Roope Salminen ja Sara Sieppi
Kommentit (41)
Bändissä on huomattavasti Roopea paremman näköisiä tyyppejä.
http://www.online-instagram.com/media/851524219697552275_15618509
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuiko Saralta jo kaikki jäkis jätkät?
Liiga on jo läpikäyty. Tää Salmisen poika on vaan välivaihe ennen siirtymistä mestiksen puolelle.
Divareista löytyisi esim. hyvin tienaavia lääkäreitä.
Ehkä Sara vain tajusi ettei grandundit olekaan sen juttu. Kai nainen saa vaihtaa mielipidettään?
Vierailija kirjoitti:
Miten Sieppi onnistui pokaamaan Roopen?!?
Roopen äiti on Minna, joka on nyt aika pohjalla. :( Ehkä Roopella on sellainen elämä että ihan itse sydämellään osaa valita eikä katso pitkin nenänvartta Saraa.
Jouduin itsekin googlelta kysymään että mikä ihmeen Roope Salminen. Eikä se juuri valaissut, mutta ilmeisesti joku b-tason näyttelijä ja muusikko.
Vierailija kirjoitti:
Jouduin itsekin googlelta kysymään että mikä ihmeen Roope Salminen. Eikä se juuri valaissut, mutta ilmeisesti joku b-tason näyttelijä ja muusikko.
Minä vuonna olet syntynyt?
Vierailija kirjoitti:
Välivaihde Saralle:( roope varmaan ihastunut. Sara ei tiedä vielä mitä haluaa. Eriparia oleva pari.
Tietää se, rikkaan miehen. Sitä odotellessa Roopekin käy. Vähän vaan ihmettelen kun Roope tosiaan vaikuttaa aidosti mukavalta ja fiksulta että otti Saran kaltaisen umpipinnallisen bimbon. On tainnut taas aivot valahtaa alapäähän kun on kaunis nainen näköpiirissä. No, kukin tavallaan, ei sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roopen äiti on Minna, joka on nyt aika pohjalla. :( Ehkä Roopella on sellainen elämä että ihan itse sydämellään osaa valita eikä katso pitkin nenänvartta Saraa.
Minkä pohjalla se on?
Mistä nää aina löytääkin niitä kumppaneitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna olet syntynyt?
Voisko sen tietonsa panttauksen sijaan jo jakaa?
T. Ihan toinen
Eikö ihmisiä ala jo ärsyttää toi typerä "ette arvaa kenen kanssa Sara Sieppi seurustelee"?
Minua ainakin kypsyttää. Suoraan sanoen ei edes voisi vähempää kiinnostaa.
On jo tullut selväksi että tyyppi on Roope Salminen, mutta kumpikaan ei voi tunnustaa seurustelevansa.
Hohhoijaa, kuinkahan kauan tästä joutuu lukemaan juttuja???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa googlettaa, mutta kuka tämä Roope Salminen on ja mistä hänet pitäisi tietää? Muusikko? Näyttelijä? BB-hahmo? Taikuri? Julkkiskokki?
Taidat olla se sama aivokääpiö joka monessa ketjussa kyselee että "kuka tämä otsikon henkilö on?" eikä koskaan jaksa googlettaa, vaikka se olisi huomattavasti nopeampaa kuin lätistä typeryyksiä tänne pilaamaan ketjuja.
Taitaa Roope itse olla kommentoija. Ikävä kyllä julkisuuteen kuuluu kritiikki, tulee Roopella olemaan kova tuskien taival kun joka puheeseen pitää päästä reagoimaan.
Eivät sovi yhteen. Ei Sara mikään superkaunotar ole, hyvä kroppa mutta naama keskiverto. Silti Roopea selvästi huonomman näköinen. Sara saisi parempikroppaisen. Joku Hunksi sopisi, niillä kun on treenattu kroppa ja naama keskivertoa, niin kuin Sarallakin.
Vierailija kirjoitti:
Sopiva pari. Darralauluja ja aivotonta bimboilua. Ei voi muuta kun ymmärtää.
Vielä näyttä kulissit kantavan, mutta ei taida olla Saralla helppoa kun tuo miehensä suhtautuminen naisiin(esim. äitiinsä) on noin retuperällä.
Lapsiuutisia odotellessa, olisikkin jo aika jos meinaa isänsä ennätykset lyödä:)
Vierailija kirjoitti:
Eivät sovi yhteen. Ei Sara mikään superkaunotar ole, hyvä kroppa mutta naama keskiverto. Silti Roopea selvästi huonomman näköinen. Sara saisi parempikroppaisen. Joku Hunksi sopisi, niillä kun on treenattu kroppa ja naama keskivertoa, niin kuin Sarallakin.
Voi ei en todellakaan tarkoittanut kirjoittaa että Roope olisi paremman näköinen! Roope siis selvästi huonomman näköinen. Roopea tuli vahingossa