Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tykkää nuolla

Vierailija
19.11.2015 |

Ja seksiä muutenkin haluaa harvemmin kuin minä. Pitäisikö mun uhrata seksuaalinen hyvinvointini perheelle?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei munkaan miehellä ole erektio koskaan nuollessa laskenut, joten eihän se sitten voi olla ihan hirvittävää hommaa ? Mutta on tosiaan sanonut että vain minun mielikseni sitä voi joskus tehdä, jos olen huolellisesti peseytynyt. Kuitenkin ON sitä muutaman kerran tehnyt spontaanisti, kun on tiennyt mun käyneen juuri suihkussa. Ap

Vierailija
82/92 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ainakin elänyt aina sen periaatteen mukaan että parisuhteessa on velvollisuus täyttää kaikki toisen seksuaaliset mielihalut. No, alle kk sitten sain kieltä viimeksi niin eihän tilanne ihan toivoton ole. Ap

Ei se ihan noin mene. Velvollisuuksia toisen tyydyttämiseen ei ole, jos se ei ole itselle mieleistä. Eivät läheskään kaikki naisetkaan ime miehen kalua ja siihen on vain miehen tyytyminen. Monesti se on kuitenkin kuin meilläkin, että tarvitaan ihan oma fiilis naisella.

Tietysti ei saa tuottaa toiselle pettymystä kieltäytymällä sellaisesta, joka oli jo yhteisenä tapana. Teillähän ei tätä tapaa alkuunsa ollut, joten miehen puolelta asia on ok.

Ymmärrän kyllä mitä menetät. Minäkin olen tuon tavan kakdelle naiselle opettanut. Alkuun esteltiin kovastikkin, mutta aika pian homma oli jo kainona toiveenakin.

Sinänsä kummallista että mies ei halua, mikäs on sen makoisampaa ja saa ainakin hyvää palautetta, muodossa ja toisessa.

M65

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON velvollisuus, ainakin jos minun kanssani mielii parisuhteessa olla. Itsekin olen halukas toteuttamaan miehen Kaikki seksuaaliset mielihalut. Ap

Vierailija
84/92 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ON velvollisuus, ainakin jos minun kanssani mielii parisuhteessa olla. Itsekin olen halukas toteuttamaan miehen Kaikki seksuaaliset mielihalut. Ap

Tuolla asenteella saa kyllä sitten itkeskellä, että toinen ei halua sitä tai tätä. Oma vika kun myrkyttää ilmapiirin.

M65

Vierailija
85/92 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jupe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jupe kirjoitti:

Miehesi on todennäköisesti homo. On biologinen tosiasia, että (hetero)mies tykkää nuolemisesta ja kiihottuu siitä.

Mikähän siinä on, että suurinosa miehistä rakastaa antaa naiselle suuseksiä ja nuolla? Miten naisen värkin nuoleminen voi olla niin kiihottavaa ja kivaa?

Ite en tykkää liiemmin ottaa suihin, mutta miehet nuolevat silti ihan hurmiossa...

Kai siinä on taustalla se, että haluaa antaa toiselle tyydytyksen. Itse ainakin nuolen tyttöystävääni ilman muuta seksiä usein ja hän haluaakin tätä.

Biologisesti katsottuna voisi järkeillä, että se naisen pimppinesteen tuoksu vain kiihottaa miehiä

Ei kaikki saa tyydytystä nuolemalla. 

Vierailija
86/92 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi suuseksiä harrastaa? Ei kaikki pidä suuseksistä, eikä se ole mikään normi. Tää aikakausi vaan on sellainen, että kaikkien pitäs kaikista erikoisuuksista tykätä, eikä normaali seksiä riitä enää.

Vierailija
87/92 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tykkää olla nuoltavana, niin olkoon. Annan miehen joskus nuolla, mutta en saa siitä mitään kummoisia värinöitä. Meneehän se jostain esileikistä, mutta eniten pidän yhdynnästä.

Vierailija
88/92 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä seurustelin joskus miehen kanssa, joka ei tykännyt antaa tai edes saada suuseksiä. Ei ikinä mennyt navasta alaspäin. Jotainhan siinä jää väkisinkin puuttumaan, varsinkin kun tuo värkki nyt yleensä miehiä kiinnostaa. Tämä sankari ei suostunut edes sormettamaan.

Miksi pitäisi antaa tai saada suuseksiä jos ei sitä itse halua? Parasta seksiä on yhdyntä aviomiehen kanssa, ei sormetus tai nuolenta. toki ihmisiä on erilaisia, mutta jos joku seksinmuoto ei tuota nautintoa, niin miksi sitä pitäisi harrastaa?

Vierailija
89/92 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi suuseksiä harrastaa? Ei kaikki pidä suuseksistä, eikä se ole mikään normi. Tää aikakausi vaan on sellainen, että kaikkien pitäs kaikista erikoisuuksista tykätä, eikä normaali seksiä riitä enää.

Tykkäätkö itse esim. syödä aina samaa ruokaa samassa paikassa samalla tavalla?

Minä en, vaan kyllästyn jos ei ole jonkinlaista vaihtelua.

Ei suinkaan joka kerta pitäisi nuolla, vaan vaikka edes Kerran Kuukaudessa!

Ap

Vierailija
90/92 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia ja mieltymyksiä on monenlaisia. Uusi tuttavuuteni hämmästeli, kun otin pyytämättä suihin ja hän sai purkautua sinne. Kysyi vielä ennen h-hetkeä, että oikeestiko. Hellyyttävää.

Vierailija
91/92 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykkää nuolla ei... Eikä näköjään tänään mitään muutakaan. Paitsi mennä yhdeksältä nukkumaan. Turhauttaa. N25

Vierailija
92/92 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä viikonloppuna taas mahtavaa. Saunan jälkeen maistelin puhdasta pillua ja sitten nuolin oikein kunnolla. Samalla testasin, että onko rouvan orgasmi kovempi, kun juuri sillä hetkellä sormettaa rajusti. Ja olihan se, tuntui kelpaavan. Naapuritkin varmaan kuulivat. Ja sen jälkeen on ihanan kiihottavaa naida orgasmista sykkivää pillua.

t. m-50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän