n. 30-v lesbo vastailee 15 min!
Kommentit (90)
Lesbosuhteet ovat tilastoissa kaikkein väkivaltaisimpia! Kumpi teillä hakkaa kumman?
Vierailija kirjoitti:
Onko lesbotutka olemassa? Kuinka nopeasti tunnistat toisen lesbon ja mistä merkeistä?
Ei ole 100 %:n varmaa tutkaa kenelläkään. Esim. minä jään monelta tutkalta havaitsematta, koska näytän "perusheterolta". Tietysti näin lesbona sellaiset selkeät tapaukset bongaa helpommin (pukeutumistyyli, hiukset).
Kuinka tunnistat muut lesbot joiden kanssa flirttailla?
Vierailija kirjoitti:
Lesbosuhteet ovat tilastoissa kaikkein väkivaltaisimpia! Kumpi teillä hakkaa kumman?
Ohhoh, onko näin? Olisi kiva saada tutkimusviite. Omissa parisuhteissani ei ole ollut väkivaltaa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lesbotutka olemassa? Kuinka nopeasti tunnistat toisen lesbon ja mistä merkeistä?
Ei ole 100 %:n varmaa tutkaa kenelläkään. Esim. minä jään monelta tutkalta havaitsematta, koska näytän "perusheterolta". Tietysti näin lesbona sellaiset selkeät tapaukset bongaa helpommin (pukeutumistyyli, hiukset).
Olet siis se pidempi hiuksinen? M
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tunnistat muut lesbot joiden kanssa flirttailla?
En tunnistakaan, ainakaan sellaisia joista voisin mahdollisesti kiinnostua. Harrastan flirttailua ainoastaan naistenbileissä, jos sielläkään... :)
AP
Mitä ajattelet heterosta joka flirttailee sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Siis heterosta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis se pidempi hiuksinen? M
Mitä tarkoitat? Menneissä parisuhteissani myös toisella osapuolella on ollut pitkät tai puolipitkät hiukset.
AP
Onko moni tuntemistasi lesboista / oletko itse ns. myöhäisherännäinen?
Mikä näistä stereotypisistä joukkuelajeista on lesborikkain a) jääkiekko tai ringette, b) jalkapallo, c) amerikkalainen jalkapallo?
Vierailija kirjoitti:
Ööh, hämmästelen, oudoksun.
AP
Haittaisiko jos kumppanisi olisi bi?
Vierailija kirjoitti:
Onko moni tuntemistasi lesboista / oletko itse ns. myöhäisherännäinen?
En ole itse enkä tunne ketään, mutta heitäkin tunnetusti on! :)
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sotilasarvosi?
Haha, en ole käynyt armeijaa. :D
AP
Miksi et?
Minuakin kiinnostaisi lesbotutka, mistä lesbon tunnistaa vai tunnistaako mistään?
Vierailija kirjoitti:
Mikä näistä stereotypisistä joukkuelajeista on lesborikkain a) jääkiekko tai ringette, b) jalkapallo, c) amerikkalainen jalkapallo?
Paha kysymys, koska en ole itse harrastanut noista mitään! Tunnen kylläkin jääkiekkoa, ringetteä ja jalkapalloa harrastavia/harrastaneita lesboja... :D Oma mutu-tuntuma-veikkaukseni:
1. Ringette
2. Amerikkalainen jalkapallo
3. Jääkiekko
4. Jalkapallo
Vierailija kirjoitti:
Haittaisiko jos kumppanisi olisi bi?
Ei haittaisi.
AP
Seurusteletko ainoastaan lesbojen kanssa vai onko myös bit ok?
En osaa sanoa, koska minun tuntemani lesbot eivät ole.
AP