Mihin herkkuun olet koukussa?
Aloitan!
Linkosuon ruissipsit, ne valkosipuliset. Kyytipoikana cremè bonjour ruohosipulituorejuustoa. Ai taivas. Menisi helposti koko iso pussi.
Hipsinpäs keittiöön...
Kommentit (122)
Fazerin popparisuklaa nam!
Ruissipsit, saaristoleipä lohimössö täytteellä.
Kesällä herneisiin. Muuten sipsit on tosi koukuttavia.
Ihania herkkuja tässä ketjussa. Lukiessa näitä nieleskelen tyhjää täällä. Olen kieltänyt itseltäni kaiken herkuttelun, tällä hetkellä ykkösinä naposteluporkkanat ja nikotiinipurkka. Voi itku miten tylsää elämää :/
Vierailija kirjoitti:
Tuore ruisleipä.
Tämä ei ole herkku, vaan terveellinen elintarvike.
No niin kummasti on päässyt käymään, että nykyisin väliin tulee himo syödä miniluumutomaatteja ihan paljaaltaan. Totta puhuen ensimmäinen terveellinen ruoka jota olen ostanut herkuksi, kun näkkileipääkään ei voi enää sanoa terveelliseksi sen jälkeen mitä päällä on, eli oivariini ja juusto. Näiden lisäksi lähes kaikki mahdolliset epäterveelliset yhdistelmät (suolan ja rasvan kyllästämät+sokerin ja rasvan ja vehnäjauhon kyllästämät) käy. Ikuinen ykkössuosikki herkkuni kuitenkin on ehrmanin (tai mikä se nyt olikaan) vanilja vanukas kermalla.
Vierailija kirjoitti:
Ne pienet snickers-jätskit :D
HAA! Mä rakastin niitä ennen, mutta ne on pilattu, kun niissä on nykyisin niitä palleroita keksin tilalla. Ei melkein yhtään hyviä enää :(
Koulu-näkkäri, aurajuustoa päällä ohuesti, Maraboun Nougat-patukka, Kouvolan laku tuoreena. Nämä tällä hetkellä. Mulle käy aina niin, että aikani ahmittuani, lopetan jonkun herkun syömisen kuin seinään, tuntemattomasta syystä. Sitten voi käydä niin, etten enää vuosienkaan jälkeen palaa niihin. Näin kävi mm. punaiselle Royal-suklaalle ynnä Eucalyptuspastilleille.
Oon huomannut, että seurustelusuhteissani noudatan samaa kaavaa. Jonkin sortin hullu?
Chilipähkinät!
Tulikin kauhea nälkä tässä tätä keskustelua lukiessa. Uutena pakkomielteenä on Ruohonjuuresta ostamani chilitillin makuiset papusipsit. Tyyriitä, mutta yllättävän hyviä. En olisi ajatellut, että noi maut sopii yhteen.
t a l i t i a i n e n kirjoitti:
Karkit ja jäätelö.
Sama :)
Tällä hetkellä minulla on puoleksi syöty karkkipussi laatikossa, mutta pysyn vahvana enkä ota yhtään tänään.
-Mentos-patukat
-Popcornit ja dippi, kyllä, olin joskus sipsilakossa ja dippiä oli pakko saada, niin testasin, toimii!
-Sipsejä voisin syödä vaikka joka päivä, mutta olen yrittänyt vältellä kun ovat niin hirveän lihottavia, että en voi sanoa olevani koukussa... Mutta jos yhdenkin syön niin sitten olen koukussa ja menee koko pussi! :D
-Pepsimax
Irtokarkit, oikeestaan kaikki karkit paitsi lakritsi ja salmiakki, suklaa,valkosuklaa, Ben&Jerryn Cookiedough-jätski, juustonaksut ja -pallot, muutkin sipsit, kermaviili+Amerikan dippimauste, pullat, keksit, juustokakut, marjapiirakat, Aurajuusto, mäkkärin Roudhouse hamppari.., hesen kerrosateria ja paprikamajoneesi, Ten Wingssin kanansiivet medium kastikkeella, fried chicken muutenkin.., kebab ranskalaisilla, pizza, kuorelliset lohkoperunat runsaasti perunamausteella maustettu, kanapasta, riisi soijakastikkeella. Tän on pakko olla joku sairaus jo. MIKÄÄN muu ruoka ei meinaa maistua. Olen vielä toistaiseksi normaalipainoinen.. Miljoona kertaa "alottanut laihduttamaan" mut ei tuu mitää! Maanantaina alotan (mässättyäni hirveästi viikonloppuna), tiistaina jo vtuttaa, keskiviikkona lipsun vähän ja syön ehkä vain suklaapatukan, torstaina pinna jo niin kireellä että luovutan. Kasvikset maistuu paskalta ja terveellinen ruoka muutenkin. Ostin mehulingon kun ajattelin salaatin juomisen helpommaksi. Sain sen 30min sisällä alas kurkusta, sillä oksennusrefleksit hiukan hankaloitti juomista. Myöskin syötyäni epäterveellistä ruokaa
minua oksettaa joka kerta. Ei vaan lopu. Olen koko päivän syömättä jotta saa syödä jotain todella epäterveellistä vatsan täyteen.
Chilipähkinät. Onneksi luin jostain että chili aiheuttaa riippuvuutta ihan normaaleillakin ihmisillä :D
Olen koukussa Gambian herkkuun :D n37
sipsit ehdoton ykkönen. makean ystävä en ole, pari karkkia viikossa on jo liikaa:D
tuore vaalea leipä. semmonen lämmin ja siihen voita päälle mmmh<3
Yritän pitää itseni kurissa mutta muutamia ruokia voisin syödä rajattomasti. Ohuita kuivattuja makkaroita (Drents droogworst), juustoja, kaurakorppuja, suola-etikkasipsejä, red bandin (malaco?) laku-hedelmäduoja. Uppopaistettua sipulirouhetta, m&msejä. Olen kamala, nykyisin yritän syödä jotain terveellistä jos tulee mieliteko. Ilman rajoja olisin varmasti jo kauhean ylipainoinen...
Vierailija kirjoitti:
sipsit ehdoton ykkönen. makean ystävä en ole, pari karkkia viikossa on jo liikaa:D
tuore vaalea leipä. semmonen lämmin ja siihen voita päälle mmmh<3
Sokeriin olet kuitenkin koukussa, ei siihen karkkia tarvitse. Sipsit ja leipä riittää.
Geishaa rakastan, siis konvehteina. Suklaapatukka kelpaa myös. Nam.