Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on pakko avautua Maria Veitolasta

Vierailija

Yökylässä Maria Veitola -ohjelma on aivan ihana. Arvostan hänessä sitä, miten hän avoiminmielin tutustuu itselleen vieraisiin asioihin ja ennakkoluulottomasti tutustuu uusiin ihmisiin. Mukava huomata, miten hänen käsitys muuttuu yökylän aikana ihmisistä (lukuunottamatta erästä ihmistä, jolla ei ollut minkäänlaisia käytöstapoja). Puhuu niin kauniisti aina ihmisistä. Todella älykäs nainen. Näin reippaasti nuorempana naisena olen huomannut, kuinka viehättävä nainen Maria Veitola on. Sisäisesti ja ulkoisesti. Pisteet on noussut aika reippaasti minun silmissä. Toivottavasti saamme kuulla ihmisestä jatkossakin :)

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Samaa mieltä! Mulla oli aiemmin aika negatiivinen kuva Mariasta, mutta on kyllä tämän ohjelman myötä muuttunut täysin :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! Mulla oli aiemmin aika negatiivinen kuva Mariasta, mutta on kyllä tämän ohjelman myötä muuttunut täysin :)

sama!

Vierailija

Ihanaa, että täällä on muitakin :D Mietin jo, tuleeko täällä taas täyslaidallinen sitä itteään :D Maria Veitola on selvästi ammattilainen ja mielenkiintoinen ihminen. Hän on tehnyt mielenkiintoisen niistäkin jaksoista, jotka ei hirveesti aluksi kiinostanut. Esim. tämä teinijulkkis ja kanki-kaikkonen. Ps. Kakkosessa myös muuttua mielipide kasvoi, kun "tutustui" häneen henkilönä itsenään. Sehän tämän ohjelman yksi tavoite varmasti onkin. Mutta iso kiitos Marialle ohjelmasta.

Vierailija

Teuvo Hakkaraisen jaksossa oli ainakin vaan ärsyttävä provosoija. Vei ne lakanat ja ties mitä selitti ja kiusasi.

Ja aina vaan muistan miten sanoi Johanna Tukiaiselle että tämä näyttää prinsessalta, Stiina Saariston maalaukselta. Kiusaaja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Teuvo Hakkaraisen jaksossa oli ainakin vaan ärsyttävä provosoija. Vei ne lakanat ja ties mitä selitti ja kiusasi.

Ja aina vaan muistan miten sanoi Johanna Tukiaiselle että tämä näyttää prinsessalta, Stiina Saariston maalaukselta. Kiusaaja.

WTF? Oletko sitä mieltä että Johanna Tukiainen ei muka näyttänyt ihanalta prinsessalta? Taidat itse olla kiusaaja.

Vierailija

Samaa mieltä ap:n kanssa.
Marian pisteet nousseet todella huippuun.
Kai tuo eräs ihminen josta oli kyse oli tuo Viron lahja Suomen lööppilehtiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

WTF? Oletko sitä mieltä että Johanna Tukiainen ei muka näyttänyt ihanalta prinsessalta? Taidat itse olla kiusaaja.

No näyttäähän se Stiina Saariston maalaukselta, mutta ei sitä tarvii sille sanoa. Varsinkin kun se ei tiedä, mimmosia ne maalaukset on ja ottaa sen vaan kohteliaisuutena.

Vierailija

En ole katsonut tätä ohjelmaa, mutta mun on hyvin vaikeaa uskoa, että Maria on muutamassa vuodessa kehittynyt heikompiaan pilkkaavasta kiusaajasta erityisen hyväksi ja sisäisesti viehättäväksi ihmiseksi.

Vierailija

Fiksu ja älykäs on, jopa miellyttävän näköinenkin, mutta ikävästi kääntelee takkiaan ohjelmaformaattien myötä. Kuten tuossa keskusteluohjelmassaan juuri tuo Tuksun ym. halveeraus ja nyt sitten ollaankin niin humaania ja ystävällistä että..

Anun edessä kyllä näytti aidon alistuvalta. Ihme, kun antaa kuitenkin ymmärtää olevansa kova luu. Mitätön Sagim sai sen ihan sanattomaksi typerillä ja moukkamaisilla letkautuksillaan, joita tuskin kaikkia oli Sagimin suuhun kirjoitettu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä ap:n kanssa.
Marian pisteet nousseet todella huippuun.
Kai tuo eräs ihminen josta oli kyse oli tuo Viron lahja Suomen lööppilehtiin.

Nimenomaan tätä Viron lahjaa tarkoitin. Ap

Marika M.

Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut tätä ohjelmaa, mutta mun on hyvin vaikeaa uskoa, että Maria on muutamassa vuodessa kehittynyt heikompiaan pilkkaavasta kiusaajasta erityisen hyväksi ja sisäisesti viehättäväksi ihmiseksi.

Noin minäkin aluksi ajattelin. Sitten (tänä vuonna) luin lehdestä M. Veitolan haastattelun. Hänelle on tapahtunut elämässä iso muutos henkisesti. Ohjelmasta saamme havaita Marian olevan ihan inhimillinen ja tavallinen ihminen.

Kaikkonen/Taiveahon perheessä vierailu oli todella ihana. Kiitos ohjelmasta!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat