa jossa mietin olenko liian läski tai jotain. Se oli turhaa, nyt kun katsoo jälkikäteen sen aikaisia kuvia. 

Ehkä hän vain löysikin toisen tai pelästyi omia tunteitaan jos on joku edellinen sydänsuru jättänyt jäljet joista ei ole vielä toipunut sittenkään. Mistä noista tietää kun ei mitään selittänyt. Harva nykyään mitään selittää, hyvä jos heipat sanoo. 

Toinen on, että varatut ihmiset tuntuvat ihastuvan minuun ( en etsi heitä tahallani ) ja sitten joskus sitä itsekin ihastuu takaisin, mutta en lähde kenenkään lutkaksi. Siinä sitten ollaan, tahoillamme ihastuneita ja tuntuu ikävältä kaikkien osapuolien takia. Vaikka ei yhteyttä pidä eikä petä, niin tunteet on tai halut. 

Huomaatte varmaan, etten sanonut " mies " missään vaiheessa. Se johtuu ihan siitä, että mulla on ollut miehiä ja naisia enkä tee eroa. Joko ihminen rakastuu ja kykenee tai sitten ei oli sukupuoli mikä hyvänsä.  

Ap:lle lohdun sana: Eikö oliskin hyvä alkaa vakavaan suhteeseen vasta joskus 40-60-vuotiaana. Ei tarvis näiden kakaroiden takia yöunia menettää... Jotkut väittää, että se on jo myöhäistä silloin, mutta se ei todellakaan pidä paikkaansa. Silloin alkaa uusi kierros, erotaan nuoruudenrakkaudesta ja lapsetkin on jo isoja. Jos itse haluaa lapsia, eikä ole ketään niin se vaatii tietysti aika lailla säätämistä ja naisille se on helpompaa kun voi mennä keinohedelmöitykseen. 

En tiedä minkä ikäinen olet, mutta itse olen kyllästynyt kaikkeen noin kolmekymmentävuotisen elämäni aikana. En pidä itseäni sinkkuuden takia minään luuserina todellakaan eikä kenenkään pitäisi. Päin vastoin: Sellaiset pelottaa jotka ovat itsenäisiä ja upeita. Haaste on löytää joku, joka on itsekin sellainen eikä pelkää menettämistä vaan pystyy olemaan vahvana toisen rinnalla vaikka toinen olisi jossain asioissa vahvempi ja olisi vaikka sellainen joka saa paljon muidenkin ihailua tai huomiota. Jolla riittää keskittymiskyky omaankin elämään eikä ripusta kaikkea yhteen ihmiseen. Se ei liene kiinni minun kvaliteeteistani. 

Deittailu on just sitä, että on niitä prinssejä ja prinsessoja jotka istuu kädet ristissä odottamassa että elämä alkaa kun on  lapset ja vaimo/mies.

Itse ahdistuisin, jos joku huomaisi, että multa odotetaan jotain Autuaallisen Onnen ja Elämän tuojana olemista. Siis yksin minulta. Voin olla osallinen, mutta en yksin vastuussa. 

Maailman aika on kuin irtokarkkikauppa. Haalitaan yllin kyllin karkkia, ja aina tulee uutta mitä on saatava kokeilla. Tämä on yksilösuorittajien aikakausi. Jokainen toki haaveilee rakkaudesta, mutta voi kun se riittäisi. Itsen pitää olla vahva ja ehjä, että voi käsittää sen ettei ole loputtomiin uusia ihmisiä. Juuri juttelin yhden sinkun kanssa ( en sano taaskaan sukupuolta ), ja hän on nyt tapailuvaiheessa ja ihastunut. Silti hän haluaa selata Tinderiä, koska vielä parempi voi olla vain klikkauksen päässä. Se on karmaisevaa. Sanoin, että se voi olla myös vielä paljon huonompi siellä klikkauksen päässä. 

Itse löysin edellisen kumppanin juuri, kun olin päästänyt irti koko ajatuksesta että pitäisi muka seurustella jonkun kanssa. Löysin sen ihan parin kuukauden sisään siitä, kun olin vihdoin oppinut olemaan kokonainen ja onnellinen yksin. No, se suhde ei kestänyt ja nyt keskityn taas olemaan yksin onnellinen. Se on oikeasti ihan paras neuvo, vaikka itse sanonkin: Se Niin Sanottu Oikea tupsahtaa kyllä ennemmin tai myöhemmin taas paikalle. Toivottavasti hän tuo energiaa eikä vie sitä. 

Ihminen on eläin joka haistaa epätoivon ja stressin. Onnellisuus vetää puoleensa onnellisuutta. 

Vierailija
171/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää yrittämästä varattua miestä? Ei minua ainakaan mikään. Ihmiset eivät omista toisiaan.

Varmaan sellaiset pienet seikat kuten itsekunnioitus ja moraali.

Ei omista ei, mutta itse en ainakaan tahtoisi miestä itselleni tuollaisella keinolla, koska se mies voi tehdä sen saman ihan yhtä hyvin minullekin myöhemmin.

Tuollaisella on isompi potentiaali pettää myöhemminkin. Miksi olisin juuri se ah niin ihana nainen, jonka kanssa mies kesyyntyy ja pysyykin omana?

Sepä se kun se ei ole minusta ja täydellisyydestä kiinni vaan siitä miehen moraalista eli ei auta.

Typeriä akkoja on näemmä paljon. Mun eksä lähti sillain ja taitaa olla nyt jo sitten 5. perheen perustaminen aluillaan. Jokainen kuvitellut olevansa juuri se ihanin eli siis pettäen on jokainen uusi parisuhde alkanut ja heti muutto yhteen ja vauva kehiin. Lapsia alkaa olla miehellä jo liuta. Minä onneksi olin se ainoa kenen kanssa meni naimisiin ja ensimmäinen kenen kanssa muutti yhteen ja arvatkaas 5 kertaa onko vuosien saatossa vinkunut jokaisen naisen kohdalla minulle haikeuttaan ja vaikeuttaan sekä yrittänyt saada piparia ja olisi varmana tullut takaisin jokaisesta perheleikistä jos olisin vaan pyytänyt. Jokainen nainen on nyt lapsineen yh. Että sellainen kultakimpale voi osua kohdalle jos tuollaiseen leikkiin lähtee.

Kerran katsottu ja huonoksi havaittu niin enpäs ota takaisin, vaikka maksettaisiin. ;) Menköön kiertoon taas kun se aika koittaa!

Itse olen viihtyny hyvin sinkkuna ja minulle on ainakin ollut tarjolla vaihtoehtoja. Yleensä aina minua hiukan nuorempia ja lapsettomia, itsenäisiä miehiä, jotka olisivat tahtoneet ihan vakavaan suhteeseen mihin kuuluu myöhemmin perheen perustaminen.

Eli nuo miehet on vielä puhtaita eksistään kun ei ole lapsia ja muutenkin ok. Ihan vaan vielä en ole ollut valmis uuteen vauvaan ajatuksena niin en ole seurusteluakaan aloittanut.

Toivottavasti joku vastaava on tarjolla yhä kun se alkaa tuntumaan hyvältä, mutta ap:lle sanoisin, että kannattaa olla avoimin mielin, saattaahan olla, että joku nuorempi kaveri kiinnostuisi sinustakin tai on kiinnostunut. Ei kannata vetää liian tiukkia kriteereitä eikä aina nuorempi mies ole lapsellinen. Vanhoissakin ukoissa löytyy ja monta kertaa ihan tolloja on tullut omalla kohdalla vastaan.

Joku ehdotti petettyä miestä. Mutta miksiköhän miestä on petetty? Aina ei syy ole pelkästään naisen kuten ei päinvastoinkaan.

Eli en nyt tuotakaan purematta nielisi.

Jospa ap olet liian kaunis tai täydellinen eikä sinua siksi uskalleta lähestyä? Koita tehdä se helpommaksi vastapuolelle. Osaatko erottaa flirtin? Itse olen surkea huomaamaan miehen kiinnostusta näin ellei ole sitä sanonut ensin.

Kestity sinäkin nyt vain johonkin muuhun, kun et ole valmis heti lapsia väsäämään niin eihän sitä kannata koko parisuhdettakaan miettiä. Tule sitten aloittajan kanssa itkemään niitä kunnon miesten katoamista, kun koet olevasi "valmis" lisääntymään. Eikö mies ole sinulle muuta kuin vauvan tekoon tarkoitettu siemenlinko?

Niin väärässä on tämä akka. Olen sairastunut, että revi siitä!!!! En halua aloittaa vakavaa suhdetta nuorempaan jolla ei ole lapsia kun tällä hetkellä näyttää etten pystyisi itse suhteeseen sellaista lupaamaan tai edes ajattelemaan nyt. Eli en pitänyt miehiä siemenlinkona. Sorry vaan pidän itseäni kelvottomana. Siksi olenkin pohtinut, että minkälaista miestä toivon löytäväni. Harva hyväksyy minun tilanteeni kun olen käytännössä liikuntaesteinen.

Että mene sinä linkoinesi muualle höpiseen ja väitötkö ettei ole vaikea tilanne mullakin ja ei niitä miehiä nyt niin vaan etsitä ja oteta. Mutta Ap: n kohdalla tuo ehdottamani voisi ollakin ihan ok vaihtoehto sillä jos ap on itse kunnossa.

Älä lauo noita typeriä letkautuksiasi kun et mistään mitään ymmärrä. Haha, vai siemenlinko...kaikkee kanssa! :D

Mitä siinä alapeukutatte kun juuri kerroin, että mis on minulle kaikkea aivan muuta!

En tarvitse itse enempää lapsia ja en halua loukata tai viedä keneltäkään mieheltä mahdollisuutta saada omaa perhettä eli ajattelen miestä. Toki rakkaudesta voisin lapsen tehdä mikäli minun terveys sen sallii ja niinhän se kuuluukin olla. Vain rakkaudesta ja yhteisestä päätöksestä, mutta lähtökohtana pidän, että usempi nuori ja lapseton mies vielä joskus sen oman lapsen haluaa.

Eli voisiko sanoa, että minua voidaan pahimmillaan pitää synnytyskoneena jos nyt jotain pahaa voidaan asiasta repiä. Itse en tosin näin ajattele. Miksi ajattelisin?

Lapsen saaminen kanssani edellyttää myös hoitoja sillä minulta on katkaistu johtimet eli se siitäkin siemenkoneesta.

Eikö se ole vähintäänkin ok, että otan huomioon parisuhdetta etsiessäni myös toisen toiveet?

Juuri t en voi luvata, että terveyteni sen sallisi,njoten en uskalla parisuhdetta aloittaa ellei sitten mies sanoisi, että asialla einole hänelle merkitystä. Sellaista en ole lähtenyt etsimään, mutta tuskin kieltäytyisin jos yhtäkkiä sellainen mies minulle tarjottaisiin.

On täysin typerää alapeukuttaa kun oikaisin kuinka väärässä tuo vastaaja olikaan kun teki ihan omia johtopäätöksiään kysynättä mitään.

Vai ihan itse vastaajako siellä peukuttelee kun ei muuta osaa? Osaa olla pahoillaan kun mollaa netissä ihmistä kenen tilanteesta ei mitään tiedä?

Ootte te noloja peukkuinenne. :)

Vierailija
172/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo! Nyt jotain listaa asioista, jollainen naisen tulee sitten olla.

Vierailija
173/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Kummasti on teilattu miten en nähtävästi ole tarpeeksi hyvä nainen, eli listaa odottelen. Luetelkaa kriteerit ulkonäölle, persoonalle ja niin edelleen!

Vierailija
174/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se tuntuu olevan sulla pointti, että ne lapset haittaa sun seksielämää. : D

Sun tarttee sitten varmaan pohtia myös sitä ratkaisua, että sanot oman sukupuolesi edustajille, että pitää niistä lapsistaan huolen ja huoltaa heitä puoliksi jolloin tuo nainen vapautuu myös sinulle ja parisuhteelle.

Ettekö te miehet näe mitään vikaa niissä pelkureissa, jotka jättävät perheensä ja unohtavat lapsensa?

Tai yleensä se menee niin päin, että mies lähtee.

Mies se kerää runsailla naislukemillaan ja kaadoillaan vaan leveämpää egoa, mutta naisesta uuden onnen tavoittelu tekee huoran ja luuserin?

Se luuseri kuitenkin huolehtii niistä lapsista kunnialla yksin ja olisi valmis vielä suakin hoitamaan. Huhheijaa!

Itse olen yh ja juurikin siksi kriteerini miesten suhteen on hyvin korkealla ja onneksi ne jyvät akanoista karsiutuu jo siinä kohtaa kun ilmoittaa lapsista. Tosin omalle kohdalle on onneksi osunut kelpo miehiä. He kunnioittavat työtäni ja sen, että kannan vastuuni lapsista kun toinen ei sitä tee.

Olen kaunis vielä lastenkin jälkeen ja näin he voivat huomata, että olen kelpo saalis. Pitäisin huolen heidänkin jälkikasvustaan enkä repsahtaisi yhdestä lapsesta edellisten lisäksi kun en ole aiemminkaan repsahtanut. Näin käy usealle. Minussa on munaa enemmän kuin monessa miehessä.

Ja se ehkä sunlaisia pelottaa kun ei voi nyrkin ja hellan väliin laittaa. :))

Jos sun mielestä tärkeintä elämässä on seksivapaa suhteen aloitus niin et kelpaisi ainakaan mulle ikinä. Haluan mieheltä ihan jotain muuta. Haluan hänen olevan mies,parempi kun edellinen. En tarvitse miestä mihinkään, pärjäämme taloudellisestikin oikein hyvin, joten miksi ihmeessä kelpuuttaisin sinunlaisen.

Mitäs sitten kun se paras alku on suhteessa ohi ja helmoissa pyörii onat tenavasi? Kantaako tuo alun seksi kaiken yli? Ei. Vaan rakkaus ihmisenä ihmistä kohtaan. Välittäminen ja huolenpito. Voi sitä parkaa, joka noin pinnallisen miehen omakseen saa. Tosin et ole vieläkään kelvannut kellekään kun yhä olet yksin.

Siinä on helppo esittää kranttua kun oikeasti ei ole huolittu. Jatka sinä itsesi huijaamista niin me muut jatkamme elämäämme. :)

Elämään kuuluu kaikki eikä sitä ole helpoksi tarkoitettukaan. Haluan elämänmakuisen miehen, miehen,joka ei vaan makaa satiineissa muna pystyssä edes suhteen alussa.

Minä haluan merkitä paljon enemmän. Se elämänkokemus kun ei siellä satiineissa tule enkä sinne pujahda edes toisinaan jos en huomaa, että mies on valmis muuhunkin. Etten vaan tule raskaaksi sellaiselle, josta ei ole lapsistaan huolehtimaan.

Kaikkea hyvää etsintöihin! Itsellä taisi jo natsata. :)

Vierailija
175/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up.

Kummasti on teilattu miten en nähtävästi ole tarpeeksi hyvä nainen, eli listaa odottelen. Luetelkaa kriteerit ulkonäölle, persoonalle ja niin edelleen!

Ei täällä siis tiedetä kun hiljaista on. Olipa yllätys ;)

Vierailija
176/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olla oma itsensä?

Asian ydin ei ole etsiä kunnollista puolisoa, vaan oikeeta puolisoa. Toiselle kunnollinen on, et se harrastaa paljonlikuntaa ja pitää kroppansa kunnossa. Toisille on kunnollista, et hoitaa kotona lapsia ja viettää puolison kanssa paljon aikaa. Toki voi omia omnaisuuksia kehittää, mutse ei sais olla kunnollisen puolison löytämisen kriteerinä.

Vierailija
177/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Eipä auta, sillä kommentoijienhan mukaan minä en hyvää kumppanimateriaalia ole sen takia, koska en ole nuoruudessani etsinyt aktiivisesti puolisoa. Historiaani en voi muuttaa, mutta itseäni ja tilannettani kyllä.

Vierailija
178/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole impi. Korkeasti koulutettu, mutta valmis nöyrtymään ja ryhtymään edustusrouvaksi tai kotiäidiksi aina mihen muuttuvien tarpeiden mukaan. Avioehto. Et saa hyötyä taloudellisesti miehestä koskaan, et edes silloin jos vuosien jälkeen vaihtaa sut nuorempaan. Sinun tulee vain tukea häntä menestykseen kaikilla elämän saroilla ja tehdä se hiljaa ja seksintäyteisesti mahdolliseksi. Et stressaa tai ainakaan ikinä näytä sitä jos oma henkilökohtainen eläkkeesi ei kerry kotivuosina tai muutakaan taloudellista turvaa ole. Kuntoilet vimmatusti kun mies ei näe ja pidät itsestäsi huolta omalla ajallasi, joka voi olla kortilla kun pidät huolen myös lapsien menestyksestä ja muusta heihin liittyvästä sekä kodistanne, joka voi olla isokin lukaali, mutta se tulee kiiltää, mutta milloinkaan et saa näkyä miehelle rätin ja imurin kera.

Annat miehelle omaa tilaa niin paljon kun ikinä haluaa ja olet nalkuttamatta koskaan yhteisen ajan puutteesta.

Muista odottaa seksikkäissä vaatteissa huoliteltuna satiinilakanoissa kun mies kömpii konjakin ja sikareiden hajuisena peli-illoista kotiin. Ota avoimena vastaan ja loputtomasti rakastat ja hellit.

Tätä voisi jatkaa loputtomiin. :D

Vierailija
179/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ En nyt tiedä oliko tuo nyt leikkiä, mutta minähän olen ollut aina miehille jo tuollainen, mutta omalla kohdallani se tulkitaan nössöydeksi kuin miesten unelmavaimoksi.

Vierailija
180/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hiljattain eronnut yhden miehen nainen. Uskon siis vakaasti siihen ajatukseen, että nuorena etsitään "riittävän hyvä" kumppani (täydellisiähän ei ole) ja sitoudutaan loppuelämäksi. Mutta tässä olen, kun toinen ei ajatellutkaan samoin.

Valitettavan vähän noilla deittisivustoilla näkyy itseäni kiinnostavia miehiä. Olen todennut olevani myös aivan uskomattoman kriittinen, ja pohtinut pitäisikö avartaa katsetta. Mutta oikeasti en usko että kannattaisi mennä omaa intuitiota vastaan. Kiinnostukseni tappaa tehokkaasti niinkin pieni asia kuin vaikkapa se, että mies on valinnut nimimerkin, joka muistuttaa onomatopoeettisesti sanaa pimpsa (tällainen tuli juuri äsken vastaan). Tai jos se nimimerkki on muuten vain rumalta tai juntilta kuulostava. Todella pieniä asioita tavallaan, mutta oikeasti tällaisen henkilön kanssa tulisi takuulla arjessakin vastaan tilanteita, joihin reagoisin kielteisesti. Olen herkkä tuollaisten juttujen suhteen, joten eiköhän minun kannata kuitenkin kuunnella sitä fiilistä, joka tarjolla olevan informaation perusteella syntyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi