Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki hyvät miehet jo varattuja = sinkkunaisen ongelma

Vierailija
20.11.2015 |

Tukea erityisesti toisilta sinkkunaisilta, tiedätte hyvin mistä puhun... Ikääni en tarkenna, mutta se aika kun sitoutumiskykyiset miehet ovat jo vakiintuneissa parisuhteissa olleet hyvin pitkään niin halutessaan.

Kommentit (198)

Vierailija
61/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten en osaa etsiä oikeasta paikasta, ovatkohan kaikki baareissa, itse kun en niissä viihdy.

Tai sitten kyse on siitä, että vedät ahneudessa vertoja jopa av-palstan akoille.

Vierailija
62/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tuskasi. Olen mielestäni tehnyt kaikkeni löytääkseni hyvän miehen; pitänyt huolta itsestäni, harrastanut, kouluttautunut, ollut avoin ja ystävällinen kaikille. Enkä ole etsinyt mitään hyväpalkkaista komistusta vaan ainoastaan sellaista jonka kanssa "natsaisi".

Nyt olen 29v enkä ole päässyt kuin parille treffeille jotka jäi siihen yhteen kertaan. Taitaa olla aika luopua toivosta.

29v. :D

Minä olin 38v, kun löysin omani<3

Etkä ollut seurustellut tai tapaillut ketään ennen kuin löysit tuon "omasi"?

16 vuoteen en seurustellut, enkä edes tapaillut! Oli niin paljon muuta itseäni kehittäviä asioita. Työ, kouluttauminen, harrastukset, ystävät, jne...

No voi että kun oletkin sitten itsellinen nainen!

Jos ei 20v. vähintään ole sitä yhtä lasta sen väkivaltaisen juopon kanssa, jonka kanssa on suinpäin menty naimisiin niin saa vapaasti sylkeä päin naamaan, kun ei ole kuka tahansa kelvannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää yrittämästä varattua miestä? Ei minua ainakaan mikään. Ihmiset eivät omista toisiaan.

Varmaan sellaiset pienet seikat kuten itsekunnioitus ja moraali.

Kerrohan miten se on itsekunnioituksesta ja moraalista pois, jos joku mies kolahtaa ja sattuu olemaan varattu? Tunteilleen ei kukaan mahda mitään ja täällä saa jokainen yhtä lailla koittaa löytää onnen. Sitäpaitsi jos varattu mies on tyytyväinen parisuhteessa niin eihän se mihinkään ala. Mutta on niitäkin, jotka roikkuvat kurjassa suhteessa kun ei ole uskallusta lähteä vapaille markkinoille ja silloinhan on vaan hyvä, jos joku tekee itseään tykö.

Psykopaatti.

Vierailija
64/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietämäni vapaana olevat hyvät miehet  ovat niin ujoja etteivät tuo itseään julki teille naisille. En tosin tiedä laskeeko se ujous naisten silmissä sitä miehen hyvyyttä. Käsitysteni mukaanhan se unelmien mieskumppani on komea, sosiaalinen ja tienaa hyvin, mutta onko se unelmamies sama asia kuin hyvä mies.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
65/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimpien niiden ongelma jotka eivät muka saa ketään on se, että ovat nirsoja. Pätee sekä miehiin että naisiin.

Useimmiten kun joku nainen valittaa ettei löydä hyviä miehiä, hän unohtaa kaikki ne kiltit ja luotettavat sinkkumiehet, jotka olisi voinut saada mutta joilta puuttuu sitten tiettyjä ominaisuuksia että nainen voisi edes kuvitella harrastavansa seksiä näiden kanssa. Ja lihavat miehet eivät usein ole käyneet tällaisen naisen mielessäkään.

Vierailija
66/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hyvät naiset ovat jo varattuja!

Itse 47 -vuotiaana miehenä olen katsonut markkinoita nyt 4 vuotta ja tullut tulokseen, että tämän ikäisellä, koulutetulla, hyvän työpaikan ja aseman omaavalla, naista kunnioittavalle, hyvät käytöstavat omaavalle, rennolle ja kohtuullisen komeallekaan miehelle ei ole kysyntää. Tai kysyntää ehkä on, mutta lähinnä kolmenlaisilta naisilta: hirmu bilettäjiltä, niiltä joilla edelliset suhteet ovat käsittelemättä tai niiltä, joille elämä on taiteilua jossain masennuksen ja pimeyden rajamaastossa. Kaikinpuolin normaalin naisen tarjonta alittaa ainakin tässä ikäryhmässä kysynnän reippaasti. Tai sitten en osaa etsiä oikeasta paikasta, ovatkohan kaikki baareissa, itse kun en niissä viihdy.

Allekirjoitan! Ystäväpiirissäni yksi nainen ihmettelikin, että laiseni mies revitään käsistä kuulemma naisten puheissa, mutta ei näköjään käytännössä. 

M48

Vierailija
67/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä juoppo on silti pohjimmiltaan hyvä mies! Sitä ei vain ymmärretä, mutta rakkauden voima on ihmeellinen!!!

Kyllä monet rentut ovat pohjimmiltaan hyviä. Harvalle naiselle rakkauden voima on kuitenkaan niin ihmeellinen, että se ylittää kaikki naisen ahneet työhön ja rahaan liittyvät vaatimukset. Rentulle rakkaus ei tuota ongelmaa.

Vierailija
68/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä kaikki normaalit (poisluettettuna erittäin vaikeat luonteet, heh) ovat löytäneet uuden miehen/naisen alta aikayksikön, hyvä jos ehtii kissaa sanoa, niin jo on uusi mies/nainen kateltuna. Hyvin näyttäävät löytävän uuden.

Vierailija
69/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat poistuu markkinoilta parin kympin hujakoilla. Missä itse silloin olit? Kehittämässä itseäsi? Huolehtimassa ulkonäöstäsi? Sori vaan, mutta nopeat löytää, hitaat jäävät ilman. Toimii joka asiassa. Kukaan ei voi saada kaikkea. Yksi panostaa siihen rakkauden löytymiseen ja toinen itseensä, kolmas uraansa jne. Minulla on ihana mies ja kaunis perhe. Työ onkin sitten vähän mitä sattuu vastaan tulemaan ja persekin levinnyt. Mutta en valita, olen itse sänkyni pedannut.

Vierailija
70/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat poistuu markkinoilta parin kympin hujakoilla. Missä itse silloin olit? Kehittämässä itseäsi? Huolehtimassa ulkonäöstäsi? Sori vaan, mutta nopeat löytää, hitaat jäävät ilman. Toimii joka asiassa.

Itseeni olenkin panostanut eri muodoissaan, mikä näyttää olevan todella hyvä juttu, koska miehet nyt näyttävät tässäkin iässä olevan valtaosin jo parisuhteissa.

Vierailija
71/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuuko mies laatuyksilöksi heti, heti kun pariutuu? Mietin vaan, kun olin itsekin pitkään ilmeisesti huonolaatuinen ja sitoutumiskyvytön mies, mutta olen vissiin kokenut jonkin metamorfoosin. Nainenko tekee miehestä laadukkaamman?

Vierailija
72/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaat poistuu markkinoilta parin kympin hujakoilla. Missä itse silloin olit? Kehittämässä itseäsi? Huolehtimassa ulkonäöstäsi? Sori vaan, mutta nopeat löytää, hitaat jäävät ilman. Toimii joka asiassa.

Itseeni olenkin panostanut eri muodoissaan, mikä näyttää olevan todella hyvä juttu, koska miehet nyt näyttävät tässäkin iässä olevan valtaosin jo parisuhteissa.

Öh... Nyt en ymmärrä. Jos se on hyvä juttu, että olet panostanut itseesi sen sijaan, että olisit hankkinut sen hyvän parisuhteen, miksi sitten itket täälä sen hyvän miehen perään??? Hiukan on ristiriitaista kommenttia.

Vierailija
73/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh... Nyt en ymmärrä. Jos se on hyvä juttu, että olet panostanut itseesi sen sijaan, että olisit hankkinut sen hyvän parisuhteen, miksi sitten itket täälä sen hyvän miehen perään??? Hiukan on ristiriitaista kommenttia.

Olisihan se nyt aika ankeaa, jos olisin etsinyt miestä vuositolkulla ilman tulosta unohtaen oman elämän tärkeyden. You know?

Vierailija
74/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttuuko mies laatuyksilöksi heti, heti kun pariutuu? Mietin vaan, kun olin itsekin pitkään ilmeisesti huonolaatuinen ja sitoutumiskyvytön mies, mutta olen vissiin kokenut jonkin metamorfoosin. Nainenko tekee miehestä laadukkaamman?

Joo, tekee. Mutta vain se nainen, joka saa miehen parhaat puolet esiin. Ja se nainen yleensä on sitten miehelle se elämän rakkaus. Joten ei muut naiset näitä hedelmiä kuitenkaan korjaa, kunhan ruikuttavat rannalla, kun eivät ole ketään miestä onnistuneet saamaan kukkaan. Jotain persoonassa näillä naisilla pielessä eivätkä sovellu elinikäisiksi kumppaneiksi.

Vierailija
75/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten en osaa etsiä oikeasta paikasta, ovatkohan kaikki baareissa, itse kun en niissä viihdy.

Tai sitten kyse on siitä, että vedät ahneudessa vertoja jopa av-palstan akoille.

En kyllä ole ainakaan koskaan kuullut itseäni ahneeksi moittivan, päinvastoin. En kyllä ymmärtänyt, mitä tuolla ahneudella tarkoitat, rahaa ja mammonaako? Niitä en naiselta odota, pärjään oikein hyvin omillani ja minulla on mitä tarvitsen, mielelläni sitä jonkun kanssa vaikka jakaisinkin.

Vierailija
76/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttuuko mies laatuyksilöksi heti, heti kun pariutuu?

Kuka täällä niin on väittänyt?

Vierailija
77/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain persoonassa näillä naisilla pielessä eivätkä sovellu elinikäisiksi kumppaneiksi.

Useimmilla syynä on ahneus.

Vierailija
78/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se nyt aika ankeaa, jos olisin etsinyt miestä vuositolkulla ilman tulosta unohtaen oman elämän tärkeyden. You know?

Jos olet kelvollista naismateriaalia, et olisi etsinyt tuloksetta. Vaan sulla olisi se mies ja rakkaus. You know? Mutta olet valinnut nauttia oman elämän tärkeydestä ja itsesi kehittämisestä. Ihan hyvä, jos on sen luontoinen. Mutta onhan se nyt sanomattakin selvää, että ihminen, joka ei ole nuoresta pitäen aktiivisesti keskittynyt löytämään kumppania (sisäinen kaipuu jakaa elämä toisen kanssa, rakkaus, kumppanuus...), ei ehkä itse ole sitä parasta parisuhdemateriaalia. Ymmärsitkös? Se, että haluat sitä tavoitella ns. toisena kivana juttuna elämässä, on ihan ok, mutta kaikkea ei voi saada eikä sitä pitäisi hämmästellä.

Vierailija
79/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärtänyt, mitä tuolla ahneudella tarkoitat, rahaa ja mammonaako?

Jos vaadit, että nainen käy töissä, olet ahne ja haluat suhteeseen lähinnä rahan takia. Sitten asia muuttuu, jos et laske naisen arvoa työssä ja rahassa, vaan hyväksyt naisen sellaisenaan kuin nainen on, vaikka sitten tahallaan työttömänä.

Vierailija
80/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tavallisista kunnollisista miehistä ja naisista pariutuu opiskeluaikana, ja suurin osa näistä suhteista kestää loppuelämän. Vain 40% ensimmäisistä avioliitoista päättyy eroon. Joten on ihan selvä, että suurin osa tavallisista hyvistä miehistä on varattuja aikuisiällä. Vapaana on eronneita eli ensimmäisissä suhteissaan jostain syystä epäonnistuneita ihmisiä, tai niitä, jotka eivät ole löytäneet puolisoa lainkaan. Ja tietysti jokunen leski, mutta heitä on harvassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan