Paras tapa sanoa, että on varattu?

Vierailija

Baarissa kun tulee mies pyytään tanssiin tai jutteleen iskemismielessä, niin mikä on paras tapa sanoa, että on varattu? Se mies tuskin haluaa tanssimaan ilman taka-ajatuksia, joten vaikka itse voisin tanssimaan mennäkin, niin ei varmaan kannata..
Ja sitten jos jutteleen tulee, niin sanotteko heti vain suoraan, että "mulla on jo mies" tms.?

Mulla on aina tosi vaivaantunut olo, koska mä voisin tanssia sen miehen kanssa yhden hitaan ja voisin jutellakin, mutta kun tietää, että se mies haluaisi muutakin. Eikä kuitenkaan vaan heti haluttaisi töksäyttää, että olen varattu, mees muualle.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jos on noin vaikea ongelma niin ehkä on parempi olla menemättä sinne baariin.

Kylläpä sulla on huono päivä.

Vierailija

Parasta on kun sanoo suoraan, muutoin iskemään tulevat miehet ei välttämättä älyä ettet kaipaa seuraa. Monesti jos vain sanoo että et ole kiinnostunut, niin piiritys jatkuu. Baarissa ei oikein kannata odottaa saavansa sivistynyttä keskusteluseuraa, miehet ovat yleensä vain seksiä vailla.

Vierailija

Kyllä minä lähden tanssimaan ja juttelen, mistäs sitä etukäteen voi tietää toisen motiiveja. Jossain vaiheessa kuitenkin tulee ilmi se, että olen varattu. Ja jos joku on iskemismielellä baarissa, siviilisääty tulee hyvinkin nopeasti puheeksi.

N

Kaikkein paras on minusta juuri sanoa heti alkuun että on varattu :) itse olen monesti sanonut miehille jotka ovat pyrkineet minun seuraani että tuolla on varmasti sinulle vapaata lihaa jos sitä kaipaat ja että itse olen varattu. En ole baariin seuraa lähtenyt hakemaan :)

Vierailija

No ei varatun naisen ole soveliasta tanssia tai muutoin flirttailla toisten miesten kanssa.

Eikö voi vaan sanoa että ei kiitos!Ja sormukset jos on sormessa niin kyllä se kertoo monelle miehelle että tuo nainen on varttu?

Vierailija

Kaikkein paras tapa on sormus.

Hyvännäköisenä nuorena naisena kamppailin juurikin tuon saman kiusallisuuden kanssa ennen kihlautumista. Jos joku tuli juttusille, niin piti aina hieman väkisin ujuttaa joku poikaystävää koskeva juttu jonnekin jotta tuli hienovaraisesti selville, että olen varattu. Jos töksäytät suoraan heti alkuunsa ja toinen vastaa "no tota... en mä itseasiassa sua tullu tähän iskemään..." on tilanne kiusallinen sinulle. Jos taas otat vastaan tarjotun juoman, juttelet ja tanssit ja odotat että toinen tekee jonkun selkeän kiinnostussignaalin ja kerrot vasta sitten olevasi varattu, on se kiusallista miehelle ja aika epäreiluakin, kun on käyttänyt aikaa ja vaivaa turhaan lämmittelyyn.

Kihlautumisen jälkeen ei tarvitse kuin ottaa kulaus juomasta sormuskädellä niin että sormus vilahtaa jolloin toinen osapuoli voi jäädä halutessaan juttelemaan tietäen että olet varattu tai sitten jatkaa matkaa etsimään seuraa muualta. Mielestäni tämä on kaikkein hienovaraisin ja kaikkia osapuolia kohtaan reilu tapa.

N

Vierailija kirjoitti:
Kaikkein paras on minusta juuri sanoa heti alkuun että on varattu :) itse olen monesti sanonut miehille jotka ovat pyrkineet minun seuraani että tuolla on varmasti sinulle vapaata lihaa jos sitä kaipaat ja että itse olen varattu. En ole baariin seuraa lähtenyt hakemaan :)

Ja tarkennan vielä että minä en tanssi vieraitten miesten kanssa, kun en sitä seuraa sieltä etsi :)
-N

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"mulla on jo mies" tms.?

No ei mitään tällaista, vaan ohimennen keskustelussa. Vaikka jotain että "kiva kun sä haluut nyt mua tanssittaa, kun mun mies ei oo täällä" tai "mun mun mieskin tykkää tuollaisesta" tai mikä tilanteeseen sopii. Ei musta tanssiminen oo suuri ongelma. Ja se tanssiin hakeva mieskin voi olla vaikka varattu ja vaimo(ke) ei jostain syystä paikalla. Itse joskus tanssin hitaat baarissa, kun olin jutellut miehen kanssa, jonka tyttöystävä oli matkoilla ja oma miesystävä ei ollut kanssa silloin mukana, molemmat vain kaipasi hetken läheisyyttä silloin eikä se yhden biisin tanssiminen tuntunut väärältä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei varatun naisen ole soveliasta tanssia tai muutoin flirttailla toisten miesten kanssa.

Eikö voi vaan sanoa että ei kiitos!Ja sormukset jos on sormessa niin kyllä se kertoo monelle miehelle että tuo nainen on varttu?

Miksi ei saisi flirttailla tai tanssia?? Sehän kuuluu aivan normaaliin aikuisten kanssa käymiseen. Itse olen melko kova flirttailemaan, ja sehän vain piristää arkea.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on noin vaikea ongelma niin ehkä on parempi olla menemättä sinne baariin.

Kylläpä sulla on huono päivä.

Kieltämättä. Mutta ei niin huono, että mulla olisi näinkin jumalattoman suuri ongelma kuin että miten saan random miehille ilmoitettua olevani varattu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saisi flirttailla tai tanssia?? Sehän kuuluu aivan normaaliin aikuisten kanssa käymiseen. Itse olen melko kova flirttailemaan, ja sehän vain piristää arkea.

Ilmeisesti se on sitten miehellesikin ok?! Mulle tulis mieleenkään! Toivottavasti ei miehenikään ole mikään peluri/ naistenmies kun en ole mukana!

Vierailija

Kai sitä voi tanssia ja ka sitä ainakin jutella voi. Vaihtaa ajatuksia.
Kyllä siinä samalla voi kertoa, vaikka että on lyhyt ilta, kun mies odottaa kotona, mutta kiva käydä vähän ulkona.
Tai siten sanoo kiitos ei jo siihen tanssikutsuun. Mutta ei kaikkea sosiaalista tarvitse tyrmätä, jos ei halua.
Mua ei kiinnosta kyl tanssia baarissa, paitsi oman miehen kans. Jutella varmaan voisin...jos kävisin baarissa. Kotielämä vie mun energian. Tykkään siitä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat