Miehen sisko sai kuulla vauvan nimen vahingossa etukäteen, nyt juorunnut sen ympäri kaupunkia

Vierailija

No okei, ei nyt ihan koko kaupunkia mutta kun sopimus oli että _kukaan_ muu ei tiedä lapsen nimeä ennen ristiäisiä paitsi minä ja mies.

Miehen sisko sen vahingossa kuuli. Nyt siitä tietävät sitten lähes kaikki ketkä ristiäisiin ovat tulossa. Ärsyttää! Sanoisinko hänelle pari valittua sanaa?

Kommentit (7)

Vierailija

No senkun sanot. Sanoitteko tosin siskolle, että nimi on salaisuus, vai oletitteko vain hänen olevan kertomatta?

Mutta minä olen aina ihmetellyt, miksi nimen - ja sukupuolen, ja ylipäätään raskauden - pitää olla jokin Suuri Salaisuus. Täytyy ihmisillä olla tylsä elämä, että tällaista pientä draamaa tarvitaan piristämään elämää. "Meillä on pieni lapsukainen, mutta nimi julistetaan vasta virallisessa lehdistötilaisuudessa, hih hih!"

Tulee mieleen ihan joku bloggaaja, joka vilauttaa jotain Chanelin ostoskassia. "Minulla on salaisuus! Pidänpä teitä vielä muutaman päivän jännityksessä, ja kerron vasta viikonloppuna, mitä olen ostanut! Hih hih!"

Vierailija

En ymmärrä nimen panttaamista ristiäisiin. Meillä nimet on annettu heti syntymän jälkeen. Ristiäiset on sitten olleet n. parin kuukauden kuluttua syntymästä.

Vierailija

Mun anoppi kans kertoi kaikille meijän vauvan nimen vaikka kiellettiin kertomasta kenellekkään. Syy miksi emme halunneet nimeä vielä julkiseksi oli se että nimi olisi saattanut vielä vaihtua. Tämäkin kerrottiin. Noh, tämän seuraavan kohdalla anoppi kuulee nimen vasta ristiäisissä. Raskaudestakin tämän toisen kohdalla kerroimme vasta yli puolen välin jälkeen.

Vierailija

Sanot sille, että olet pettynyt siihen ettei hän osannut pitää suutaan kiinni, vaikka niin oli toivottu. Itse asialle ei tietty enää mitään voi, mutta jos vaikka oppisi jotain. Sinuna en enää kertoisi ko. ihmiselle muitakaan asioita.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat