Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki hyvät miehet jo varattuja = sinkkunaisen ongelma

Vierailija
20.11.2015 |

Tukea erityisesti toisilta sinkkunaisilta, tiedätte hyvin mistä puhun... Ikääni en tarkenna, mutta se aika kun sitoutumiskykyiset miehet ovat jo vakiintuneissa parisuhteissa olleet hyvin pitkään niin halutessaan.

Kommentit (198)

Vierailija
21/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tuskasi. Olen mielestäni tehnyt kaikkeni löytääkseni hyvän miehen; pitänyt huolta itsestäni, harrastanut, kouluttautunut, ollut avoin ja ystävällinen kaikille. Enkä ole etsinyt mitään hyväpalkkaista komistusta vaan ainoastaan sellaista jonka kanssa "natsaisi".

Nyt olen 29v enkä ole päässyt kuin parille treffeille jotka jäi siihen yhteen kertaan. Taitaa olla aika luopua toivosta.

Oletko opiskellut naisvaltaista alaa vai miten et esim. yliopistolla tavannut poikia? Eikö kukaan muka koskaan ole osoittanut kiinnostusta?!

Vierailija
22/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tuskasi. Olen mielestäni tehnyt kaikkeni löytääkseni hyvän miehen; pitänyt huolta itsestäni, harrastanut, kouluttautunut, ollut avoin ja ystävällinen kaikille. Enkä ole etsinyt mitään hyväpalkkaista komistusta vaan ainoastaan sellaista jonka kanssa "natsaisi".

Nyt olen 29v enkä ole päässyt kuin parille treffeille jotka jäi siihen yhteen kertaan. Taitaa olla aika luopua toivosta.

29v. :D

Minä olin 38v, kun löysin omani<3

Etkä ollut seurustellut tai tapaillut ketään ennen kuin löysit tuon "omasi"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat suomalaiset miehet ovat perusluonnoltaan unelmamiehiä!

Ehdotankin, että naiset joilla on ongelmia löytää miestä, ottavat parisuhteensa hakuun kokonaan uuden taktiikan. Sen sijaan, että etsitään jännittävän oloinen alkoholiin menevä macho-mies lähiöbaarin tiskitä iskekää toimiston kahvilassa istuvaa tylsää kuivakan näköistä "kirjanpitäjää"

Ja sä luulet ettei melkein jokainen nainen viimeistään 25-30-vuotiaana ole jo vaihtanut tuohon taktiikaan?

Palataan aiheeseen maanantaina, kun ei taaskaan viikonlopun baari-iltojen jälkeen mies ole soittanut, vaikka yhtenä yönä niin hyvin synkkasi ja puhuttiin jo tulevaisuudesta.

Vierailija
24/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko opiskellut naisvaltaista alaa vai miten et esim. yliopistolla tavannut poikia? Eikö kukaan muka koskaan ole osoittanut kiinnostusta?!

Teknillisessä yliopistossa opiskelin... Yritin useasti jututtaa kiinnostavan oloisia poikia mutta vastaukseksi tuli yksi tavu ja selänkääntö. Olemuksessani ilmeisesti on jotain luotaantyöntävää vaikken keksi mikä se voisi olla. Kai joidenkin kohtalo on vaan jäädä yksin, en keksi enää mitä voisin yrittää.

Kaveriksi olen kelvannut joillekin miehille mutta en ikinä sen enempään.

Vierailija
25/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat suomalaiset miehet ovat perusluonnoltaan unelmamiehiä!

Ehdotankin, että naiset joilla on ongelmia löytää miestä, ottavat parisuhteensa hakuun kokonaan uuden taktiikan. Sen sijaan, että etsitään jännittävän oloinen alkoholiin menevä macho-mies lähiöbaarin tiskitä iskekää toimiston kahvilassa istuvaa tylsää kuivakan näköistä "kirjanpitäjää"

Ja sä luulet ettei melkein jokainen nainen viimeistään 25-30-vuotiaana ole jo vaihtanut tuohon taktiikaan?

Palataan aiheeseen maanantaina, kun ei taaskaan viikonlopun baari-iltojen jälkeen mies ole soittanut, vaikka yhtenä yönä niin hyvin synkkasi ja puhuttiin jo tulevaisuudesta.

Tuo ryhmä naisissa on aika pieni. Näkyvä toki. Mutta onhan miesten puolellakin ne suositut naistenmiehet näkyvä ryhmä vaikka aika harva mies sellainen oikeasti pääsee koskaan olemaan.

Vierailija
26/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä ollut seurustellut tai tapaillut ketään ennen kuin löysit tuon "omasi"?

16 vuoteen en seurustellut, enkä edes tapaillut! Oli niin paljon muuta itseäni kehittäviä asioita. Työ, kouluttauminen, harrastukset, ystävät, jne...

Vierailija
27/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teknillisessä yliopistossa opiskelin... Yritin useasti jututtaa kiinnostavan oloisia poikia mutta vastaukseksi tuli yksi tavu ja selänkääntö. Olemuksessani ilmeisesti on jotain luotaantyöntävää vaikken keksi mikä se voisi olla. Kai joidenkin kohtalo on vaan jäädä yksin, en keksi enää mitä voisin yrittää.

Kaveriksi olen kelvannut joillekin miehille mutta en ikinä sen enempään.

Vastakohdat viehättävät. En minäkään koskaan haaveillut opiskelukavereista, vaan jostain mahdollisimman kaukaista alaa opiskelevista.

Vierailija
28/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro vähän tietojasi niin tiedämme onko sinulla mahdollisuuksia edes peräkammarin poikiin.

Mitä tietoja haluaisit minun kertovan?

Kerro vaikka millainen  oli tämän viikon maanantaisi.

Maanantaini perusteella sitten analysoidaan vakuuttavasti kelpaanko edes peräkammarin pojille. Wow.

Jos maanantaisi oli herääminen kello 12 ja sitten saleen ostamaan krapulakalja niin kertoohan se jotain muuta kuin jos kävit kuntosalilla kello 6 ja sitten johdit loppupäivän monikansallista yritystä :P

Jäähän tuossa kuvauksessa moni relevantti tieto saamatta, mutta jos näin paljon kiinnostaa: puolet päivästä töissä, loput luennolla, illalla liikuntaharrastuksessa vierähti reilu tunti ja loppuilta meni ruokaa tehdessä ja katsoin elokuvan + muuta kodinlaittoa.

Vierailija
29/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monenko niistäkään naisista, joilla on hyvä mies nyt, luulet löytäneen miehensä sinkkuna vaeltelemasta? .

Tarkoitatko, että "hyvät miehet" pettää?

Vierailija
30/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin syy naisten sinkkuuteen on ne loputtomat prinsessaharhat , joista palstalla on tuhansittain esimerkkejä.

Harlekiinikirjat roviolle ja Sinkkuelämää ja muut romanttiset roskahöttö-dvd:t /sarjat/leffat kierrätykseen ja katselukieltoon.

Ja ketään ei se Disneyn prinssi sieltä kotisohvalta hae, edelleenkään.

Pitäisikö naisten tyytyä sitten johonkin joka ei edes sytytä? En minä ainakaan tyytyisi, kokemuksen perusteella nimittäin ikävä harrastaa seksiä silmät kiinni. t mies

Vierailija
31/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä hyviä miehiä vielä meille nelikymppisillekkin, mutta jos kemiat ei kohtaa niin ihan sama miten hyvältä se paperilla näyttää :( Samoin niiden hyvien miesten mukana saattaa tulla pari kolme kersaa kaupan päälle + ei-aina-niin-yhteistyöhaluinen ex. Lisähaasteena tietysti ensin tavata joku vapaa kunnollinen mies ylipäätään kun baareissa riekkuminen ei enää kiinnosta ja nettihommat on niin nähty.

Vierailija
32/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

38v. :D

Vauva!

Minä olin 109v., kun löysin omani.

Vierailija
33/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro vähän tietojasi niin tiedämme onko sinulla mahdollisuuksia edes peräkammarin poikiin.

Maanantaini perusteella sitten analysoidaan vakuuttavasti kelpaanko edes peräkammarin pojille. Wow.

Jos maanantaisi oli herääminen kello 12 ja sitten saleen ostamaan krapulakalja niin kertoohan se jotain muuta kuin jos kävit kuntosalilla kello 6 ja sitten johdit loppupäivän monikansallista yritystä :P

Jäähän tuossa kuvauksessa moni relevantti tieto saamatta, mutta jos näin paljon kiinnostaa: puolet päivästä töissä, loput luennolla, illalla liikuntaharrastuksessa vierähti reilu tunti ja loppuilta meni ruokaa tehdessä ja katsoin elokuvan + muuta kodinlaittoa.

Ehkä puhut turhan töksähtelevästi ja miehet pitävät tylynä. Jos olisit kertonut millainen työ ja mitä opiskelet sekä mitä ruokaa teit ja minkä elokuvan katsoit niin miesten olisi helpompi päästä suojauksesi ohi.  Muuten en näe sinussa mitään vikaa.

Vierailija
34/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin syy naisten sinkkuuteen on ne loputtomat prinsessaharhat , joista palstalla on tuhansittain esimerkkejä.

Harlekiinikirjat roviolle ja Sinkkuelämää ja muut romanttiset roskahöttö-dvd:t /sarjat/leffat kierrätykseen ja katselukieltoon.

Pitäisikö naisten tyytyä sitten johonkin joka ei edes sytytä? En minä ainakaan tyytyisi, kokemuksen perusteella nimittäin ikävä harrastaa seksiä silmät kiinni. t mies

t miehellä meni siis kirjoituksen pointti kokonaan ohi?

Vai oletko itse Disneyn prinssi?

Vierailija
35/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monenko niistäkään naisista, joilla on hyvä mies nyt, luulet löytäneen miehensä sinkkuna vaeltelemasta? .

Tarkoitatko, että "hyvät miehet" pettää?

Itse asiassa tilanne jossa voisit löytää oikein hyvän miehen sinkkuna, on sellainen jossa mies on tullut naisensa pettämäksi.

Vierailija
36/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t miehellä meni siis kirjoituksen pointti kokonaan ohi?

Vai oletko itse Disneyn prinssi?

Saattoi mennä, sillä en ymmärrä vastaustasi.

Vierailija
37/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä puhut turhan töksähtelevästi ja miehet pitävät tylynä. Jos olisit kertonut millainen työ ja mitä opiskelet sekä mitä ruokaa teit ja minkä elokuvan katsoit niin miesten olisi helpompi päästä suojauksesi ohi.  Muuten en näe sinussa mitään vikaa.

En jakaisi täällä muutoinkaan työhön tai opiskeluun liittyviä tietoja...

Ei miehiä tapaa yhtikäs missään. Kaikkialla miehet ovat jo varattuja (töissä, jne) ja baareista ei miestä löytänyt kun niissä aiemmin joskus kävi.

Vierailija
38/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama pelimies enää liikkeellä. He jaksavat vielä kiinnostua naisista. Tavikset ovat pääsääntöisesti luovuttaneet ja nauttivat vapaasta elämästä.

Vierailija
39/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää yrittämästä varattua miestä? Ei minua ainakaan mikään. Ihmiset eivät omista toisiaan.

Vierailija
40/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää yrittämästä varattua miestä? Ei minua ainakaan mikään. Ihmiset eivät omista toisiaan.

Varmaan sellaiset pienet seikat kuten itsekunnioitus ja moraali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan