Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vertaileeko teidän mies (kotityöt)

Vierailija
19.11.2015 |

Jos pyydät miestäsi tekemään jonkin kotityön (esim. Imurointi tms) sanooko hän koskaan että anna mun nyt hetki istua, töissä on niin rankkaa, plaa plaa plaa? Tai ottaako hän vertaukseksi jos sanot itse olevasi myös väsynyt töistä ja että haluaisit kotitöitä vähän jaettavan, sen että alatko sinä vaihtamaan autoon renkaat tai tekemään jotkut muut "miesten" työt. Että kyllä hän voi vaihtaa ruoanlaiton ja lapsen perään katsomiset (plus lelujen siivous) jos sinä hoidat puutyöt, autonkorjauksen jne.

Kyllä ärsyttää. Meillä nimittäin näin on. Mieheni mielestä hän ei saa istua ollenkaan töiden jälkeen vaan nalkutan hänelle kotitöistä...lue: Pyysin siivoamaan lapsen lelut sillä välin kun minä laitan pyykit kuivumaan.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vertaile vaan tekee oma-aloitteisesti oman osansa. Antaa myös hyvää seksiä joka päivä. Ap:n mies kuulostaa pellältä kiviriipalta, en jaksaisi olla sellaisen kanssa. Nyt ensi alkuun sovitte vaihtavanne miesten ja naisten työt toisinpäin. Vaihdat renjaat kaksi kertaa vuodessa ja harvakseltaan muita hommia, katselet paljon telkkya.

Ps. kun mies jää sille isyyslomalle, jätät KAIKKI kotityöt hänelle etkä tee mitään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan