Mihin herkkuun olet koukussa?
Aloitan!
Linkosuon ruissipsit, ne valkosipuliset. Kyytipoikana cremè bonjour ruohosipulituorejuustoa. Ai taivas. Menisi helposti koko iso pussi.
Hipsinpäs keittiöön...
Kommentit (122)
Vuohenjuuston paistajille vinkki: leivinpaperi kuumalle pannulle ja sen päälle juustokiekko muutamaksi minuutiksi, sitten kääntö. Leivinpaperiniksillä paisto onnistuu aina :)
Tuoreet karhunvadelmat. Hotkin rasian tyhjäksi aina heti.
Tutti frutti -karkkilaatikot, joita myydään neljän rasian pakkauksissa
Perunasalaatti ja kylmät lihapullat, nam :)
Lidlin paistopisteen joulutorttuihin
Pekoni. Taistelen itseni kanssa ja syön sitä vain harvoin. Mutta se rouskea maku..
tuore laku, aurajuusto, suklaakonvehdit, keksit, tuoreet sämpylät ingmariinilla juustolla tomaatilla ja kalkkunaleikkeellä ai että vois syödä vaikka 10 putkeen, kebab, kinkku-ananas-aura pizza, kanahamppari tai oikeestaan kaikki hampparit ja ranskikset, mokkapalat, dipit, kossurussian, punaviini, korvapuustit ja maito ! namnamnammm
Kuulostaa varmaan tyhmälle, mut mä olen oikeasti koukussa Creme Bonjour tuotteisiin. Siis mun on ihan pakko ostaa niitä ja laittaa niitä about jokaiseen ruokaan (vaikka makaronilaatikko). Se maku vaan on niin täydellistä ruoassa.
Hapankorput päällysteenä Kotivaran pippurimetwursti
Kolmen kaverin korvapuusti- ja vadelma-valkosuklaajäätelöt. Juurikin kohta aattelin tolla jälkimmäisellä herkutella.
Irtikset, kaikenlaiset vanukkaat ja itsetehty pizza.
filipinos-valkosuklaakeksit! ei vaan pääse eroon :(
Erilaiset juustot, brie etunenässä, suolekeksien kanssa ja uusimpana herkkuna Jymyn lakritsijäätelö, maistuu aivan Lakrisal-karkeilta, aijai!