Ihanin mies, mutta seksi huonoa

Vierailija

Luulin että se paranee ajan kanssa... No vielä ei niin ole käynyt. Mies ei osaa hyväillä vaikka sanon mikä tuntuu hyvältä. Se vain on pääasia että mies tulee..

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

ja ärsyttää kun teen aloitteen antamalla hierontaa ja suuseksiä niin se tulee jo silloin ja minä jään ilman. Tietysti olemme ostaneet leluja minulle mutta ei se sama kuin kunnon rakastelu -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ja ärsyttää kun teen aloitteen antamalla hierontaa ja suuseksiä niin se tulee jo silloin ja minä jään ilman. Tietysti olemme ostaneet leluja minulle mutta ei se sama kuin kunnon rakastelu -ap

Ihan samoin meillä, mutta mulla ei mitään leluja ole, kun ei ne kiinnosta mua ollenkaan. Ja mies tulee tosi usein jo melkein siinä alun esileikkivaiheessa, sen verran ehtii pidätellä, että just kun on tulossa sisään, nin laukeaa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ihan samoin meillä, mutta mulla ei mitään leluja ole, kun ei ne kiinnosta mua ollenkaan. Ja mies tulee tosi usein jo melkein siinä alun esileikkivaiheessa, sen verran ehtii pidätellä, että just kun on tulossa sisään, nin laukeaa...

Joo huono tilanne sinullakin.

Vierailija

Mulla oli tuollainen poikaystävä ja ei se paremmaksi kyllä muuttunut. Onneksi se ei ollut muutenkaan niin ihana että olis ollut vaikea luopua.

Vierailija

Minä sanoin itseäni vaivaavat asiat miehelle suoraan. Seksi on parantunut sen jälkeen huomattavasti. Mies kestääkin kauemmin ja on kokeilunhaluisempi. Kyllähän sille vieläkin on tärkeätä että saa itse. Mutta nykyään saankin itse ensin ja siitä mies kiihottuu vielä lisää. Eli tulemme ihan peräjälkeen. Luulen, että seksi paranee vielä tästäkin. Tämä mies oli ensimmäisten kuukausien aikana ihan paska seksissä jos suoraan sanon. Joten toivoa on aina.

Vierailija

7 jatkaa, luulen että yleensä kaks ihmistä joko on samalla aaltopituudella seksin suhteen tai sit ei ole. Itsellä ei ole yhtään kokemusta että seksi ois kehittynyt, se on ollut aina joko tai.

Vierailija

Olen ollut suhteessa, jossa seksi oli todella huonoa. Muutoin ns. täydellinen mies (tai siltä se tuntui silloin). Jaksoin tapailla 3kk, kunnes menin ja panin toisen miehen kanssa. Se räjäytti tajunnan ja nykyään olenkin onnellisesti tämän uuden kanssa avoliitossa. Seksi edelleen loistavaa! Eli vaihtamalla paranee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä sanoin itseäni vaivaavat asiat miehelle suoraan. Seksi on parantunut sen jälkeen huomattavasti. Mies kestääkin kauemmin ja on kokeilunhaluisempi. Kyllähän sille vieläkin on tärkeätä että saa itse. Mutta nykyään saankin itse ensin ja siitä mies kiihottuu vielä lisää. Eli tulemme ihan peräjälkeen. Luulen, että seksi paranee vielä tästäkin. Tämä mies oli ensimmäisten kuukausien aikana ihan paska seksissä jos suoraan sanon. Joten toivoa on aina.

Tässä sen näette naiset, sanokaa meille miehille miten, ja me kestämme sitten teitä kaikin tavoin paremmin!

Vierailija

Osaa miehistä ei kiinnosta miltä naisesta tuntuu vaikka omat toiveet kosketuksesta jne. sanoisi miehelle suoraan ja erittäin selkeästi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
7 jatkaa, luulen että yleensä kaks ihmistä joko on samalla aaltopituudella seksin suhteen tai sit ei ole. Itsellä ei ole yhtään kokemusta että seksi ois kehittynyt, se on ollut aina joko tai.

Näinpä. Muuten luulisi meilläkin näiden 10v aikana kehitystä tapahtuneen.

Tuo eka

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo, vois olla mun mies... Hitto, että ärsyttää. 10v olen yrittänyt ja toivonut, mutta ei se tuosta ole miksikään muuttunut.

No ilmeisesti seksi ei ole sinulle kovinkaan tärkeä asia. Jos tuossa ajassa et ole tajunnut luovuttaa, niin ihan voi peiliin katsoa.

Vierailija

Olen valinnut sen, että mies on miuten ihana. Hyvä isä ja hyvä aviomies. Mieluummin niin kuin hulttio mies ja ihana seksi. Seksi on ollut yhtä huonoa koko 30v, mutta en valita, miehessä on niin paljon muita hyviä ominaisuuksia. Kaikkea ei vaan voi saada.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat