Mieheni solvaa minua jatkuvasti
Olen kuulemma ruma, tyhmä ja vanha. Ja jos eroaisimme, niin joutuisin olemaan sinkkuna koko loppuelämäni, koska ikäiseni (35+) naiset ovat kuulemma ongelmajätettä. Olin koulussa kympin oppilas ja töissä ennen skarppi, mutta miehen mielestä tyhmä ja henkisesti hidas. Hän tiuskii ja raivoaa minulle sekä joskus tönii, läpsii ja "leikillään" potkaisee. Välillä hän rikkoo tavaroitani ja heittelee niitä roskikseen. Sukulaisiani ja kavereitani hän nälvii myös, mutta häntä itseään ei saa kritisoida lainkaan tai muuten tulee täyslaidallinen solvauksia minun päälle.
Kaiken pitäisi mennä miehen sääntöjen ja toiveiden mukaan. Kun tapasimme, hän esitti yli vuoden mukavaa miestä, kunnes sai mut nalkkiin. Erotakaan tässä ei enää uskalla tai osaa ja en ole koskaan aiemmin seurustellut kenenkään kanssa näin pitkään, sillä nuorena olin ujo ikisinkku. Mies on huonolla päällä todella ikävä, joten en uskalla riuhtaista itseäni irti. Mitä teen?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Lapsiko olet?!
Ainakin osa 660, jossa nainen typistää itsensä viattoman uhrin asemaan nyrkin ja hellan väliin kotiarestiin vankilaan, jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa.
Tekstisi perusteella taidat ollakin aivan niin tyhmä ja hidas mitä miehesi haukkuu kun kuuntelet ja siedät tuollaista settiä mieheltäsi... Ei tosiaan millään pahalla.
Mitä teet...kyllä nyt taas ollaan jännän äärellä. Haetaanko popparit?
Googleta lähimmän turvakodin tiedot, pakkaa välttämättömät tavarasi ja lähde silloin kun mies ei ole paikalla. Pistät kännykkääsi eston hänen numerolleen, etkä ole enää yhdeydessä häneen kahden kesken. Et myöskään missään tapauksessa kerro missä olet ja minne aiot muuttaa.
Hyvin valittu mies. 10 pistettä!
Toivoo sinkkumies.
Käyttäytyjä ja käytöksen mahdollistaja, kumpi olikaan tyhmempi toistaan?
Vierailija kirjoitti:
Toivoo sinkkumies.
Et ilmeisesti lukenut tai ymmärtänyt lukemaasi: mies esitti mukavaa alussa vuoden verran.
Nainen on aina uhri, aina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Näin saadaan taas miesvihaa julistettua miesvihapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoo sinkkumies.
Et ilmeisesti lukenut tai ymmärtänyt lukemaasi: mies esitti mukavaa alussa vuoden verran.
Sekö poistaa vastuun omista valinnoista, arvioista ja päätöksistä omassa elämässä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoo sinkkumies.
On oikeasti varmasti vaikea uskoa, kuinka hyvän kuvan itsestään tällaiset ihmiset voivat antaa ulospäin.
Siksipä pahimmista ihmishirviöistä ja alistajista kerrottavia juttuja ei lähipiiri edes usko, "sehän on niin mukava...".
Vierailija kirjoitti:
Olen kuulemma ruma, tyhmä ja vanha. Ja jos eroaisimme, niin joutuisin olemaan sinkkuna koko loppuelämäni, koska ikäiseni (35+) naiset ovat kuulemma ongelmajätettä. Olin koulussa kympin oppilas ja töissä ennen skarppi, mutta miehen mielestä tyhmä ja henkisesti hidas. Hän tiuskii ja raivoaa minulle sekä joskus tönii, läpsii ja "leikillään" potkaisee. Välillä hän rikkoo tavaroitani ja heittelee niitä roskikseen. Sukulaisiani ja kavereitani hän nälvii myös, mutta häntä itseään ei saa kritisoida lainkaan tai muuten tulee täyslaidallinen solvauksia minun päälle.
Kaiken pitäisi mennä miehen sääntöjen ja toiveiden mukaan. Kun tapasimme, hän esitti yli vuoden mukavaa miestä, kunnes sai mut nalkkiin. Erotakaan tässä ei enää uskalla tai osaa ja en ole koskaan aiemmin seurustellut kenenkään kanssa näin pitkään, sillä nuorena olin ujo ikisinkku. Mies on huonolla päällä todella ikävä, joten en uskalla riuhtaista itseäni irti. Mitä teen?
Kuten kerroit, et voi erota. Sinun on vaan otettava vastaan solvaukset, pikkuhiljaa voimakkaammaksi kehittyvä leikkimielinen läpsintä ja tavaroiden tuhoaminen. Kuten itse totesit ei muuta mahdollisuutta vaan ole, koska et missään tapauksessa voi erota.
--
Ymmärrän tilannettasi niin hyvin koska minulla on itsellä periaatteessa sama ongelma. Istun lätäkössä. Pois lätäköstä en uskalla nousta tai osaa koska olen sillälailla nalkissa. Lätäkön pohjalla on kiviä, jotka sattuvat perseeseen. Ohiajavat autot heittävät päälleni kuraa ja lisää vettä. Olen jo vilustunut ja saamassa pikkuhiljaa keuhkokuumeen. Päivisin naapurien lapset pilkkaa mua ja niiden koirat pitää kusitolppana. Mitä mun pitäisi sun mielestä tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, tuollaista miestä kun saisi leipoa oikein kunnolla turpaan, niin oppisi olemaan. M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoo sinkkumies.
Sekö poistaa vastuun omista valinnoista, arvioista ja päätöksistä omassa elämässä?!
Väitinkö niin? En.
Aiempi sinkkumies irvaili "hyvästä valinnasta". Pitäisikö sitä siis tutustua kumppaniinsa 10 vuotta varovaisuuden takia, ettei vaan lähde parisuhteeseen ap:n kaltaisten miesten takia kun tosiasia on, että etenkin hyvin häiriintyneet yksilöt (esim. ne paljon parjatut narsistit) kykenevät esittämään hyvin pitkiä aikoja normaalia ja luottamuksen arvoista ihmistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoo sinkkumies.
On oikeasti varmasti vaikea uskoa, kuinka hyvän kuvan itsestään tällaiset ihmiset voivat antaa ulospäin.
Siksipä pahimmista ihmishirviöistä ja alistajista kerrottavia juttuja ei lähipiiri edes usko, "sehän on niin mukava...".
Uskon kyllä tuollaisen käytösken, mutta mikä tuntuu uskomattomalta on se, että tuollaisiin suhteisiin jäädään. Tuolla on tavaton määrä tapoja saada apuja, mutta ainoa johon pystytään on kertomaan kuinka kelvoton mies on.
Luuletteko, että tämä rouva ottaa yhteyttä esim. turvakotiin?! Ei. Huomenna hän jakaa jo facebookissa kuinka on onnelinen suhteessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoo sinkkumies.
No mutta sitten kun miehen todellinen luonne paljastuu niin kyllähän siitä voi siinäkin vaiheessa erota? Ei se että olet ollut hänen kanssaan yli vuoden tarkoita että nyt olisit velvollinen pysymään suhteessa jossa joudut pelkäämään ja tuntemaan huonommuutta. Nyt lähdet, etkä katso taaksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoo sinkkumies.
No mutta sitten kun miehen todellinen luonne paljastuu niin kyllähän siitä voi siinäkin vaiheessa erota? Ei se että olet ollut hänen kanssaan yli vuoden tarkoita että nyt olisit velvollinen pysymään suhteessa jossa joudut pelkäämään ja tuntemaan huonommuutta. Nyt lähdet, etkä katso taaksesi.
Tietysti pitäisi lähteä, mutta se muuttuu vaikeammaksi mitä pidemmän aikaa huono kohtelu kestää.
Useimmiten ap:n miehen tavalla käyttäytyvät yksilöt valitsevat alunperinkin jollain tavalla omien ongelmien kanssa painivia kumppaneita, sillä tavallinen ja vahvaitsetuntoinen yksilö ei tuollaista katselisi kuin yhden kerran ja olisi lähtenyt toisen kerran toistuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, tuollaista miestä kun saisi leipoa oikein kunnolla turpaan, niin oppisi olemaan. M36
Kyllä nyt vaahtopallo kuohuu pöksyissä.
Olen tässä pari kertaa jo etsinyt ja saanutkin asunnon viimeisimmän vuoden sisällä, mutta mies antaa ymmärtää, että "enhän mä kuitenkaan mihinkään lähde" - aivan kuin hänen kiusattu ja nöyryytetty oma äitinsä. Pelkään, että mies ajaa mut ahdinkoon ja rupeaa hankalaksi, jos lähden. Eikä mulla ole ketään tukena ja turvana sitten enää. Olen valinnut tutun h*lvetin tuntemattoman paratiisin tms. sijaan. Tämä eroaminen on todella vaikeaa just henkisesti.