Mihin herkkuun olet koukussa?
Aloitan!
Linkosuon ruissipsit, ne valkosipuliset. Kyytipoikana cremè bonjour ruohosipulituorejuustoa. Ai taivas. Menisi helposti koko iso pussi.
Hipsinpäs keittiöön...
Kommentit (122)
Kouvolan lakritsi, halva, riisifrutti
Estrellan Salt & Vinegar-sipsit, ahh, kuin pala taivasta!
Estrellan Salt & Vinegar-sipsit, ahh, kuin pala taivasta!
Hapankorput, voileipäkeksit, kahvi
Sperma tietenkin, siitähän me kaikki naiset pidämme todella paljon!
Vierailija kirjoitti:
Ihania herkkuja tässä ketjussa. Lukiessa näitä nieleskelen tyhjää täällä. Olen kieltänyt itseltäni kaiken herkuttelun, tällä hetkellä ykkösinä naposteluporkkanat ja nikotiinipurkka. Voi itku miten tylsää elämää :/
Minä taas en ole löytänyt yhtään HERKKUA tästä ketjusta, kaikki ovat saaneet YÖK-refleksin aikaiseksi. En todellakaan ymmärrä esim. ap:n "herkkua", hyh!!! Kummallisia käsityksiä av-mammoilla herkuista, mutta hauskahan näitä on lukea ja alanuolittaa. :D
Lays sipsit Rainbow valkosipulidipillä.
Grandiosa pepperoni pitsa (se isompi).
Taffel juustonaksut.
Ben & Jerry's Coocie dough.
Ruokana lapsuuden maut: Peppi Pitkätossun voimavuoka, makaronilaatikko, spagetti, perunamakkaravuoka, paistetut perunat ja makkarat.
Miksi pitää alapeukuttaa toisten herkutkin? :D Onko se merkki siitä että "En tykkää, ei oo mun herkku" vai "Typerä olet kun tollasia syöt" 😄? Saa kai sitä herkutella vaikka paskalla ja paahtoleivällä, mitä se kellekkään kuuluu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihania herkkuja tässä ketjussa. Lukiessa näitä nieleskelen tyhjää täällä. Olen kieltänyt itseltäni kaiken herkuttelun, tällä hetkellä ykkösinä naposteluporkkanat ja nikotiinipurkka. Voi itku miten tylsää elämää :/
Minä taas en ole löytänyt yhtään HERKKUA tästä ketjusta, kaikki ovat saaneet YÖK-refleksin aikaiseksi. En todellakaan ymmärrä esim. ap:n "herkkua", hyh!!! Kummallisia käsityksiä av-mammoilla herkuista, mutta hauskahan näitä on lukea ja alanuolittaa. :D
Tässähän nyt ei puhuttu sinun herkuistasi, vaan jokainen mainitsi omiaan. Onko liian vaikea ymmärtää?
Muuten, kommenttisi yhteyteen kuuluu laittaa edes yksi esimerkki jostain, mikä sinusta on herkkua. Tällaisena se jää leijumaan tyhjän päälle. Joku ilkeämielinen saattaisi vaikka luulla, että haluat esittää sellaista ihmistä, jolle rahvaan herkut ei oikein maistu.
Sushi ja melkein kaikki juustot.
Pirkan appelsiini tai vadelmaleivoskeksit. Koko paketti menee kerralla
Mieheni penikseen. : D
Ihana mies ja ihana muna. <3
Urtekramin Crunchy Peanut butter. Se on ihan tajuttoman hyvää, puolikkaita pähkinöitä tuomassa suutuntumaa mmm...
Melkein joka ilta tänä syksynä olen syönyt maapähkinävoita erilaisissa yhteyksissä: kauraleipää, banaania siivuina, mustaherukkahilloa, omenasiivuja jne ja maapähkinävoita (mut kohtuudella max. 2 rkl, vaik voisin oikeesti syödä purkin kerrallaan ;) ). Kuulemma maapähkinävoi kävis kahviin ja kaakaoonkin, pitänee kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuore ruisleipä.
Tämä ei ole herkku, vaan terveellinen elintarvike.
Ei toisen puolesta voi sanoa mikä on herkkua. Sä olet varsinainen Herkkupoliisi ;)
Nachot salsalla, cuacamolella, juustodipillä ja ranskankermalla. Ei mitään järkeä, tiedän. Mutta viikottain vedän silti.:/
Vierailija kirjoitti:
Olisiko antaa vinkkiä miten tuon vuohenjuuston saisi paistettua lähelle täydellisyyttä? Siis niin, että pinta on tosiaan ruskea, sisus lähes sulaa ja koko komeus EI leviä ympäri pannua. Toki se levinnyt ja ruskeaksi paistunut juustomössö on myös maukasta, mutta esteettisesti hiukan tökkii asetella sitä läjää lautaselle.
Leikkaa pieni pala leivinpaperia paistinpannulle ja paista sen päällä. Toimii 😊
Lihvakoff kirjoitti:
Teinini tekemä hummus. Se on taivaallista, hän tekee sen mun suurpiirteisillä neuvoilla (mä palstailen ja opastan samalla ;)), mutta se on vaan niin hiton paljon parempaa. Saattaahan tuo laittaa jotain enemmän tai vähemmän, herkkua.
Se sopii leivälle kuin leivälle, moniin ruokiin, siinä dippaan sipsejä ja kasviksia. Herkuinta on kuivatetut ruisleivän palat ja hummus. Omnomnom.
Kuullostaa hyvältä. Annatko sen sun suurpiirteisen hummusohjeen myös meille? :)
Lakritsi