Lue keskustelun säännöt.
MIKSI OI MIKSI suomalaisten mielestä...
10.02.2006 |
HAUSKA kotivideo on sama kuin joku loukkaa itsensä...
Muista maista tulleissa on oikeesti hauskoja,suomesta lähetetyissä joutuu noloileen ja ihmetteleen,et mitä hauskaa tuossakin oli kun jollekkin käy pahasti.
Kommentit (3)
Isukki jatkoi vaan kuvaamista!!! Järkyttävää. Kyllä olis kamera lentänyt ja pian. Ei ole minunkaan mielestä hauskoja nämä kotivideot.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mua ei naurata yhtään, varsinkaan kun yleensä olen itse se, joka loukkaa =((
Juntteja ovat.
Mita paremmin sattuu sita parempi.