Miten pääsen miehestäni eroon? Apua.
Oon niin helvetin kypsynyt oon nyt 2 vuotta elättänyt 26-vuotiasta miestä joka ei maksa laskuja eikä osallistu ruokakuluihin tai ylipäätään mihinkään. Hän saa sossusta toimeentulotukea ja rahat häneltä häviää päivissä, käyttää huumeisiin ja lainaa kavereilleen. Sitten kun rahat on loppu niin häntä koipien välissä on täällä kotona ja on mukamas niin ihana. Tänään oli rahapäivä joten hän haastoi riitaa jotta sai taas tekosyyn häipyä kavereilleen ja käyttämään rahat huumeisiin.
Olen monta kertaa sanonut että nyt riitti ja haluan erota mutta sitten hän alkaa sanomaan että minä olen muka hänelle velkaa ja ei lähde ennen kun olen velkani maksanut. Tänään ennen kuin lähti käskin häntä antamaan mulle avaimen takas mutta ei suostunut. Vuokrasoppari on vain mun nimellä. Miten siis pääsisin hänestä eroon? Onko kenelläkään ollut samanlaista ongelmaa?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Sustako mies saa käyttää esim vettä ja sähköö mielin määrin ja sit vielä ruuat sun muut hygienia tarpeet päälle. Puhumattakaan vuokrasta.
Se riippuu siitä, mitä mies vaatii naiselta. Ei nainen voi vaatia mieheltä yhtään sen enempää kuin mies naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sustako mies saa käyttää esim vettä ja sähköö mielin määrin ja sit vielä ruuat sun muut hygienia tarpeet päälle. Puhumattakaan vuokrasta.
Se riippuu siitä, mitä mies vaatii naiselta. Ei nainen voi vaatia mieheltä yhtään sen enempää kuin mies naiselta.
Sä oot vajaa. Tiedätkö mikä on nisti? Sehän käyttää ap:ta hyväks. Etkö käsitä??Ootko sitä mieltä että naisen kuuluu maksaa kaikki ja mies tuhlaa omat rahat aineisiin??? Vittu sä oot vajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vaan mutta tarkoittaako se että on vaan rahan perässä jos vaatii toista maksamaan puolet asumiskuluista mikä on normaalia kun kerran kaksin eletään..
Se on väärin miestä kohtaan, että ottaa miehen parantaaksen talouttaan, miten tässä on aloituksen perusteella tapahtunut.
Minusta tuntuu aloituksen perusteella että tässä mies on ottanut naisen talouttaan parantaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Sehän käyttää ap:ta hyväks.
Se nyt on määrittelykysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei oo niin tyhmä et on tollasen siipeilijä vellihousun kanssa. Sä et taida tietää mitä meinaa nisti? hyväks käyttäjä? parisuhde? Selvitä ensin noi ja tuu sen jälkeen vasta avautuu!
Vierailija kirjoitti:
Et näköjään onnistunutkaan pakottamaan miestä töihin tienaamaan sulle rahaa. Ikävää silti, ettei suostu mies päästämään irti, luulisi tyhmemmänkin tajuavan, että olet rahan perässä ja siten ei kannata jatkaa. Itse en todellakaan koittaisi pitää väkisin kiinni vastaavassa tilanteessa.
Tottakai pitäisit elättäjästäsi kiinni kynsin hampain
Toivottavasti pääset eroon siitä nististä
Ei lukkoja niin vain vuokrakämpässä vaihdella. Jos on patentoidut avainjärjestelmät niin ne joudutaan vaihtaan koko taloon.
Poliiisi on ehdottomasti järkevämpi ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vaan mutta tarkoittaako se että on vaan rahan perässä jos vaatii toista maksamaan puolet asumiskuluista mikä on normaalia kun kerran kaksin eletään..
Se on väärin miestä kohtaan, että ottaa miehen parantaaksen talouttaan, miten tässä on aloituksen perusteella tapahtunut.
Minusta tuntuu aloituksen perusteella että tässä mies on ottanut naisen talouttaan parantaakseen.
Joidenkin palstalla provoilevien urpojen mielestä "nainen ottaa miehen" aina vain ja ainoastaan taloutta parantaakseen. Olisi kyllä mielenkiintoista tietää,miten huumeita käyttävä sossupummi parantaa kenenkäään elämää,saati taloutta.
Olen ollut samanlaisessa tilanteessa kuin ap,mies ei onneksi ollut kirjoilla.En tarvinnut poliisia tai lukonvaihtoa,pakkasin vain miehen kamat kassiin ja vaadin avaimen palautusta.Muutti sitten asuntolaan,ei Suomessa ihan kirjaimellisesti kadulle joudu.Mies oli myöskin hyvä manipuloimaan,mutta kun yritin yhden hengen opintotuelle elättää kahta aikuista samaan aikaan kun mies käytti sossutukensa huumeisiin ja muihin omiin nautintoihinsa,kärsivällisyys loppui ja sain jotenkin voimaa pistää sen pellolle kodistani,
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pääset eroon siitä nististä
Mä toivon myös,että ap pääsee nististä eroon,helppoa se ei ole mutta vaivan arvoista.
Käyttäjä265 kirjoitti:
Joidenkin palstalla provoilevien urpojen mielestä "nainen ottaa miehen" aina vain ja ainoastaan taloutta parantaakseen. Olisi kyllä mielenkiintoista tietää,miten huumeita käyttävä sossupummi parantaa kenenkäään elämää,saati taloutta.
Eihän se lähtötilanteessa aina parannakaan. Taustalla on kuitenkin useimmiten idea saada mies töihin, tienaamaan ja siten parantamaan naisen taloudellista tilannetta tulevaisuudessa. Sitten tulee ero, jos näin ei tapahdukaan. Ihan tuttu kuvio.
Miten mies voi saada toimeentulotukea, jos on kirjoilla naisen asunnossa? Silloinhan toimeentulotuki tulisi yhteisten tulojen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot vajaa. Tiedätkö mikä on nisti? Sehän käyttää ap:ta hyväks. Etkö käsitä??Ootko sitä mieltä että naisen kuuluu maksaa kaikki ja mies tuhlaa omat rahat aineisiin??? Vittu sä oot vajaa.
Kyllä tämä palstan vakkariluuseri, Elämäntapatyötön ja hippi tietää varsin hyvin mikä on nisti. Hän on sellainen itsekin. Hän kieltäytyy menemästä töihin, sillä hänen mielestään yhteiskunta on velvollinen elättämään hänet. Tämä loinen etsii myös naista itselleen. Naisenkaan ei tarvitse mennä töihin, sillä yhteiskunta saa elättää heidät molemmat. Jos työssäkäyvä nainen ei halua elättää loisivaa miestä, on nainen kaiken pahan alku ja juuri ja etsii vain mieheltä parempaa elintasoa.... Tätä mantraahan tämä pohjasakkaan kuuluva loiseläjä saarnaa joka päivä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin olen silti sitä mieltä, että miehen pitäisi lähteä, jos ap haluaa jättää miehen. Naisesta väkisin kiinnipitäminen ja varsinkin väkivalta on kaikesta huolimatta naista kohtaan väärin.
Taidat olla ite joku siivellä eläjä :D
Se on. Ei halua käydä töissä, ettei muka kukaan, etenkään kukaan nainen (luulisin), pääse hänestä hyötymään. Ruoka kyllä maistuu sille, kunhan yhteiskunta maksaa. Varsinainen lottovoitto tämä hengeltään pystyyn kuollut kapakala.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä palstan vakkariluuseri, Elämäntapatyötön ja hippi tietää varsin hyvin mikä on nisti. Hän on sellainen itsekin.
Oma huumeiden käyttöni rajoittuu kyllä etanoliin ja hyvin satunnaiseen pajautteluun, jota tapahtuu ehkä pari kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä palstan vakkariluuseri, Elämäntapatyötön ja hippi tietää varsin hyvin mikä on nisti. Hän on sellainen itsekin.
Oma huumeiden käyttöni rajoittuu kyllä etanoliin ja hyvin satunnaiseen pajautteluun, jota tapahtuu ehkä pari kertaa vuodessa.
En tiedä mitä on pajauttelu, mutta sinulta pitäisi kaikenlaisten päihteiden käyttö olla kiellettyä niin kauan kun et niistä itse maksa. Ei sinunlaisillesi pitäisi tosin edes ruokaa kustantaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä on pajauttelu, mutta sinulta pitäisi kaikenlaisten päihteiden käyttö olla kiellettyä niin kauan kun et niistä itse maksa. Ei sinunlaisillesi pitäisi tosin edes ruokaa kustantaa.
Eihän tuossa ole mitään logiikkaa. Etanolin hinnasta 75% on veroa, joten suurin osa menee takaisin valtiolle. Minkä muun tuotteen hinnassa on noin iso veroprosentti?
Kannattaa likkojen pysyä huumehörhöistä mahdollisimman kaukana. Muutoin voi joku aamu "herätä" vaikkapa kirves päässä.
Vanhan Liiton Naiset
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa likkojen pysyä huumehörhöistä mahdollisimman kaukana. Muutoin voi joku aamu "herätä" vaikkapa kirves päässä.
Vanhan Liiton Naiset
https://fi.wikipedia.org/wiki/Reefer_Madness
Tossa tiukkaa faktaa. Linkkaan suomenkielisen tynkäartikkelin kun palstan mammat tuskin lontoota osaavat.
Taidat olla ite joku siivellä eläjä :D