Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yökylässä Kirsi Salon luona official

Hippi

Ajatuksia?

Sivut

Kommentit (79)

Vierailija

Ohjemmassa näkynyt mies on ainakin ex mies nykyään. Muutti ruotsiin ja kaukosuhde ei mielyttänyt kumpaakaan.

Vierailija

Kirsi on varmaan niitä harvoja, jotka pystyy elättämään itsensä life coach -busineksella. Apuna on varmaan myös hyvät sijoitustuotot, sehän se oli se edellinen päätyö. :)

Kävin sen sivustoilla: nettiluennon voi ladata 15 eurolla (alehinta) ja aarrekarttaakin voi piirrellä yhdessä Kirsin kanssa. Noh, mikäs siinä. 

Vierailija

On aina virkistävää, kun joku uskaltaa uida vasten valtavirtaa eikä häpeile olla se mikä on. Silloin kun kukaan ei tee toiselle pahaa tai vahingoita toista ihmistä, sopii mun mielstä antaa kaikkien kukkien kukkia.

Kirsistä sanoisin ohjelman perusteella, että kivan oloinen tyyppi. Rento ja mutkaton.

Vierailija

Ihailen tuota rohkeutta. Itse olen samanmielinen, mutta hieman kaapissa asian suhteen. Liikaa leimataan juurikin hörhöksi.

Vierailija

Hyvähän se on sekoilla kristallien ja enkelikorttien kanssa, kun on rahaa ja aiemmissa töissä maksettu iso talokin. Näistä terveysruuistakin jopa Veitola yritti huomauttaa, että köyhemmällällä ei ole varaa, meni täysin ohi Kirsiltä.

Kirsi suhtautuminen muihin ihmisiin on noinkin henkistyneeksi ihmiseksi aika tylyä, että oikein ihmettelee metrossa muiden ihmisten tyhmiä juttuja (että miten noi viittii puhua aiheesta x), siinä about ainoa kohtauksessa jossa lapset näkyivät, oli todella tyly heille (sä tiedät että kun mä puhun sä olet hijlaa tms), eikä lapset muutenkaan näkyneet perheessä lainkaan. Ihanan onnellista ja kehittynyttä, kun poikaystäväkin sanoi, ettei ikinä voi tietää millä tuulella Kirsi on, välillä rakastava  ja välillä kireä ja ikävä...ja Kirsin mukaan vaan sitten sopeudutaan HÄNEN tunnetilaansa niinkuin koulutuksena. Jos ovat eronneet, en yhtään ihmettele.  Rikas , ylimielinen  ja itsekäs Kirsi on keksinyt uuden harrastuksen,  ja uponnut siihen oikein innolla, muista viis.

Pidin Anu Saagimistakin enemmän, se varmaan kertoo fiiliksen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On aina virkistävää, kun joku uskaltaa uida vasten valtavirtaa eikä häpeile olla se mikä on. Silloin kun kukaan ei tee toiselle pahaa tai vahingoita toista ihmistä, sopii mun mielstä antaa kaikkien kukkien kukkia.

Kirsistä sanoisin ohjelman perusteella, että kivan oloinen tyyppi. Rento ja mutkaton.

No mun mielestä se vahingoittaa muita, jos kasvattaa lapsensa siihen, ettei niiden tarvitse ottaa vastuuta omasta elämästään. Töissä ei tarvi käydä, jos on jotain varallisuutta, jonka varassa elää. Mutta ei ole oikein opettaa lasta varastamaan muilta, jotta oma elämä olisi mukavampaa. Toki en tiedä, tarkoittiko ihan just tuota vai ei, mutta siltä se kuulosti. 

Vierailija

Enkelikujeiluun liittyy myös rintaliivittömyys ja kehon paljastaminen, lol.  Tai siis ehkä kyse on siitä, että omaa seksualisuuttaan on tuotava esille, niin ihanaahan se on. 

Vierailija

Hiukan huvitti se puhetyyli, sellaista "terapeuttisen lempeää". Ei olla vielä ihan Maaret Kallio -tasoa, mutta sinne suuntaan menossa. 

Lasta voi estää puhumasta laittamalla käden naamalle. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat