Kaikki hyvät miehet jo varattuja = sinkkunaisen ongelma

Vierailija

Tukea erityisesti toisilta sinkkunaisilta, tiedätte hyvin mistä puhun... Ikääni en tarkenna, mutta se aika kun sitoutumiskykyiset miehet ovat jo vakiintuneissa parisuhteissa olleet hyvin pitkään niin halutessaan.

Sivut

Kommentit (198)

Vierailija

Oletuksesi on siis, että hyviä miehiä on vain vähän.

Miesvihaajien toitotukset ovat siis tepsineet sinuunkin.

Jos sinkkumiehet ovat pahoja, jää sinulle vaihtoehdoksi siis vanhanapiikana eläminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerro vähän tietojasi niin tiedämme onko sinulla mahdollisuuksia edes peräkammarin poikiin.

Luulet elävän siinä uskossa, että hyökkäys on paras puolustus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vähän tietojasi niin tiedämme onko sinulla mahdollisuuksia edes peräkammarin poikiin.

Luulet elävän siinä uskossa, että hyökkäys on paras puolustus.

Olet virosta?  50% sinkuista ja ukkomiehistä on kusipäitä. 50% ei joten jos et siitä löydä sopivaa niin keinoissasi tai sitten asenteessasi on vikaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikilla taas tuntuu olevan lapsia, yhoot ei nappaa, olen mielummin yksin.

Laatuyksilöt ovat luonnollisesti päässeet lisääntymään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikilla taas tuntuu olevan lapsia, yhoot ei nappaa, olen mielummin yksin.

Yksin oleminen näyttääkin olevan stressittömin vaihtoehto.

Vierailija

Aina kai näin on ollut, ja silti joku nainen sen hyvän miehen saa. Tyydytkö katselemaan sivusta toisten onnea vai teetkö kaikkesi saadaksesi onnen itsellesikin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä tietoja haluaisit minun kertovan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä tietoja haluaisit minun kertovan?

Kerro vaikka millainen  oli tämän viikon maanantaisi.

Vierailija

Useimmat suomalaiset miehet ovat perusluonnoltaan unelmamiehiä!

Ehdotankin, että naiset joilla on ongelmia löytää miestä, ottavat parisuhteensa hakuun kokonaan uuden taktiikan. Sen sijaan, että etsitään jännittävän oloinen alkoholiin menevä macho-mies lähiöbaarin tiskitä iskekää toimiston kahvilassa istuvaa tylsää kuivakan näköistä "kirjanpitäjää"

Vierailija

Monenko niistäkään naisista, joilla on hyvä mies nyt, luulet löytäneen miehensä sinkkuna vaeltelemasta? Ihan tosi, nyt valot päälle sielläkin. Tämä on jo ties monesko aloitus tästä aiheesta parin päivän aikana.

Vierailija

Tunnen tuskasi. Olen mielestäni tehnyt kaikkeni löytääkseni hyvän miehen; pitänyt huolta itsestäni, harrastanut, kouluttautunut, ollut avoin ja ystävällinen kaikille. Enkä ole etsinyt mitään hyväpalkkaista komistusta vaan ainoastaan sellaista jonka kanssa "natsaisi".

Nyt olen 29v enkä ole päässyt kuin parille treffeille jotka jäi siihen yhteen kertaan. Taitaa olla aika luopua toivosta.

Vierailija

Suurin syy naisten sinkkuuteen on ne loputtomat prinsessaharhat , joista palstalla on tuhansittain esimerkkejä.

Harlekiinikirjat roviolle ja Sinkkuelämää ja muut romanttiset roskahöttö-dvd:t /sarjat/leffat kierrätykseen ja katselukieltoon.

Ja ketään ei se Disneyn prinssi sieltä kotisohvalta hae, edelleenkään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat