Mies ei tykkää nuolla
Ja seksiä muutenkin haluaa harvemmin kuin minä. Pitäisikö mun uhrata seksuaalinen hyvinvointini perheelle?
Kommentit (92)
Mä hoidan homman. Taitavasti ja nauttien. Anna s.posti osoite jos haluat.
Kokeilkaa kelmunuolentaa!
Kerran oli kuukautisten lopputiputtelu päällä niin mies nuoli elmu-kelmun läpi (itse tätä kelmua ehdotin; hän olis nuollut muutenkin). Tuntui todella hyvältä, ehkä paremmalta kuin ilman kelmua. Ei mieskään valittanut.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaa kelmunuolentaa!
Kerran oli kuukautisten lopputiputtelu päällä niin mies nuoli elmu-kelmun läpi (itse tätä kelmua ehdotin; hän olis nuollut muutenkin). Tuntui todella hyvältä, ehkä paremmalta kuin ilman kelmua. Ei mieskään valittanut.
No voisinhan ehdottaa. Sitten ei ainakaan olisi maku esteenä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti olet muiden av-mammojen tapaan hoikka, isotissinen ja kiimainen kaunotar, joka pitää posliininsa hygieniasta hyvää huolta, niin eipä tuolle mitään mahda. Vika on miehessä, ja sinä olet vain karmean kohtalon viaton ja seksikäs uhri.
Eli miehen logiikka menee niin, että vain kaunotarta viitsii nuolla, rumempaa pystyy silti panemaan? Ap
Nyt meni vähän ohi sinun päättelyketjusi. Etkös sinä valitellut seksinkin vähäistä määrää? Kasvojen kauneudella saattaa olla merkitystä siihen, miten kiihottavana mies naisen näkee, vai oletko eri mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti olet muiden av-mammojen tapaan hoikka, isotissinen ja kiimainen kaunotar, joka pitää posliininsa hygieniasta hyvää huolta, niin eipä tuolle mitään mahda. Vika on miehessä, ja sinä olet vain karmean kohtalon viaton ja seksikäs uhri.
Eli miehen logiikka menee niin, että vain kaunotarta viitsii nuolla, rumempaa pystyy silti panemaan? Ap
Nyt meni vähän ohi sinun päättelyketjusi. Etkös sinä valitellut seksinkin vähäistä määrää? Kasvojen kauneudella saattaa olla merkitystä siihen, miten kiihottavana mies naisen näkee, vai oletko eri mieltä?
No on se nuolemattomuus suurempi ongelma. En kai voi vaatia miestä ihan joka päivä panemaan...? Mies on kyllä kehunut ulkonäköäni. Ap
Muutamanki bi ihmisen tiedän ja jokaisen joka on eläissään ottanu mieheltä poskeen ja nuollu naisen pillua on kuulemani perusteella sitä mieltä että mieheltä on kivempi, helpompi ja siistimpi ottaa suihin. Että ku minäkin imen munaa on huono perustelu. Vapaaehtoista puolin ja toisin, pitäis ainaki olla...
Miehesi on todennäköisesti homo. On biologinen tosiasia, että (hetero)mies tykkää nuolemisesta ja kiihottuu siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaa makuliukkaria, jos pillun maku on kerran este. Myös kelmu toimii ns. "kortsuna" nuoltaessa.
Mies ei tykkää käyttää mitään liukkareita ikinä mitenkään: Ja ennemmin mäkin olen ilman kuin jonkun kelmun kanssa - vähänkö sitä tuntisi itsensä ällöttäväksi jos vain kelmun kanssa onnistuisi! Ap
Ei kai se sen kummempaa ole kuin kortsun käyttö.
Mutta minähän unohdin että kortsua käytetään raskauden ja tautien ehkäisyyn ja kelmua vaan naisen kiusaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaa makuliukkaria, jos pillun maku on kerran este. Myös kelmu toimii ns. "kortsuna" nuoltaessa.
Mies ei tykkää käyttää mitään liukkareita ikinä mitenkään: Ja ennemmin mäkin olen ilman kuin jonkun kelmun kanssa - vähänkö sitä tuntisi itsensä ällöttäväksi jos vain kelmun kanssa onnistuisi! Ap
Ei kai se sen kummempaa ole kuin kortsun käyttö.
Mutta minähän unohdin että kortsua käytetään raskauden ja tautien ehkäisyyn ja kelmua vaan naisen kiusaksi.
Mies ei suostu käyttämään kortsuakaan koskaan, mutta ei sen tarvitsekaan koska mulla on kierukka. Mutta aion pakottaa sen joskus tässä kokeilemaan kelmun kanssa niin saa valita joko sen kanssa tai ilman. Ap
Jos se pesuneste maistuu kitkerälle? Yleensä luonto hoitaa homman niin, että luontaiset tuoksut kiihottavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja seksiä muutenkin haluaa harvemmin kuin minä. Pitäisikö mun uhrata seksuaalinen hyvinvointini perheelle?
Ei vaan pestä pillu.
Ei tykkää vaikka juuri olisi pessyt tai edes suihkussa. Ap
se mies on tyhmä mun herkkua on pesty pillu minä voisin nuolla sitä vaikka kuinka kauan
jupe kirjoitti:
Miehesi on todennäköisesti homo. On biologinen tosiasia, että (hetero)mies tykkää nuolemisesta ja kiihottuu siitä.
Mikähän siinä on, että suurinosa miehistä rakastaa antaa naiselle suuseksiä ja nuolla? Miten naisen värkin nuoleminen voi olla niin kiihottavaa ja kivaa?
Ite en tykkää liiemmin ottaa suihin, mutta miehet nuolevat silti ihan hurmiossa...
En mäkään tykkää tyttöystävääni juurikaan nuolla. Teen sitä toki silloin tällöin toisen vuoksi, mutta maku ei ole mielestäni mitenkään hyvä ja se limakin on ällöttävää. Ei vain ole toisten juttu.
On täysin väärä periaate se, että toisen kaikkia seksuaalisia mielitekoja pitäisi tyydyttää. Ei tarvitse, ei todellakaan! Meillä on jokaisella yksilölliset rajat. Kunnioita miehesi rajoja, jos rakastat häntä oikeasti. Jos haaveilet muista miehistä nuolemassa itseäsi, saat hävetä. Et todella rakasta sitä miestä. Minusta olet vähän vinksahtanut, jos ajattelet vain sitä mitä et saa, kun voisit olla tyytyväinen siihen, mitä saat, kun sekin tuntuu olevan hyvää.
Vierailija kirjoitti:
En mäkään tykkää tyttöystävääni juurikaan nuolla. Teen sitä toki silloin tällöin toisen vuoksi, mutta maku ei ole mielestäni mitenkään hyvä ja se limakin on ällöttävää. Ei vain ole toisten juttu.
Whaaat, se pillun limahan on just se paras osa sitä nuolemista. Mitä enemmän, sen parempi. Ihaninta on se, kun nainen hinkkaa limaista pilluaan naamaan, mielellään vielä niin, että ottaa mua niskatukasta kiinni ja "pakottaa" tekemään sen. :p
Vierailija kirjoitti:
jupe kirjoitti:
Mikähän siinä on, että suurinosa miehistä rakastaa antaa naiselle suuseksiä ja nuolla? Miten naisen värkin nuoleminen voi olla niin kiihottavaa ja kivaa?
Ite en tykkää liiemmin ottaa suihin, mutta miehet nuolevat silti ihan hurmiossa...
Koska se pillu vaan kiihottaa niin paljon että tekee mieli nuolla. Samalla myös toivoo että se tuntuu naisesta hyvältä. Sen jälkeen on kyllä kiimoissaan pantava kyrvällä.
Nuoleminen on just parasta. Pääsisinpä herkuttelemaan
Minä seurustelin joskus miehen kanssa, joka ei tykännyt antaa tai edes saada suuseksiä. Ei ikinä mennyt navasta alaspäin. Jotainhan siinä jää väkisinkin puuttumaan, varsinkin kun tuo värkki nyt yleensä miehiä kiinnostaa. Tämä sankari ei suostunut edes sormettamaan.
Vierailija kirjoitti:
jupe kirjoitti:
Kai siinä on taustalla se, että haluaa antaa toiselle tyydytyksen. Itse ainakin nuolen tyttöystävääni ilman muuta seksiä usein ja hän haluaakin tätä.
Biologisesti katsottuna voisi järkeillä, että se naisen pimppinesteen tuoksu vain kiihottaa miehiä
No siinä tapauksessa sun vaihtoehdot on aika vähissä. Toisen mieltymyksiin on aika vaikea vaikuttaa.