Tämä voi kuulostaa hullulta

Vierailija

Mutta tiedsän että minua vakoillaan, kaikki mun skypepuhelut menee jo nauhoitukseen. Siksipä olenkin super varovainen, enkä puhu mistään arkaluontoisesta kotona. Siinähän kuuntelevat prkl! Ärsyttää vaan kun ei voi kotonakaan olla rauhassa :(
Muilla samaa ongelmaa? :D

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Joo ei ole. Hullun leima löytyy muttei ole vainoharhoja. Niitäkin joskus ollut. Mikähän hullujenilta tämä on kun siitä nyt kovasti kirjoitellaan.

Vierailija

No eihän :D Kannattaa muuten teipata ne kamerat läppäreistä ja kännyistä piiloon. Löytää vielä itsensä netistä näppärästi jostain googlen kuvahausta alastomana :D Tosi kivaa hei! GG! -ap

Vierailija

Pidän muuten puhelintakin suljettuna jos en sillä mihinkään soita :D Virrat pois niin sitä ei voida käyttää vakoiluun. Suosittelen! -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo ei ole. Hullun leima löytyy muttei ole vainoharhoja. Niitäkin joskus ollut. Mikähän hullujenilta tämä on kun siitä nyt kovasti kirjoitellaan.

Nyt on valtakunnallinen kokoontumisajo meneillään. Tosin joka päivä netissä on kokoontumisia eikä vain av:llä. Tiedän kun olen verkostoitunut samanmielisten kanssa. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuo on muuten todella rasittavaa mutta yleistä nykyisin. Hakkerit,vihamiehet, poliisit jne, aika monella on mahdollisuus tuohon

Nythän on tulossa se uusi tiedustelulakikin, tai ainakin näin jostain luin? Ai kun kivaa, KRPkin kytiksellä vai SUPOko se on joka lähtee viattomia kansalaisia vahtaamaan? Mitä vielä, Teosto ja sen kätyrit? Ja kaikki mitä naputtelee sähköpostiin menee Ruotsin kautta! Naureskelevat siellä kopperoissaan Peerin ja kumppaneiden kanssa meidän suomalaisten sähköposteille ja kaikelle muullekin mitä nettiin laitetaan. :O Törkeää yksityisyyden halventamista, eikö vain? Vai väittääkö joku muuta? 

Taidankin laittaa kaikki sähköiset kommunikaatiovälineet vasaralla säpäleiksi! MInua ei ainakaan vakoilla enää ikinä. Jääkää te muut vaan tänne vakoiltavaksi, älkää sitten itkekö kun ne tulevat hakemaan teitä guantanamon vankileirille -_- 

Vierailija

On se hyvä, että teillä on itsetunto kohdillaan. Ihan kun jotain tahoa kiinnostaisi teidän tekemisenne. Hei voin kertoa, että ei kiinnosta, mutta sen kun harhaluuloilette ihan rauhassa.

Vierailija

Muakin vakoillaan. Esimerkiksi vessanpytyssäni on kamera, jotta ahteriani voisi kuvata. Olen hämännyt vakoilijoita käymällä riu-ulla saunan takana. Toivottavasti ei tuu kovin kylmä talvi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat