Mies ei tykkää nuolla
Ja seksiä muutenkin haluaa harvemmin kuin minä. Pitäisikö mun uhrata seksuaalinen hyvinvointini perheelle?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Miehiä äklöttää nuolla koska peräaukko on niin lähellä pil### , joten todella epähygieenistä. Naisissa selvä suunnittelu virhe kaikki reiät liian lähellä toisiaan. Haju tunkeutuu väkisin. Miehillä on kuitenkin selvästi etupuolella nainen ei voi mitenkään vahingossa eksyä väärään reikään ottaessaan mieheltä sui###
Huh mitä neitejä täällä päivystää. Kipitäpäs nyt Siwaan ostamaan tamponeja. :D :D :D Yhyy yhyy, naisella on persereikä josta tulee kakkaa. :D
ÄMMÄ!!! :D
Voiko Volframia (W) nuolla pillun sijaan?
Volframin atomimassa on 183,85, järjestysluku 74, tiheys 19,3 g/cm3, sulamispiste 3420 °C ja kiehumispiste 5555 °C. Volframilla on viisi pysyvää isotooppia.
Ei se siitä ainakaan sula tai ala kiehumaan.
Vierailija kirjoitti:
naisissa on suunnittelu virhe. Synnytyksessäkin peräreikä ammottaa avoimena, vaikkei siellä vauvaa ole. Miksi peräreikä laajenee synnytyksessä? Omituista. Perssilmä ammottaa auki ja vauva syntyy toisesta reiästä
Kysytkö sä tätä IHAN tosissaan? :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei :( mä jätin yhden poikaystävän osittain sen takia, että hän ei tykännyt suuseksistä ja mulle se on tärkeää. Ei sille kauheasti mitään voi, jos tykkää eri jutuista. Teillä eri tilanne kyllä kun on lapsia.
Niinpä. Nuorena ja kokemattomana ajattelin että uskoin voivani elää ilman nuolentaa mutta enää en usko, olen nyt harkinnut jopa nuolennan ostamista, jos mies ei välitä vähän useammin kuin neljästi vuodessa kauhean ruinaamisen jälkeen hommaa suorittaa. Ap
Mihin katosi se periaate että jokaisella on oikeus kieltäytyä seksistä? Ja puheet uskollisuudesta tai siitä miten parisuhteessa on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin seksi.
Miehenä olen noita puheita parikymmentä vuotta kuunnellut samalla kun olen joutunut elämään vähemmällä seksillä kuin haluaisin. Nyt tuntuu monet lähipiirin naiset päässeen estoistaan, päässeet sinuiksi itsensä kanssa tai muuten vain keksineet seksin. Yhtäkkiä se onkin joku perustarve jota on saatava silloin kuin itse haluaa. Jos ei kotoa irtoa, niin katsovat olevansa oikeutettuja hakemaan sitä muualta. En voi välttyä ajatukselta, että kaikki ylevät puheet ovat olleet paskaa. Säännöt muuttuu sen mukaan mitä naiset itse haluavat. Tekisi mieli ihan vain huvikseen ruveta pihtaamaan ja saarnaamaan heille omista arvoistaan.
Mä olen ainakin elänyt aina sen periaatteen mukaan että parisuhteessa on velvollisuus täyttää kaikki toisen seksuaaliset mielihalut. No, alle kk sitten sain kieltä viimeksi niin eihän tilanne ihan toivoton ole. Ap
Vierailija kirjoitti:
Joskus Vauvalla oli seksi-keskustelupalsta, eikö sitä ole enää?
On niin tympeää nähdä otsikoita, joissa parisuhde = seksi ja seksi = suorite ja päteminen.
Mitä ihmettä? Siis sinun mielestä on väärin pohtia esimerkiksi suuseksiä? Onhan se ikävä tilanne jos sellaisesta pitää ja sitten homma loppuukin jossain vaiheessa. Mikä vika on haluta seksuaalista nautintoa?
Vierailija kirjoitti:
Sä kuulostat ihan unelmien rakastajalta. Not!
Niin, teidän unelmien rakastaja varmasti kiihottuu jo ilman että hänen penikseensä edes kosketaan, eli riittää valtavaan erektioon jo se että nuolee alapäätänne....mutta käytännössä se ei vaan läheskään aina toteudu näin miesten kohdalla.
Ja kyllä nekin sivun naiskirjoittelijat kuulostavat aika unelmien rakastajilta jotka valittavat kun heitä ei nuolla, mutta eivät myöskään itse tykkää ottaa suihin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ainakin elänyt aina sen periaatteen mukaan että parisuhteessa on velvollisuus täyttää kaikki toisen seksuaaliset mielihalut. No, alle kk sitten sain kieltä viimeksi niin eihän tilanne ihan toivoton ole. Ap
Onko miehesi aikaisemmmin antanut suuseksiä, vai onko tilanne ollut yhtä huono alusta asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi aikaisemmmin antanut suuseksiä, vai onko tilanne ollut yhtä huono alusta asti?
Aikaisemmin ei antanut ikinä kun en kehdannut pyytää! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä kuulostat ihan unelmien rakastajalta. Not!
Niin, teidän unelmien rakastaja varmasti kiihottuu jo ilman että hänen penikseensä edes kosketaan, eli riittää valtavaan erektioon jo se että nuolee alapäätänne....mutta käytännössä se ei vaan läheskään aina toteudu näin miesten kohdalla.
Ja kyllä nekin sivun naiskirjoittelijat kuulostavat aika unelmien rakastajilta jotka valittavat kun heitä ei nuolla, mutta eivät myöskään itse tykkää ottaa suihin.
Minä tykkään ottaa suihin koska tahansa! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja seksiä muutenkin haluaa harvemmin kuin minä. Pitäisikö mun uhrata seksuaalinen hyvinvointini perheelle?
Miehenä voisin sanoa, että et seurustele miehen kanssa, vaan kyseessä on jonkinlainen miestä muistuttava olento. Miehet rakastavat nuolla pillua, etenkin kun kyse ei ole mistään menkka- tai hiivapillusta tai sitten Predatorin naamaa muistuttavasta mäyrän yliajosta.
No mites tällainen synnyttäneen naisen pillu? Ei siis mikään virheetön neitsytpillu enää, mutta ei mikään yliajetuksi joutunutkaan.
Näkemättä vaikea sanoa, mutta jos ihan ok:lta näyttää, ja muutenkin on kiihottunut, niin mikä ettei.
Mistä mä tiedän onko ok? Pitäiskö sun tulla katsomaan?
Mistä minäkään tiedän. Kyllä mun pitäisi tulla katsomaan läheltä.
Se pylly on siis hirveän saastainen - paitsi silloin kun ruinataan anaalia ei yhtäkkiä haittaakaan enää oleenkaan. Logiikat kohdillaan.
Kokeilkaa makuliukkaria, jos pillun maku on kerran este. Myös kelmu toimii ns. "kortsuna" nuoltaessa.
Nuolee kyllä, mutta se ei ole mulle tärkein osa seksiä. Mieluummin otan itse mieheltä suihin kuin olen nuoltavana. Se vaan kiihottaa mielettömästi lipoa ja imeä täydessä erektiossa olevaa penistä. Mies kysyi joskus, haluanko oikeasti tehdä tuota..Ehdottomasti!!!
Vierailija kirjoitti:
Oho, jos olisit minun kanssa sinulla olisi aika urakka edessä, mielihalussani on aika laaja skaala, ja aina vaan tulee uusia. Toisaalta, kieltä kyllä saisit vaikka joka kerta. En siis ole ikinä odottanutkaan että kumppanini edes puolia haaveistani täyttäisi, mutta kunnioitan sinua hienosta periatteesta.
Vai....onko AP sittenkin mies joka halusi tuoda #45:n pointin esille?
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaa makuliukkaria, jos pillun maku on kerran este. Myös kelmu toimii ns. "kortsuna" nuoltaessa.
Mies ei tykkää käyttää mitään liukkareita ikinä mitenkään: Ja ennemmin mäkin olen ilman kuin jonkun kelmun kanssa - vähänkö sitä tuntisi itsensä ällöttäväksi jos vain kelmun kanssa onnistuisi! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, jos olisit minun kanssa sinulla olisi aika urakka edessä, mielihalussani on aika laaja skaala, ja aina vaan tulee uusia. Toisaalta, kieltä kyllä saisit vaikka joka kerta. En siis ole ikinä odottanutkaan että kumppanini edes puolia haaveistani täyttäisi, mutta kunnioitan sinua hienosta periatteesta.
Vai....onko AP sittenkin mies joka halusi tuoda #45:n pointin esille?
Nainen on ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin ei antanut ikinä kun en kehdannut pyytää! Ap
Mit vit? No sitten on ihan turha vinkua tässä tilanteessa. Ja miksi et kehdannut pyytää? No toisaalta, mies joka tykkää antaa suuseksiä todennäköisesti tekeekin niin ilman pyytämisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voisin sanoa, että et seurustele miehen kanssa, vaan kyseessä on jonkinlainen miestä muistuttava olento. Miehet rakastavat nuolla pillua, etenkin kun kyse ei ole mistään menkka- tai hiivapillusta tai sitten Predatorin naamaa muistuttavasta mäyrän yliajosta.
No mites tällainen synnyttäneen naisen pillu? Ei siis mikään virheetön neitsytpillu enää, mutta ei mikään yliajetuksi joutunutkaan.
Näkemättä vaikea sanoa, mutta jos ihan ok:lta näyttää, ja muutenkin on kiihottunut, niin mikä ettei.
Mistä mä tiedän onko ok? Pitäiskö sun tulla katsomaan?
Mistä minäkään tiedän. Kyllä mun pitäisi tulla katsomaan läheltä.
Kerrot vaan, koska tämä lähempi "tarkastelu" tehdään, niin hoidan homman, ja saat varmuuden asialle ;) t. #52
naisissa on suunnittelu virhe. Synnytyksessäkin peräreikä ammottaa avoimena, vaikkei siellä vauvaa ole. Miksi peräreikä laajenee synnytyksessä? Omituista. Perssilmä ammottaa auki ja vauva syntyy toisesta reiästä