Mistä tietää, että on päässyt yli exästään? Miltä se tuntuu?

Vierailija

Kysyn siksi, että mulla on menossa sellainen vaihe kuin olisin päässyt yli. Suhde kesti 20 vuotta ja erosta kaksi vuotta. En enää välitä, enkä huolisi takaisin. jotenkin sellainen olo kuin olisi jälleen lähtöpisteessa kuten silloin 20-vuotiaana. Eli kokemattomuuden ja osaamattomuuden tunne, tyhjä olo, jotenkin helpottunut, mutta itsetunto ei vielä palautunut. Ääh, en osaa kuvailla, kuvailkaa te tuntemuksianne, varsinkin pitkistä suhteista toipuneet. Miten se kävi?

Kommentit (3)

Vierailija

Huomasin, että en enää ajattele häntä. Yhtäkkiä jokainen kuva tai kappale ei tuonutkaan häntä enää mieleen. Olin mielissäni miesten huomiosta, en enää ahdistunut siitä ja osasin nauttia niistä hetkistä ilman, että exä tuli mieleen.
Olimme 8 vuotta yhdessä, erosimme kavereina, koska kasvoimme vain erillemme. Sehän se hankalinta olikin ehkä. Jäi sellainen olo, että oltiin vielä hyvissä väleissä, joten olen jollain tavalla velvollinen hänelle. Typerää :) nyt meillä on jo molemmilla uudet. Erosta myös noin 2 vuotta.

Vierailija

Minulla liitto kesti 24 vuotta ja avioero oli helpotus.. 

Lopulta meni kolme vuotta, kun sain pääni koottua kasaan ja olin vain minä.. 

Minua ei kiinnosta enää exän asiat, enkä ole missään tekemisissä hänen kanssaan. Lasten asiat hoidetaan tekstareilla..

Tiedän, että hän tulisi takaisin, mutta itse en sellaista vaihtoehtoa näe. Minulla on uusi parisuhde ja panostan siihen tosissani.

Vierailija

Huomasin siitä kun mussa ei herättänyt mitään tuntemuksia exän säädöt tai uusi suhde. Exää kohtaan olin vielä jotenkin "utelias" eli stalkkasin joskus FB:ssä yms, mutta mustasukkaisuuden tai kaipauksen tunnetta ei enää tullut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat