n. 30-v lesbo vastailee 15 min!
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lopetti vastaamisen, niin täällä olisi 28v lesbo, joka voi jatkaa. Ja on tuo parempi puoliskokin tuossa vieressä..
Vastaan minä, mutten mihinkään törkeyksiin. Vastaillaanko yhdessä?
Suosikki rekkanne?
Kummallekin vastaajalesbolle: kuvailkaa ulkonäköänne, ammattianne, elämäntyyliänne ja harrastuksianne?
Vierailija kirjoitti:
Järjestä nuo samat joukkuelajit ja naiset ja kerro lesbotutkasta ja sen toimivuudesta!
Jalkapallo on ehdoton ykkönen. En mä sitä sanoisi lesbotutkaksi, mutta kyllähän ne helposti tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Järjestä nuo samat joukkuelajit ja naiset ja kerro lesbotutkasta ja sen toimivuudesta!
No yleensä tunnistan naiset siinä missä homomiehetkin.
toinen lesbotutka
Vierailija kirjoitti:
Kummallekin vastaajalesbolle: kuvailkaa ulkonäköänne, ammattianne, elämäntyyliänne ja harrastuksianne?
Vapaa, urheileva, tumma, yli 170 cm, asiakaspalvelun esimies (nainen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lopetti vastaamisen, niin täällä olisi 28v lesbo, joka voi jatkaa. Ja on tuo parempi puoliskokin tuossa vieressä..
Miksi vihaat miehiä?
Äh, aina tämä. Kysyttekö myös heteromiehiltä, miksi he vihaavat miehiä? Tai heteronaisilta miksi he vihaavat naisia?
t. 52-vuotias lesbo
Suosikki tv-sarja? ONB, L-koodi vai joku muu?
Kyllä lepakoilla ja homoilla joku hissi ei mene ylös asti.
Miksi sanoit (huom.) n.30-vuotias. (kiinnitin juuri siihen huomiota)
Jos siis tunnet ,että sinun on pakko kertoa täällä ikäsi ,niin mikset sitten sano esim. 33-vuotias ( tai 34-vuotias tms. ) . Juuri tuo 'noin' siinä kuulostaa vain niin kovin ulkopuoliselta....
Vähän niinkuin sanoisi (vain näin epämääräisesti) ,'olen jostain itä-Suomesta päin kotoisin. '
Eihän kukaan niin sano itsestään-niin sanotaan vain jostain muusta,siis jostain ulkopuolisesta jota ei oikein vielä edes tunneta.
Muille lesboille tämä sama. Järjestä nämä naiset kuumuuden perusteella: Natalie Portman, Scarlett Johansson, Maja Ivarsson, Kate Winslet, Mila Kunis?
Miksei vaihtoehtona ollut salibandya, siellähän meitä vasta onkin..
Mulla ei ainakaan ole minkäänlaista tutkaa. Itsekin kyllä kuljen muiden tutkien ulkopuolella.
Olisi kiva oppia ajamaan rekkaa, toistaiseksi täytyy tyytyä vain kuorma-autoon.
On pitkät hiukset, pukeudun naisellisesti, käytän meikkiä yms. Ammatiltani olen sairaanhoitaja. Harrastan paria lajia koirien kanssa. Me eletään ihan peruselämää. Olen siis rekisteröidyssä parisuhteessa. On vakituiset työpaikat, asuntolaina, koiria, jne. Matkustellaan jonkin verran, mökkeillään, vietetään kavereidne ja sukulaisten kanssa aikaa.
Suosikki tv-sarjat tällä hetkellä Orphan Black ja Breaking bad. Kyllähän OITNB on tullut katsottua ja kunhan lisää tulee niin varmasti katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Muille lesboille tämä sama. Järjestä nämä naiset kuumuuden perusteella: Natalie Portman, Scarlett Johansson, Maja Ivarsson, Kate Winslet, Mila Kunis?
Scarlett on aika hottis, muuta en sano, saattaa tulla perheriita. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihan tutultani. Pitkät hiukset ja Länsi-Suomesta? :D
En ole nähnyt yhtään kaunista lepakkoa mutta bi puolella jokunen löytyy :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vihaat miehiä?
Äh, aina tämä. Kysyttekö myös heteromiehiltä, miksi he vihaavat miehiä? Tai heteronaisilta miksi he vihaavat naisia?
t. 52-vuotias lesbo
Lesbot ovat vahvasti yliedustettuna äärifeministisissä (ja miesvihaisissa) järjestöissä, joten kysymys on sikäli osuvampi lesbolta kysyttynä kuin vaikkapa heteromieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihan tutultani. Pitkät hiukset ja Länsi-Suomesta? :D
Olen Itä-Suomesta. Ainakin jos täällä sovitaan ;)
Oletko koskaan saanut ns. miestä?