Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki hyvät miehet jo varattuja = sinkkunaisen ongelma

Vierailija
20.11.2015 |

Tukea erityisesti toisilta sinkkunaisilta, tiedätte hyvin mistä puhun... Ikääni en tarkenna, mutta se aika kun sitoutumiskykyiset miehet ovat jo vakiintuneissa parisuhteissa olleet hyvin pitkään niin halutessaan.

Kommentit (198)

Vierailija
41/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama pelimies enää liikkeellä. He jaksavat vielä kiinnostua naisista. Tavikset ovat pääsääntöisesti luovuttaneet ja nauttivat vapaasta elämästä.

Tavismiehethän juuri ovat suhteissa ja olleet kauan jos heitä parisuhdelämä kiinnostaa.

Vierailija
42/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin syy naisten sinkkuuteen on ne loputtomat prinsessaharhat , joista palstalla on tuhansittain esimerkkejä.

Harlekiinikirjat roviolle ja Sinkkuelämää ja muut romanttiset roskahöttö-dvd:t /sarjat/leffat kierrätykseen ja katselukieltoon.

Ja ketään ei se Disneyn prinssi sieltä kotisohvalta hae, edelleenkään.

Ja naisten koulutus, koska koulutetun ei ole pakko löytää itselleen miestä kun omillaankin tulee toimeen, ja koska koulutetulla saattaa olla joitakin vaatimuksia tai ainakin odotuksia puolisonsa suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää yrittämästä varattua miestä? Ei minua ainakaan mikään. Ihmiset eivät omista toisiaan.

Varmaan sellaiset pienet seikat kuten itsekunnioitus ja moraali.

Kerrohan miten se on itsekunnioituksesta ja moraalista pois, jos joku mies kolahtaa ja sattuu olemaan varattu? Tunteilleen ei kukaan mahda mitään ja täällä saa jokainen yhtä lailla koittaa löytää onnen. Sitäpaitsi jos varattu mies on tyytyväinen parisuhteessa niin eihän se mihinkään ala. Mutta on niitäkin, jotka roikkuvat kurjassa suhteessa kun ei ole uskallusta lähteä vapaille markkinoille ja silloinhan on vaan hyvä, jos joku tekee itseään tykö.

Vierailija
44/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin syy naisten sinkkuuteen on ne loputtomat prinsessaharhat , joista palstalla on tuhansittain esimerkkejä.

Harlekiinikirjat roviolle ja Sinkkuelämää ja muut romanttiset roskahöttö-dvd:t /sarjat/leffat kierrätykseen ja katselukieltoon.

Ja ketään ei se Disneyn prinssi sieltä kotisohvalta hae, edelleenkään.

Ja naisten koulutus, koska koulutetun ei ole pakko löytää itselleen miestä kun omillaankin tulee toimeen, ja koska koulutetulla saattaa olla joitakin vaatimuksia tai ainakin odotuksia puolisonsa suhteen.

Ei ole vaatimuksia miehen koulutukselle.

Vierailija
45/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku joku rahanahne akka valittamassa paskoista miehistä.

Vierailija
46/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää yrittämästä varattua miestä? Ei minua ainakaan mikään. Ihmiset eivät omista toisiaan.

Kerrohan miten se on itsekunnioituksesta ja moraalista pois, jos joku mies kolahtaa ja sattuu olemaan varattu? Tunteilleen ei kukaan mahda mitään ja täällä saa jokainen yhtä lailla koittaa löytää onnen. Sitäpaitsi jos varattu mies on tyytyväinen parisuhteessa niin eihän se mihinkään ala. Mutta on niitäkin, jotka roikkuvat kurjassa suhteessa kun ei ole uskallusta lähteä vapaille markkinoille ja silloinhan on vaan hyvä, jos joku tekee itseään tykö.

viisasta puhetta. roikuin huonossa suhteessa vuosikausia. muutaman kanssa oli flirttiä mutta koskaan eivät uskaltaneet oikeasti ottaa kädestä kiinni ja sanoa että mitä jos me oltaiskin tästä lähdin yhdessä. olisin lähtenyt heti ja löytänyt näin onnen vuosia aiemmin.

Vierailija
47/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näytä ymmärtävän mitä käsite "moraali" edes tarkoittaa.

En koskaan alkaisi säätämään varatun kanssa vaikka varattu itse tekisi aloitteen. Erotkoon ensin niin katsotaan uudelleen asiaa.

Vierailija
48/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan alkaisi säätämään varatun kanssa vaikka varattu itse tekisi aloitteen. Erotkoon ensin niin katsotaan uudelleen asiaa.

Eikö toi ole tekopyhää?

Vierailija
49/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaatimuksia miehen koulutukselle.

Olenaisempaa on se, vaaditko ahneukissa mieheltä työssäkäyntiä tai ainakin työn vastaanottamassa. Jos vaadit, silloin saat syyttää omaa ahneuttasi siitä, että olet sinkku.

Vierailija
50/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku ihana kaljaan menevä renttu jostain kaljakuppilasta. Siitä saa sitten rakkaudella parantamalla kunnon miehen.

Tätä olen kuullut monen yrittäneen, en sitten tiedä ovatko onnistuneet...

Vierailija
51/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elätkö muutenkin raamatunmallin mukaan?! Suhteet ovat nykyään niin monimuotoisia. Pelkääkö nämä moralisoijat omien suhteidensa puolesta?!

Vierailija
52/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän monet yrittää. Toki jättävät sitten kun tajuavat, ettei sitä pystykään pakottamaan töihin edes lakkoilemalla, uhkailemalla ja poikki menee, kun suhteesta ei saakaan taloudellista hyötyä.

Vierailija
53/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota joku ihana kaljaan menevä renttu jostain kaljakuppilasta. Siitä saa sitten rakkaudella parantamalla kunnon miehen.

Täsäs tapauksessa topikin avaaja on se, jolla olisi paljonkin opittavaa rennolta ja hauskalta rentulta.

Vierailija
54/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän monet yrittää. Toki jättävät sitten kun tajuavat, ettei sitä pystykään pakottamaan töihin edes lakkoilemalla, uhkailemalla ja poikki menee, kun suhteesta ei saakaan taloudellista hyötyä.

Kyllä juoppo on silti pohjimmiltaan hyvä mies! Sitä ei vain ymmärretä, mutta rakkauden voima on ihmeellinen!!!

Vierailija
55/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama pelimies enää liikkeellä. He jaksavat vielä kiinnostua naisista. Tavikset ovat pääsääntöisesti luovuttaneet ja nauttivat vapaasta elämästä.

Tavismiehethän juuri ovat suhteissa ja olleet kauan jos heitä parisuhdelämä kiinnostaa.

Ei näin. Parhaat miehet osaavat sitoutua, nuoruuden vapauden jälkeen, löytämäänsä hyvään naiseen.

Vierailija
56/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tuskasi. Olen mielestäni tehnyt kaikkeni löytääkseni hyvän miehen; pitänyt huolta itsestäni, harrastanut, kouluttautunut, ollut avoin ja ystävällinen kaikille. Enkä ole etsinyt mitään hyväpalkkaista komistusta vaan ainoastaan sellaista jonka kanssa "natsaisi".

Nyt olen 29v enkä ole päässyt kuin parille treffeille jotka jäi siihen yhteen kertaan. Taitaa olla aika luopua toivosta.

29v. :D

Minä olin 38v, kun löysin omani<3

Etkä ollut seurustellut tai tapaillut ketään ennen kuin löysit tuon "omasi"?

16 vuoteen en seurustellut, enkä edes tapaillut! Oli niin paljon muuta itseäni kehittäviä asioita. Työ, kouluttauminen, harrastukset, ystävät, jne...

No voi että kun oletkin sitten itsellinen nainen!

Vierailija
57/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

että kun oletkin sitten itsellinen nainen!

Tähän voi vielä lisätä, ettei tuollaisella valioyksiölle ihan kuka tahansa kelpaa.

Vierailija
58/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tuskasi. Olen mielestäni tehnyt kaikkeni löytääkseni hyvän miehen; pitänyt huolta itsestäni, harrastanut, kouluttautunut, ollut avoin ja ystävällinen kaikille. Enkä ole etsinyt mitään hyväpalkkaista komistusta vaan ainoastaan sellaista jonka kanssa "natsaisi".

Nyt olen 29v enkä ole päässyt kuin parille treffeille jotka jäi siihen yhteen kertaan. Taitaa olla aika luopua toivosta.

29v. :D

Minä olin 38v, kun löysin omani<3

Etkä ollut seurustellut tai tapaillut ketään ennen kuin löysit tuon "omasi"?

16 vuoteen en seurustellut, enkä edes tapaillut! Oli niin paljon muuta itseäni kehittäviä asioita. Työ, kouluttauminen, harrastukset, ystävät, jne...

No voi että kun oletkin sitten itsellinen nainen!

Halveksittavaa tuollainen itsenäisyys.Niin kyllä nyt jokaisella naisella on mies asusteena oleva, jonka kautta voi elää ja tuntea olevansa parempi ihminen. Jonka avulla voi sitten hakea sympatiaa tyttökaveilta, kun se on niin kelvoton asuinkumppani ja isä lapsille. Mutta erotakaan ei voi kun on ne lapset, eikä enää kuitenkaa ketään löydä, kun kaikki hvyät on varattuja! 

Vierailija
59/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näin. Parhaat miehet osaavat sitoutua, nuoruuden vapauden jälkeen, löytämäänsä hyvään naiseen.

Mitä tämä sitoutiminen naiseen tarkoittaa käytännössä? Menee töihin? Ei käy baarissa kaljalla?

Vierailija
60/198 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvät naiset ovat jo varattuja!

Itse 47 -vuotiaana miehenä olen katsonut markkinoita nyt 4 vuotta ja tullut tulokseen, että tämän ikäisellä, koulutetulla, hyvän työpaikan ja aseman omaavalla, naista kunnioittavalle, hyvät käytöstavat omaavalle, rennolle ja kohtuullisen komeallekaan miehelle ei ole kysyntää. Tai kysyntää ehkä on, mutta lähinnä kolmenlaisilta naisilta: hirmu bilettäjiltä, niiltä joilla edelliset suhteet ovat käsittelemättä tai niiltä, joille elämä on taiteilua jossain masennuksen ja pimeyden rajamaastossa. Kaikinpuolin normaalin naisen tarjonta alittaa ainakin tässä ikäryhmässä kysynnän reippaasti. Tai sitten en osaa etsiä oikeasta paikasta, ovatkohan kaikki baareissa, itse kun en niissä viihdy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi