Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pääsen miehestäni eroon? Apua.

Vierailija

Oon niin helvetin kypsynyt oon nyt 2 vuotta elättänyt 26-vuotiasta miestä joka ei maksa laskuja eikä osallistu ruokakuluihin tai ylipäätään mihinkään. Hän saa sossusta toimeentulotukea ja rahat häneltä häviää päivissä, käyttää huumeisiin ja lainaa kavereilleen. Sitten kun rahat on loppu niin häntä koipien välissä on täällä kotona ja on mukamas niin ihana. Tänään oli rahapäivä joten hän haastoi riitaa jotta sai taas tekosyyn häipyä kavereilleen ja käyttämään rahat huumeisiin.

Olen monta kertaa sanonut että nyt riitti ja haluan erota mutta sitten hän alkaa sanomaan että minä olen muka hänelle velkaa ja ei lähde ennen kun olen velkani maksanut. Tänään ennen kuin lähti käskin häntä antamaan mulle avaimen takas mutta ei suostunut. Vuokrasoppari on vain mun nimellä. Miten siis pääsisin hänestä eroon? Onko kenelläkään ollut samanlaista ongelmaa?

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

Tuttua.. Mäkin olen ollut tommosen sossupummin elättäjänä eikä mokoma suostunut nätisti eroamaan niin lopulta soitin poliisit ja sain hänet ulos kämpästä. Ehdotan siis sulle, soita poliisille

Vierailija

Käyttäjä14 kirjoitti:
No kuule vaihda lukot. Kamat ulos vaan.

Kaks vuotta olet katsellut tuota? Mahtaa olla ihana.

Mies on erittäin taitava manipuloimaan ja valehtelemaan. Olen yrittänyt uskoa pelkkää hyvää hänestä ja on monet kerrat sanonu ettei tuo toistu mutta vasta nyt silmäni ovat auenneet. Tiedätkö onko tollanen lukkojen vaihtaminen kallis pieti?

Ap

Vierailija

Helppo nakki. Kun mies seuraavan kerran tulee, soitat poliisit viemään ja ottamaan avaimen pois. Tai vaihdatat ne lukot (tulee tietty kalliiksi, mutta siistimpi juttu).

kokemusta vastaavasta

Siis on kirjoilla asunnossa? jos on, joudut häätämään ihan virallisesti. Lain mukaan asunto on hänen koti, joten luki voit vaihtaa (alle 200€ classic abloy), mutta et voi estää pääsyä asuntoon. Häätöpaperir siis vetämään! Poliisit ei voi poistaa, jos on kirjoilla.

Vierailija

Poliisille vaan soittoa. Vievät avaimen tolta roistolta ja pääset elämään rauhassa normaalia elämää. Jätä se sika!

Vierailija

Kiitos kaikille vastauksista. Taidan tosiaan soittaa poliisille jahka mies kotiutuu reissustansa. Tosiaan kaikki huonekalut on mun ostamia, miehen ainut omaisuus on urheilukassillinen vaatteita😇

Vierailija

Et näköjään onnistunutkaan pakottamaan miestä töihin tienaamaan sulle rahaa. Ikävää silti, ettei suostu mies päästämään irti, luulisi tyhmemmänkin tajuavan, että olet rahan perässä ja siten ei kannata jatkaa. Itse en todellakaan koittaisi pitää väkisin kiinni vastaavassa tilanteessa.

Vierailija

Pyydä kerran kauniisti avainta takaisin kun ukko ilmestyy. Jos ei anna, sitten sano että joudut ottamaan yhteyttä poliisiin. Jos ei tule avainta, saat äijän ulos ainakin sillä, että otat puhelimen ja alat soittaa poliisille.

Sitten vaihdat ne lukot. Pakkaa äijän tavarat ja laita oven ulkopuolelle tai vie jollekin sen kaverille. Tämä tyyppi on huumeveikko ja renttu, joten hän tuskin ottaa poliisiin yhteyttä oli kirjoilla tahi ei vaikka heittäisit ulos.

Lisäksi vaikka saisit avaimen takaisin, et tiedä onko tehnyt laittomia kopsua, joten ihan oman mielenrauhasi takia joudut vaihtamaan lukot silti. Et myöskään tiedä minkälaisten roistojen kanssa liikkuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et näköjään onnistunutkaan pakottamaan miestä töihin tienaamaan sulle rahaa. Ikävää silti, ettei suostu mies päästämään irti, luulisi tyhmemmänkin tajuavan, että olet rahan perässä ja siten ei kannata jatkaa. Itse en todellakaan koittaisi pitää väkisin kiinni vastaavassa tilanteessa.

Anteeksi nyt vaan mutta tarkoittaako se että on vaan rahan perässä jos vaatii toista maksamaan puolet asumiskuluista mikä on normaalia kun kerran kaksin eletään..

Vierailija

Kuulostipa tutulta...
Kunhan ei ole kirjoilla asunnossasi tosiaan soitolla poliisille tai lukkojen vaihdolla ratkeaa.
Saanko mä ihan uteliaisuudesta kysyä tyypin etunimen alkukirjainta? :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt vaan mutta tarkoittaako se että on vaan rahan perässä jos vaatii toista maksamaan puolet asumiskuluista mikä on normaalia kun kerran kaksin eletään..

Se on väärin miestä kohtaan, että ottaa miehen parantaaksen talouttaan, miten tässä on aloituksen perusteella tapahtunut.

Tosin olen silti sitä mieltä, että miehen pitäisi lähteä, jos ap haluaa jättää miehen. Naisesta väkisin kiinnipitäminen ja varsinkin väkivalta on kaikesta huolimatta naista kohtaan väärin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat