Mieheni solvaa minua jatkuvasti

Vierailija

Olen kuulemma ruma, tyhmä ja vanha. Ja jos eroaisimme, niin joutuisin olemaan sinkkuna koko loppuelämäni, koska ikäiseni (35+) naiset ovat kuulemma ongelmajätettä. Olin koulussa kympin oppilas ja töissä ennen skarppi, mutta miehen mielestä tyhmä ja henkisesti hidas. Hän tiuskii ja raivoaa minulle sekä joskus tönii, läpsii ja "leikillään" potkaisee. Välillä hän rikkoo tavaroitani ja heittelee niitä roskikseen. Sukulaisiani ja kavereitani hän nälvii myös, mutta häntä itseään ei saa kritisoida lainkaan tai muuten tulee täyslaidallinen solvauksia minun päälle.

Kaiken pitäisi mennä miehen sääntöjen ja toiveiden mukaan. Kun tapasimme, hän esitti yli vuoden mukavaa miestä, kunnes sai mut nalkkiin. Erotakaan tässä ei enää uskalla tai osaa ja en ole koskaan aiemmin seurustellut kenenkään kanssa näin pitkään, sillä nuorena olin ujo ikisinkku. Mies on huonolla päällä todella ikävä, joten en uskalla riuhtaista itseäni irti. Mitä teen?

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Olen tässä pari kertaa jo etsinyt ja saanutkin asunnon viimeisimmän vuoden sisällä, mutta mies antaa ymmärtää, että "enhän mä kuitenkaan mihinkään lähde" - aivan kuin hänen kiusattu ja nöyryytetty oma äitinsä. Pelkään, että mies ajaa mut ahdinkoon ja rupeaa hankalaksi, jos lähden. Eikä mulla ole ketään tukena ja turvana sitten enää. Olen valinnut tutun h*lvetin tuntemattoman paratiisin tms. sijaan. Tämä eroaminen on todella vaikeaa just henkisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lapsiko olet?!

Ainakin osa 660, jossa nainen typistää itsensä viattoman uhrin asemaan nyrkin ja hellan väliin kotiarestiin vankilaan, jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa.

Vierailija

Tekstisi perusteella taidat ollakin aivan niin tyhmä ja hidas mitä miehesi haukkuu kun kuuntelet ja siedät tuollaista settiä mieheltäsi... Ei tosiaan millään pahalla.

Vierailija

Googleta lähimmän turvakodin tiedot, pakkaa välttämättömät tavarasi ja lähde silloin kun mies ei ole paikalla. Pistät kännykkääsi eston hänen numerolleen, etkä ole enää yhdeydessä häneen kahden kesken. Et myöskään missään tapauksessa kerro missä olet ja minne aiot muuttaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyvin valittu mies. 10 pistettä!

Toivoo sinkkumies.

Et ilmeisesti lukenut tai ymmärtänyt lukemaasi: mies esitti mukavaa alussa vuoden verran.

Vierailija

Nainen on aina uhri, aina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Näin saadaan taas miesvihaa julistettua miesvihapalstalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Toivoo sinkkumies.

Et ilmeisesti lukenut tai ymmärtänyt lukemaasi: mies esitti mukavaa alussa vuoden verran.

Sekö poistaa vastuun omista valinnoista, arvioista ja päätöksistä omassa elämässä?!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Toivoo sinkkumies.

On oikeasti varmasti vaikea uskoa, kuinka hyvän kuvan itsestään tällaiset ihmiset voivat antaa ulospäin.

Siksipä pahimmista ihmishirviöistä ja alistajista kerrottavia juttuja ei lähipiiri edes usko, "sehän on niin mukava...".

Lätäkköihminen

Vierailija kirjoitti:
Olen kuulemma ruma, tyhmä ja vanha. Ja jos eroaisimme, niin joutuisin olemaan sinkkuna koko loppuelämäni, koska ikäiseni (35+) naiset ovat kuulemma ongelmajätettä. Olin koulussa kympin oppilas ja töissä ennen skarppi, mutta miehen mielestä tyhmä ja henkisesti hidas. Hän tiuskii ja raivoaa minulle sekä joskus tönii, läpsii ja "leikillään" potkaisee. Välillä hän rikkoo tavaroitani ja heittelee niitä roskikseen. Sukulaisiani ja kavereitani hän nälvii myös, mutta häntä itseään ei saa kritisoida lainkaan tai muuten tulee täyslaidallinen solvauksia minun päälle.

Kaiken pitäisi mennä miehen sääntöjen ja toiveiden mukaan. Kun tapasimme, hän esitti yli vuoden mukavaa miestä, kunnes sai mut nalkkiin. Erotakaan tässä ei enää uskalla tai osaa ja en ole koskaan aiemmin seurustellut kenenkään kanssa näin pitkään, sillä nuorena olin ujo ikisinkku. Mies on huonolla päällä todella ikävä, joten en uskalla riuhtaista itseäni irti. Mitä teen?

Kuten kerroit, et voi erota. Sinun on vaan otettava vastaan solvaukset, pikkuhiljaa voimakkaammaksi kehittyvä leikkimielinen läpsintä ja tavaroiden tuhoaminen. Kuten itse totesit ei muuta mahdollisuutta vaan ole, koska et missään tapauksessa voi erota.

--

Ymmärrän tilannettasi niin hyvin koska minulla on itsellä periaatteessa sama ongelma.  Istun lätäkössä. Pois lätäköstä en uskalla nousta tai osaa koska olen sillälailla nalkissa. Lätäkön pohjalla on kiviä, jotka sattuvat perseeseen. Ohiajavat autot heittävät päälleni kuraa ja lisää vettä. Olen jo vilustunut ja saamassa pikkuhiljaa keuhkokuumeen. Päivisin naapurien lapset pilkkaa mua ja niiden koirat pitää kusitolppana. Mitä mun pitäisi sun mielestä tehdä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, tuollaista miestä kun saisi leipoa oikein kunnolla turpaan, niin oppisi olemaan. M36

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat