Mies ei tykkää nuolla
Ja seksiä muutenkin haluaa harvemmin kuin minä. Pitäisikö mun uhrata seksuaalinen hyvinvointini perheelle?
Kommentit (92)
Otsikon aloittaja on ilmeisesti saanut nettikirjoittelusta kuvan että kaikki miehet tykkää nuolla.
Nyt tulee järkytys: ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja seksiä muutenkin haluaa harvemmin kuin minä. Pitäisikö mun uhrata seksuaalinen hyvinvointini perheelle?
Miehenä voisin sanoa, että et seurustele miehen kanssa, vaan kyseessä on jonkinlainen miestä muistuttava olento. Miehet rakastavat nuolla pillua, etenkin kun kyse ei ole mistään menkka- tai hiivapillusta tai sitten Predatorin naamaa muistuttavasta mäyrän yliajosta.
Miehenä voin sanoa, että et ole mies kun et mainitse meikkaavasi tai pukeudu naiseksi ja anna tyttöystävän panna straponilla kakkoseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voisin sanoa, että et seurustele miehen kanssa, vaan kyseessä on jonkinlainen miestä muistuttava olento. Miehet rakastavat nuolla pillua, etenkin kun kyse ei ole mistään menkka- tai hiivapillusta tai sitten Predatorin naamaa muistuttavasta mäyrän yliajosta.
No mites tällainen synnyttäneen naisen pillu? Ei siis mikään virheetön neitsytpillu enää, mutta ei mikään yliajetuksi joutunutkaan.
Näkemättä vaikea sanoa, mutta jos ihan ok:lta näyttää, ja muutenkin on kiihottunut, niin mikä ettei.
Mistä mä tiedän onko ok? Pitäiskö sun tulla katsomaan?
Vierailija kirjoitti:
Hahhaha, ja sinä luulet siis että koska sinä tykkäät siitä niin kaikkien muidenkin miesten täytyy varmasti tykätä??? :)
Päivän paras :) Itsekään en tykkää. Mitä tykkäämistä siinä on? Kiihottavaa on se kun nainen osoittaa haluavansa penistäni, eikä se kun minun pitäisi osoittaa haluavani toisen pillua.
-Mies28-
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei ole ikinä nuollut mua. Yhdessä ollaan oltu 12v.
Lopetinpa sitten itsekin siltä suihinoton vaikka siitä tykkäisinkin.
Älä ole surullinen, mitä jos vaikka yhdessä ratkaisisimme ongelman?:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei ole ikinä nuollut mua. Yhdessä ollaan oltu 12v.
Lopetinpa sitten itsekin siltä suihinoton vaikka siitä tykkäisinkin.
Älä ole surullinen, mitä jos vaikka yhdessä ratkaisisimme ongelman?:)
Kuulostaa aika ihanalta. Suuni kaipaa jo suuhun jotain maukasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla on kaikki menny. Liiallisesta hygieenian huolehtimisesta mie en ole tykänny, kyllähän pillun pitää maistua ja tuoksua. Jos joka kerta pitää päästä pesulle ennen seksiä, ni siitä menee kyllä fiilikset.
Kukaan mies ei tykkää lipittää sillin hajusta vakoa. Miehet ei myöskään tykkää nuolla ihan Peräseinäjoki vieressä, etenkin kun se Peräaukko on ammollaan siinä silmien edessä. Yöak vähemmästäkin oksentaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla on kaikki menny. Liiallisesta hygieenian huolehtimisesta mie en ole tykänny, kyllähän pillun pitää maistua ja tuoksua. Jos joka kerta pitää päästä pesulle ennen seksiä, ni siitä menee kyllä fiilikset.
En mene pesulle ennen seksiä, paitsi jos on nuolentaa luvassa (4 kertaa vuoden aikana olen saanut). Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhaha, ja sinä luulet siis että koska sinä tykkäät siitä niin kaikkien muidenkin miesten täytyy varmasti tykätä??? :)
Päivän paras :) Itsekään en tykkää. Mitä tykkäämistä siinä on? Kiihottavaa on se kun nainen osoittaa haluavansa penistäni, eikä se kun minun pitäisi osoittaa haluavani toisen pillua.-Mies28-
Sä kuulostat ihan unelmien rakastajalta. Not!
Jos sinulla on peräpukamat, mies ei kestä nuolla vakoa, näkee haisevat pukamat siinä kielensä alla
Ei ole kiva jos joutuu väkisin tekemään sellaista, mistä ei tykkää.
Eli en pakottaisi. Seksi on kuitenkin sellainen asia, että jos jotain joutuu vasten tahtoaan tekemään, niin se tuntuu tosi tympeältä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on peräpukamat, mies ei kestä nuolla vakoa, näkee haisevat pukamat siinä kielensä alla
Ei ole pukamia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiva jos joutuu väkisin tekemään sellaista, mistä ei tykkää.
Eli en pakottaisi. Seksi on kuitenkin sellainen asia, että jos jotain joutuu vasten tahtoaan tekemään, niin se tuntuu tosi tympeältä.
Olisiko parempi hankkia prostituoitu nuolemaan? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi puhua kaikkien miesten puolesta koska miehilläkin seksuaaliset mieltymykset ovat erilaiset siinä missä naisillakin.
Tästä olen ihan samaa mieltä. Minunkaan mieheni ei nuole, ja olen 16-vuotiaasta saakka ollut posliini ja pidän hygieniastani huolta. Minulla on ollut miehiä, jotka nuolivat. Seurustelun alussa hän nuoli miellyttääkseen, mutta sitten ilmoitti että ei ole hänen juttu. Hän on hyvin bakteeri- ja eritekammoinen, ja pelkää saavansa suusyövän. En ole pakottanut enkä mankunut, koska on muuten hyvä mies ja käyttää kyllä sormiaan taitavasti. Minä taas en suostu anaaliseksiin eikä hän pakota minua siihen. Itse annan hänelle suuhoitoa, koska tykkään antaa. Jokaisella on rajansa seksiasioissa, ja niitä pitää kunnioittaa. 18 vuotta on naimisissa oltu, ja selviän tästä puutteesta ihan hengissä. Kaikkea ei voi aina saada! Elämä on muuten kunnossa.
(Sitten kertoisin teille hyvät herrat, että jos tupakoitte, niin se tupakka maistuu spermassa oman kokemukseni mukaan. Ja se maistuu tosi pahalta. Silloin ei tarvitse ihmetellä, että nainen ei anna laueta suuhun. )
Ei se asia täällä av palstalla murehtimalla parane. Kissa pöydälle miehen kanssa ja avoimesti kerrot ajatuksistasi niin selviääpähän tuokin asia.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mies ei tykkää lipittää sillin hajusta vakoa. Miehet ei myöskään tykkää nuolla ihan Peräseinäjoki vieressä, etenkin kun se Peräaukko on ammollaan siinä silmien edessä. Yöak vähemmästäkin oksentaa
Ööö, sitä puhdasta peräaukkoakin voi nuolla.
T: mies, joka paiskii lujasti töitä naisen nautinnon ja orgasmin eteen ja saa siitä niin paljon takaisin, että huh huh :)
Miehiä äklöttää nuolla koska peräaukko on niin lähellä pil### , joten todella epähygieenistä. Naisissa selvä suunnittelu virhe kaikki reiät liian lähellä toisiaan. Haju tunkeutuu väkisin. Miehillä on kuitenkin selvästi etupuolella nainen ei voi mitenkään vahingossa eksyä väärään reikään ottaessaan mieheltä sui###
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeps samaa mieltä..aja karvat ja pese jalkoväli niin eiköhän se siitä..oletkohan muutoinkin seksuaalisesti luontaantyöntävä?Ei ole seksistä pulaa vaikka meillä useampi lapsi..
täysin olen posliini ja pesen värkkini intiimioesuaineella. Ap
Pillu kuuluu pestä mäntysuovalla tai tolulla.
Et voi puhua kaikkien miesten puolesta koska miehilläkin seksuaaliset mieltymykset ovat erilaiset siinä missä naisillakin.