Mies ei tykkää nuolla

Vierailija

Ja seksiä muutenkin haluaa harvemmin kuin minä. Pitäisikö mun uhrata seksuaalinen hyvinvointini perheelle?

Sivut

Kommentit (92)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja seksiä muutenkin haluaa harvemmin kuin minä. Pitäisikö mun uhrata seksuaalinen hyvinvointini perheelle?

Ei vaan pestä pillu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei vaan pestä pillu.

Ei tykkää vaikka juuri olisi pessyt tai edes suihkussa. Ap

Vierailija

Jeps samaa mieltä..aja karvat ja pese jalkoväli niin eiköhän se siitä..oletkohan muutoinkin seksuaalisesti luontaantyöntävä?Ei ole seksistä pulaa vaikka meillä useampi lapsi..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jeps samaa mieltä..aja karvat ja pese jalkoväli niin eiköhän se siitä..oletkohan muutoinkin seksuaalisesti luontaantyöntävä?Ei ole seksistä pulaa vaikka meillä useampi lapsi..
täysin olen posliini ja pesen värkkini intiimioesuaineella. Ap

Vierailija

Meillä taas toisinpäin eli vaimoni ei niin innoissaan tykkää ottaa suihin eikä varsinkaan koskaan suostu nielemään. Kylläkin silloin tällöin feikkaa sen suihinoton, mutta kun tiedän totuuden niin se ei vaan ole sama :/ Itse taas rakastan antaa suuseksiä naiselleni! Ja niin vähällä kun hän sais minut siinä asiassa onnelliseksi...

Vierailija

Tämä vuosikymmenten aikainen seksualisointi on johtanut siihen, että kiinnostus oikeaa seksiä kohtaan on laskenut ja intohimon tilalle on tullut kliinisempi, suorittava ja erikoisuuksista kiihotusta hakeva seksi. 

Vierailija

Voi ei :( mä jätin yhden poikaystävän osittain sen takia, että hän ei tykännyt suuseksistä ja mulle se on tärkeää. Ei sille kauheasti mitään voi, jos tykkää eri jutuista. Teillä eri tilanne kyllä kun on lapsia.

Vierailija

Joskus Vauvalla oli seksi-keskustelupalsta, eikö sitä ole enää? 

On niin tympeää nähdä otsikoita, joissa parisuhde = seksi ja seksi = suorite ja päteminen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä taas toisinpäin eli vaimoni ei niin innoissaan tykkää ottaa suihin eikä varsinkaan koskaan suostu nielemään. Kylläkin silloin tällöin feikkaa sen suihinoton, mutta kun tiedän totuuden niin se ei vaan ole sama :/ Itse taas rakastan antaa suuseksiä naiselleni! Ja niin vähällä kun hän sais minut siinä asiassa onnelliseksi...

Niinpä, tilanne siis lähes käänteinen kuin meillä, itse nimittäin annan miehelle suuta vaikka joka päivä jos haluaisi, vain kerran olen nielemään päässyt kun mies lopulta haluaa aina pillua eikä suuta loppuun asti. Ap

Vierailija

Luonnollisesti olet muiden av-mammojen tapaan hoikka, isotissinen ja kiimainen kaunotar, joka pitää posliininsa hygieniasta hyvää huolta, niin  eipä tuolle mitään mahda. Vika on miehessä, ja sinä olet vain karmean kohtalon viaton ja seksikäs uhri.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi ei :( mä jätin yhden poikaystävän osittain sen takia, että hän ei tykännyt suuseksistä ja mulle se on tärkeää. Ei sille kauheasti mitään voi, jos tykkää eri jutuista. Teillä eri tilanne kyllä kun on lapsia.

Niinpä. Nuorena ja kokemattomana ajattelin että uskoin voivani elää ilman nuolentaa mutta enää en usko, olen nyt harkinnut jopa nuolennan ostamista, jos mies ei välitä vähän useammin kuin neljästi vuodessa kauhean ruinaamisen jälkeen hommaa suorittaa. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joskus Vauvalla oli seksi-keskustelupalsta, eikö sitä ole enää? 

On niin tympeää nähdä otsikoita, joissa parisuhde = seksi ja seksi = suorite ja päteminen. 

No niinpä!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti olet muiden av-mammojen tapaan hoikka, isotissinen ja kiimainen kaunotar, joka pitää posliininsa hygieniasta hyvää huolta, niin  eipä tuolle mitään mahda. Vika on miehessä, ja sinä olet vain karmean kohtalon viaton ja seksikäs uhri.

Eli miehen logiikka menee niin, että vain kaunotarta viitsii nuolla, rumempaa pystyy silti panemaan? Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat