Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki hyvät miehet jo varattuja = sinkkunaisen ongelma

Vierailija
20.11.2015 |

Tukea erityisesti toisilta sinkkunaisilta, tiedätte hyvin mistä puhun... Ikääni en tarkenna, mutta se aika kun sitoutumiskykyiset miehet ovat jo vakiintuneissa parisuhteissa olleet hyvin pitkään niin halutessaan.

Kommentit (198)

Vierailija
141/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on täynnä toinen toistaan pahempia stereotypioita...tosiasia kun on että kukaan ei voi saada noin kauhean monilla hyvillä ominaisuuksilla varusteltua puolisoa, en usko sellaista olevankaan, ihmisiä kun täällä ollaan. Pitäisi olla varmaan jeesus herculesin vartalossa että onnistuisi olemaan niin täydellinen..parisuhde tarkoittaa yleensä rakkautta ja rakkaus tarvitsee rakastumisen, joka on liuta kemiallisia reaktioita, joita ei voi hallita vaikka miten yleensä yrittää. Tai mistä minä tiedän, ehkä joku osaa sulkea itseänsä siltä, minä en ikävä kyllä ainakaan..

Ja kun täällä on puhuttu niistä " hyvistä " miehistä, niin omat vaatimukseni ovat pienet, rehellisyys ja toisen kunnioitus. Itse olen keskustellut usein tuosta "hyvästä" miehestä ja huomannut nykyään vain tietäväni 0 täysin puolisolleen rehellistä miestä tuttavapiirissäni(tosin tämäkään piiri ei ole kaikki maailman ihmiset..), omani tällainen on,koska elämme vapaassa parisuhteessa ja sallimme toisillemme seksuaalisen kohtaamisen muidenkin kanssa, se toimii jossain määrin leikkinä välillämme, tarvetta ei ole valehdella. Molemmat olemme jo tarpeeksi elämän kolhimia jotta viitsisimme valehdella toisillemme tunteistamme(jos esim löytäisi uuden "rakkauden"tms), jotka ovat tässä suhteessa 10 vuotta jo pysyneet, hyvinä ja rakastavina. Ja ennenkuin joku moralisoi, niin mahdolliset seksikumppanimme tietävät aina omasta vakisuhteestamme.

Tosin jos eroaisimme jostain syystä, en tiedä kuinka vaikeaa olisi luottamusta rakentaa kehenkään. Nyt puhun vain miehistä, koska naisista en tällaista käytöstä tiedä...

Tuomisen nyt siis valehtelun ja toisen loukkaamisen, toisaalta mietin, että mikä saa niin monet parisuhteessa elävät ,miehet hakemaan seksiä muualta? Miksei rehellisyyttä voisi arvostaa ja puhua asiasta...no, toisaalta ymmärrän myös että joskus on helpompi hakea tietty nautinto muualta, ja elää rakastamansa ihmisen kanssa ns siviilissä..lapset ja omaisuus sekä muu yhteinen menneisyys usein on niin voimakas side, että sitä ei ehkä halua ihan pienessä rikkoa..

Vierailija
142/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin nuorenpana mietin miten toi ja toi saa miehiä ja kauheen näköset lehmät vaihto ukkoo koko ajan. Lapisia tuli joka toisen Pertin kanssa ja aina löyty uus mies kehiin. Se on asenne kysymys, mitä haluaa ja mitä on valmis maksamaan haluamastaan enkä tarkoita rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hyvät naiset ovat jo varattuja!

Itse 47 -vuotiaana miehenä olen katsonut markkinoita nyt 4 vuotta ja tullut tulokseen, että tämän ikäisellä, koulutetulla, hyvän työpaikan ja aseman omaavalla, naista kunnioittavalle, hyvät käytöstavat omaavalle, rennolle ja kohtuullisen komeallekaan miehelle ei ole kysyntää. Tai kysyntää ehkä on, mutta lähinnä kolmenlaisilta naisilta: hirmu bilettäjiltä, niiltä joilla edelliset suhteet ovat käsittelemättä tai niiltä, joille elämä on taiteilua jossain masennuksen ja pimeyden rajamaastossa. Kaikinpuolin normaalin naisen tarjonta alittaa ainakin tässä ikäryhmässä kysynnän reippaasti. Tai sitten en osaa etsiä oikeasta paikasta, ovatkohan kaikki baareissa, itse kun en niissä viihdy.

Allekirjoitan! Ystäväpiirissäni yksi nainen ihmettelikin, että laiseni mies revitään käsistä kuulemma naisten puheissa, mutta ei näköjään käytännössä. 

M48

Itselläni ikää 35v ja huomannut että naisten puheet ovat aika helvetin kaukana todellisesta toiminnasta.Vähän kuin vastuu siirtyy kuulijalle Savolaisen puhuessa :D

144/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naiset sitten valmiita tutustumaan niihin hyviin miehiin?

Kun mies menee baaritiskillä naiselle juttelemaan niin että pitää yllä heikkoa ja epävarmaa katsekontaktia, puhuu kankeasti ja änkyttäen, kyselee vähän liikaa sen sijaan että keskustelisi, niin annatteko te tälle miehelle mahdollisuuden? 

Kuulostaa ihanalta mieheltä. Aidolta, kun esiintyminen ei ole niin hiottua. Ja ujous on siinä mielessä plussaa että olen itse aika ujo ihminen, ja mua jotenkin helpottaa huomata että toinenkin on. Tuntuu että toinen ymmärtää niitä mun tunteita paremmin. 

Aika moni muukin tuntemani nainen tykkää ujoista miehistä, mutta toisaalta he eivät ehkä ole niitä jotka kokevat että hyviä miehiä ei ole. 

Vierailija
145/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä  haluaisin löytää mukavan ja viehättävän naisen, jonka kanssa tehdä lapsia. Tälläisen löytäminen on kuitenkin tosi vaikeaa.

Ongelmana on että vapaat naiset ovat yleensä ahneita ja itsekkäitä tai epäviehättäviä. Joillain naisilla ahneus on niin sisäistetty, että he eivät edes häpeä kertoa kuinka haluavat varakkaan miehen. Eräs tapailemani nainen oli eronnut poikaystävästään sen takia, koska poikaystävä oli ostanut asunnon, eikä suostunut siihen, että nainen asuisi asunnossa ilmaiseksi. Naisen mielestä oli käsittämätöntä että poikaystävä pyysi häneltä vuokraa. Yritin kysyä, että eikö vuokraa pidä maksaa samalla logiikalla, kuin jos asuisi poikaystävän sijasta jonkun toisen omistamassa asunnossa, mutta nainen ei tajunnut kysymystä.

Jotkut naiset myös tekevät itse elämästään ankeaa. Työmenestys ja/tai kodin puhtaus ovat pakkomielteisesti tavoiteltavia asioita. Olen tapaillut naista, joka ei ymmärtänyt miksi joku lukisi sellaisia kirjoja, jotka eivät liity hänen työhönsä. Nainen ei osannut myöskään keskustella juuri muista asioista kuin työstään.

Treffipalveluista suurin osa naisista ei vastaa viesteihin mitään. Osa naisista taas kertoo profiilissaan suoraan, että ei vastaa jos viesti on lyhyt tai liian tavallinen. Ei kuitenkaan ole mitään järkeä kirjoitella pitkiä viestejä, jos nainen vaikka hylkää kuvan perusteella. Kiinnostusta olisi tehokkaampi testata lyhyellä viestillä, mutta tämä ei monelle naiselle käy.

Jotkut naiset saavat (sairasta) nautintoa siitä, että ovat hankalia. Nainen voi ilmoittaa miehelle, että suhde on ohi, saadakseen miehen anelemaan sen jatkumista. Kun mies lopulta ilmoittaa, että parempi varmaan lopettaa suhde, nainen voi syyttää miestä että tämä luovutti liian helpolla.

Olen itsekin osittain viallinen, sillä haen viehättävää naista. Jos olisin kypsä ihminen, olisin voinut ottaa jonkun vähemmän viehättävän mutta tosi mukavan naisen, sellaisiakin on ollut muutamia tarjolla. Näin se evoluutio toimii, naisista karsiutuu ahneet, miehistä pinnalliset.

Vierailija
146/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, että kaikki hyvät miehet on mennyt. Mua on tullut perheellinen lääkäri iskemään, jolla oli hyvin pieniä lapsia. Siinä sitten pidin puhuttelua "miks ei arvosta sitä rikkautta mitä hänellä on"<-lapset &vaimo. Hänen mukaansa en lähtenyt yhdenillan viettoon. Ammattiin katsomatta varattujakin miehiä on monenlaisia.

Vierailija
147/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää yrittämästä varattua miestä? Ei minua ainakaan mikään. Ihmiset eivät omista toisiaan.

Varmaan sellaiset pienet seikat kuten itsekunnioitus ja moraali.

Ei omista ei, mutta itse en ainakaan tahtoisi miestä itselleni tuollaisella keinolla, koska se mies voi tehdä sen saman ihan yhtä hyvin minullekin myöhemmin.

Tuollaisella on isompi potentiaali pettää myöhemminkin. Miksi olisin juuri se ah niin ihana nainen, jonka kanssa mies kesyyntyy ja pysyykin omana?

Sepä se kun se ei ole minusta ja täydellisyydestä kiinni vaan siitä miehen moraalista eli ei auta.

Typeriä akkoja on näemmä paljon. Mun eksä lähti sillain ja taitaa olla nyt jo sitten 5. perheen perustaminen aluillaan. Jokainen kuvitellut olevansa juuri se ihanin eli siis pettäen on jokainen uusi parisuhde alkanut ja heti muutto yhteen ja vauva kehiin. Lapsia alkaa olla miehellä jo liuta. Minä onneksi olin se ainoa kenen kanssa meni naimisiin ja ensimmäinen kenen kanssa muutti yhteen ja arvatkaas 5 kertaa onko vuosien saatossa vinkunut jokaisen naisen kohdalla minulle haikeuttaan ja vaikeuttaan sekä yrittänyt saada piparia ja olisi varmana tullut takaisin jokaisesta perheleikistä jos olisin vaan pyytänyt. Jokainen nainen on nyt lapsineen yh. Että sellainen kultakimpale voi osua kohdalle jos tuollaiseen leikkiin lähtee.

Kerran katsottu ja huonoksi havaittu niin enpäs ota takaisin, vaikka maksettaisiin. ;) Menköön kiertoon taas kun se aika koittaa!

Itse olen viihtyny hyvin sinkkuna ja minulle on ainakin ollut tarjolla vaihtoehtoja. Yleensä aina minua hiukan nuorempia ja lapsettomia, itsenäisiä miehiä, jotka olisivat tahtoneet ihan vakavaan suhteeseen mihin kuuluu myöhemmin perheen perustaminen.

Eli nuo miehet on vielä puhtaita eksistään kun ei ole lapsia ja muutenkin ok. Ihan vaan vielä en ole ollut valmis uuteen vauvaan ajatuksena niin en ole seurusteluakaan aloittanut.

Toivottavasti joku vastaava on tarjolla yhä kun se alkaa tuntumaan hyvältä, mutta ap:lle sanoisin, että kannattaa olla avoimin mielin, saattaahan olla, että joku nuorempi kaveri kiinnostuisi sinustakin tai on kiinnostunut. Ei kannata vetää liian tiukkia kriteereitä eikä aina nuorempi mies ole lapsellinen. Vanhoissakin ukoissa löytyy ja monta kertaa ihan tolloja on tullut omalla kohdalla vastaan.

Joku ehdotti petettyä miestä. Mutta miksiköhän miestä on petetty? Aina ei syy ole pelkästään naisen kuten ei päinvastoinkaan.

Eli en nyt tuotakaan purematta nielisi.

Jospa ap olet liian kaunis tai täydellinen eikä sinua siksi uskalleta lähestyä? Koita tehdä se helpommaksi vastapuolelle. Osaatko erottaa flirtin? Itse olen surkea huomaamaan miehen kiinnostusta näin ellei ole sitä sanonut ensin.

Kestity sinäkin nyt vain johonkin muuhun, kun et ole valmis heti lapsia väsäämään niin eihän sitä kannata koko parisuhdettakaan miettiä. Tule sitten aloittajan kanssa itkemään niitä kunnon miesten katoamista, kun koet olevasi "valmis" lisääntymään. Eikö mies ole sinulle muuta kuin vauvan tekoon tarkoitettu siemenlinko?

Niin väärässä on tämä akka. Olen sairastunut, että revi siitä!!!! En halua aloittaa vakavaa suhdetta nuorempaan jolla ei ole lapsia kun tällä hetkellä näyttää etten pystyisi itse suhteeseen sellaista lupaamaan tai edes ajattelemaan nyt. Eli en pitänyt miehiä siemenlinkona. Sorry vaan pidän itseäni kelvottomana. Siksi olenkin pohtinut, että minkälaista miestä toivon löytäväni. Harva hyväksyy minun tilanteeni kun olen käytännössä liikuntaesteinen.

Että mene sinä linkoinesi muualle höpiseen ja väitötkö ettei ole vaikea tilanne mullakin ja ei niitä miehiä nyt niin vaan etsitä ja oteta. Mutta Ap: n kohdalla tuo ehdottamani voisi ollakin ihan ok vaihtoehto sillä jos ap on itse kunnossa.

Älä lauo noita typeriä letkautuksiasi kun et mistään mitään ymmärrä. Haha, vai siemenlinko...kaikkee kanssa! :D

Vierailija
148/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla taas tuntuu olevan lapsia, yhoot ei nappaa, olen mielummin yksin.

Laatuyksilöt ovat luonnollisesti päässeet lisääntymään.

Laatuyksilöt elävät ydinperheissä. Kissaemon moraalilla huonoja geenejään levittävät pentutehtailijat taas ovat sitä alinta pohjasakkaa, joilla ei pitäisi edes olla mitään jakoa muihin kuin vastaaviin mieshoroihin. Seksi on jokaisen oikeus, mutta holtiton lisääntyminen on järjetön harrastus, joka tulee yhteiskunnallekin kalliiksi. Eikä silloin voi edes puhua parisuhteesta, jos nurkissa vilisee muihin suhteisiin väkerrettyjä elättejä, normaali seksielämä, jonka kuuluu olla tuoreessa suhteessa vilkas, on käytännössä mahdottomuus. En tiedä millainen epätoivon taso pitäisi saavuttaa, että sekaantuisin yhäriin, ehkä vammautuminen niin, etten kykenisi enää normaaliin seksiin ja tarvitsisin apua arkipäivän askareissa. Mutta enpä silloin enää tietysti kelpaisikaan yhärille, minusta kun ei olisikaan mitään hyötyä.

Vierailija
149/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin urheilullista komeaa miestä joku satakiloinen punkero katseli yksi päivä sillä silmällä ja vaikka en olisikaan varattu, niin ei sillä naisella olisi mitään mahdollisuuksia. Naiset on niin epärealistisia toiveissaan. M32

Vierailija
150/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin urheilullista komeaa miestä joku satakiloinen punkero katseli yksi päivä sillä silmällä ja vaikka en olisikaan varattu, niin ei sillä naisella olisi mitään mahdollisuuksia. Naiset on niin epärealistisia toiveissaan. M32

Entäs urheilullinen, timmi ja nätti nainen?

Vierailija
151/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin syy naisten sinkkuuteen on ne loputtomat prinsessaharhat , joista palstalla on tuhansittain esimerkkejä.

Harlekiinikirjat roviolle ja Sinkkuelämää ja muut romanttiset roskahöttö-dvd:t /sarjat/leffat kierrätykseen ja katselukieltoon.

Ja ketään ei se Disneyn prinssi sieltä kotisohvalta hae, edelleenkään.

Tämä pitää kyllä paikkansa. Aivan liian epärealistiset odotukset miehestä ja parisuhteesta. Kyllä se helpoin tie on aina syyttää muita omista ongelmista, mutta ehkä rakentavampaa olisi ottaa itse kiinni ongelmista ja miettiä sitä, mitä niille itse pystyy tekemään.

Vierailija
152/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^ Juurihan sanoin, että vapaita miehiä kun ei missään tapaa.

Onhan niitä deittisivustot täynnä.

Sä et näytä käsittävän lainkaan millaisia miehiä siellä on.

Kirjoitin jo joskus aikaisemmin, että pelkät yh äidit selasivat profiiliani. Et taida tajuta millaisia naisia siellä on. Vapaa (oikea) sinkkunainen saa niin paljon vientiä, että ei jaksa sellaista ruveta metsästämään. M

Yyhoota en pidä sinkkuna, koska ei asu yksin.

Vierailija
153/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, tää yleistys huvittaa mua aina yhtä paljon. Jos mietin jo ihan omaa lähipiiriä ja kaikkia hyviä parisuhde"kandidaatteja" jotka ovat suhteissa ja eivät ehkä niin onnellisia... niin miksei myös muualla olisi näitä vapautuvia hyviä sulhasehdokkaita? Joskus, ja aika useinkin ihmiset huomaavat suhteissaan olevan onnettomia ja parisuhde menee poikki. Tadaa, hyvä kandidaatti on vapaana. 

Nyt siis ne silmät auki, ja ala helmeksi niin ehkä vedät sellaisia itsekin puoleesi. 

Vierailija
154/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laatuyksilöt elävät ydinperheissä. Kissaemon moraalilla huonoja geenejään levittävät pentutehtailijat taas ovat sitä alinta pohjasakkaa, joilla ei pitäisi edes olla mitään jakoa muihin kuin vastaaviin mieshoroihin. Seksi on jokaisen oikeus, mutta holtiton lisääntyminen on järjetön harrastus, joka tulee yhteiskunnallekin kalliiksi. Eikä silloin voi edes puhua parisuhteesta, jos nurkissa vilisee muihin suhteisiin väkerrettyjä elättejä, normaali seksielämä, jonka kuuluu olla tuoreessa suhteessa vilkas, on käytännössä mahdottomuus. En tiedä millainen epätoivon taso pitäisi saavuttaa, että sekaantuisin yhäriin, ehkä vammautuminen niin, etten kykenisi enää normaaliin seksiin ja tarvitsisin apua arkipäivän askareissa. Mutta enpä silloin enää tietysti kelpaisikaan yhärille, minusta kun ei olisikaan mitään hyötyä.

. En ole pitkään aikaan lukenut mitään yhtä kuvottavaa tältä palstalta. Olet ihmissaastaa ja toivon, etten ikinä joudu tekemisiin kanssasi ja en ole varmasti ainut. Hyi helvetti mikä ällötys oletkaan.

Vierailija
155/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 47 -vuotiaana miehenä olen katsonut markkinoita nyt 4 vuotta ja tullut tulokseen, että tämän ikäisellä, koulutetulla, hyvän työpaikan ja aseman omaavalla, naista kunnioittavalle, hyvät käytöstavat omaavalle, rennolle ja kohtuullisen komeallekaan miehelle ei ole kysyntää. Tai kysyntää ehkä on, mutta lähinnä kolmenlaisilta naisilta: hirmu bilettäjiltä, niiltä joilla edelliset suhteet ovat käsittelemättä tai niiltä, joille elämä on taiteilua jossain masennuksen ja pimeyden rajamaastossa. Kaikinpuolin normaalin naisen tarjonta alittaa ainakin tässä ikäryhmässä kysynnän reippaasti. Tai sitten en osaa etsiä oikeasta paikasta, ovatkohan kaikki baareissa, itse kun en niissä viihdy.

Sinusta paistaa selkeästi läpi, että olet se mies, jonka nettideittiprofiilissaan hakee 28-42- vuotiasta naista. Jos ymmärtäisit, että ikäluokkaasi ovat 45-50-vuotiaat naiset, eiköhän se kumppani löytyisi. En ikinä sekaantuisi sinuun näin 40-vuotiaana naisena, kaipaan kumppania, jonka kanssa voi vanheta samaa tahtia.

Vierailija
156/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näen asian aivan samoin M32. Jos niitä lapsia pykätään, niin eletään sitten yhdessä. Mitä iloa siitä suhteesta enää on, jos nainen parhaina tutustumisaikoinaan hoitaa vain toisten miesten kanssa pykäämiänsä kakaroita. Sitten tietenkin ymmärrän, jos miehellä on omat penskansa.

Vierailija
157/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

. En ole pitkään aikaan lukenut mitään yhtä kuvottavaa tältä palstalta. Olet ihmissaastaa ja toivon, etten ikinä joudu tekemisiin kanssasi ja en ole varmasti ainut. Hyi helvetti mikä ällötys oletkaan.

Sulla siis on eri standardit naisille. 

Vierailija
158/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näen asian aivan samoin M32. Jos niitä lapsia pykätään, niin eletään sitten yhdessä. Mitä iloa siitä suhteesta enää on, jos nainen parhaina tutustumisaikoinaan hoitaa vain toisten miesten kanssa pykäämiänsä kakaroita. Sitten tietenkin ymmärrän, jos miehellä on omat penskansa.

Sinä varmaankin olisit sitten valmis tilanteessa kuin tilanteessa elämään vaimosi ja lastesi kanssa hamaan hautaan? Vaikka vaimo löisi sulle lapun luukulle ja kävisi vieraissa? Tai oletatko, että oikeasti pystyisit tekemään niin paljon uhrauksia ydinperheen eteen kuin sen pystysdä pysyminen joskus vaatii? Koska kuulostat todella itsekeskeiseltä. Entäs jos vaimostasi tulisi sata kiloinen? Ja ottaisi eron sinusta, kun haukut läskiksi tai käyt vieraissa? Sitten olisit pakostakin etäisä. Ja voin kertoa, että etäisä ei ole kovinkaan kummoinen meriitti elämässä. Ja lapset ovat aina läheisempiä sen kanssa, kuka pääasiallinen huoltaja on.

Vierailija
159/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta paistaa selkeästi läpi, että olet se mies, jonka nettideittiprofiilissaan hakee 28-42- vuotiasta naista. Jos ymmärtäisit, että ikäluokkaasi ovat 45-50-vuotiaat naiset, eiköhän se kumppani löytyisi. En ikinä sekaantuisi sinuun näin 40-vuotiaana naisena, kaipaan kumppania, jonka kanssa voi vanheta samaa tahtia.

Miesvihapäivä?

Vierailija
160/198 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään väärää jos haluaa, ettei kumppanilla ole ennestään lapsia. Mutta tuo yksinhuoltajien törkeä haukkuminen on jotain mitä en voi ymmärtää. Näette asiat vielä hyvin mustavalkoisesti, ettekä näytä edes häpeävän. Mutta siis oikeesti, mua melkein hävettää teidän puolesta. Niin tyhmää sakkia olette.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi