Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy feminismin vastustajalta

Vierailija
18.11.2015 |

Sukupuoleni on mies. Kysy, niin vastaan.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole koskaan nähnyt feministien marssivat poikien ympärileikkauksia tai miesten armeijapakkoa vastaan. Onko nämä ok feministien mielestä?

Toinen asia on se että isyyttään ei saa valita. En tarkoita sitä että mies voisi pakottaa naisen aborttiin mutta isyydestä tulisi voida kieltäytyä.

Nooh, olen täälläkin ollut poikien ympärileikkausta ja pakollista asevelvollisuutta vastaan mutta sain kommentteja tyyliin "eihän tuollainen feministilehmä voi mitään sanoa intistä kun ei ole edes käynyt sitä" ja "helppo sun on sanoa kun ei ole pakko". Joskin kommentit muillekin näyttivät olevan samaa mieltä. Nuo ovat siis useammasta eri ketjusta ja eri aikoina mutta itselleni jäi sellainen käsitys, että naisten tulisi pitää suunsa kiinni intistä, kun asia ei kerran meitä koske. Saati että mitään siitä tiedettäisiin.

Poikien ympärileikkauksesta ei sentään tullut noin "fiksuja" kommentteja.

Mitä tulee isyydestä kieltäytymiseen niin sitä vastaan olen ihan sen takia, että lapsella on oikeus kumpaankin vanhempaan, vaikka sitten vain paperilla. Isyydestä kieltäytyminen toisi sitä paitsi rutkasti ongelmia lisää. Mieshän voisi missä vaiheessa sanoa että juu, enhän minä tuota lasta halunnut että heippa vain, pärjäile, vaikka lapsi olisi saanut alkunsa kummankin halusta ja toiveesta. Pitäisikö ennen jokaista seksikertaa allekirjoittaa paperit että on ainakin mustaa valkoisella jos mies yrittää luistaa vastuusta?

Vierailija
42/48 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

WraithTodd kirjoitti:

Pitäisikö ennen jokaista seksikertaa allekirjoittaa paperit että on ainakin mustaa valkoisella jos mies yrittää luistaa vastuusta?

Minä olen hyvin varovainen seksin harrastamisen kanssa sen vuoksi, että nainen voi halutessaan tehdä minusta isän valehtelemalla ehkäisystä. Nainen ei saa valehtelusta mitään rangaistusta, mutta minä joudun maksumieheksi.

Nämä ovat näitä feministisen yhteiskunnan kummallisuuksia, joissa valehtelu palkitaan miehen maksamalla rahalla sen sijaan että siitä rangaistaisiin.

Toinen lisääntymiseen liittyvä miehen näkökulmasta ongelmallinen asia on se, että nainen voi abortin tekemällä viedä mieheltä lapsen. Se ei ole ihan pikkujuttu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martti Vettenmaa kirjoitti:

WraithTodd kirjoitti:

Pitäisikö ennen jokaista seksikertaa allekirjoittaa paperit että on ainakin mustaa valkoisella jos mies yrittää luistaa vastuusta?

Minä olen hyvin varovainen seksin harrastamisen kanssa sen vuoksi, että nainen voi halutessaan tehdä minusta isän valehtelemalla ehkäisystä. Nainen ei saa valehtelusta mitään rangaistusta, mutta minä joudun maksumieheksi.

Nämä ovat näitä feministisen yhteiskunnan kummallisuuksia, joissa valehtelu palkitaan miehen maksamalla rahalla sen sijaan että siitä rangaistaisiin.

Toinen lisääntymiseen liittyvä miehen näkökulmasta ongelmallinen asia on se, että nainen voi abortin tekemällä viedä mieheltä lapsen. Se ei ole ihan pikkujuttu. 

Et voi sysätä vastuuta ehkäisystä naiselle. Jos et halua lapsia, huolehdit itse ehkäisystä tai elät selibaatissa. Sama pätee myös naisiin. Jos ei halua lapsia, huolehtii ehkäisystä tai jättää seksin väliin. Tietenkään mikään ehkäisy ei ole sataprosenttisen varma mutta luulisi aikuisen, täysijärkisen ihmisen tietävän että seksin lopputuloksena voi olla lapsi. Silloin se vastuu kannetaan tavalla tai toisella.

Biologista syistä johtuen päätös abortista on naisilla. Nainen kuitenkin joutuu kestämään raskauden ja synnytyksen eivätkä ne ole nykypäivänäkään aina niin ongelmattomia. Synnytys voi pahimmassa tapauksessa aiheuttaa elinikäiset vauriot. Eikä se aborttikaan mikään tuosta vain juttu ole. 

Vierailija
44/48 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

WraithTodd kirjoitti:

Et voi sysätä vastuuta ehkäisystä naiselle.

Voin odottaa, että ihminen ei valehtele asiassa, jolla on tulevaisuuteeni erittäin suuri merkitys.

Ehkäisystä valehteleminen on täysin eri asia kuin se, että ehkäisy pettää. Ehkäisyn pettämiseen on oltava aina valmis, mutta valehtelu on raukkamainen teko.

Hyväksytkö miehen valehtelun tilanteissa, joissa panokset ovat yhtä suuret? Kysymys on kuitenkin ihmiselämästä ja isyyden vastuusta.

45/48 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Änkyräfeministit on pilanneet feminismin maineen. En minä jaksa lukea jonkun häiriintyneen ihmisen vuodatuksia jossa kaikki miehet leimataan milloin miksikin, tänään kaikki miehet on raiskaajia, ylhuomenna pedofiilejä ja rumba jatkuu.

Jos tämä häiriintynyt ilmeisest mt-ongelmista kärsivä porukka siivottaisiin pois feminismistä voisin minäkin kannattaa feminismiä, mutta niinkauan kun tämä porukka häärää tuossa liikkeessä en halua olla missään tekemisissä feminismin kanssa, saati sellaiseksi tunnustautua.

T:Kahden pojan äiti jolla on myös pikkuveli.

Itse muodostan uudelleen mielipidettäni feminismistä Suomessa siinä vaiheessa, kun a) Naisliitto Unionin jäseniksi hyväksytään myös miehiä ja b) tasa-arvovaltuutetun toimistossa vallitsee edes jonkinasteinen sukupuolten tasa-arvo. Näitä olen odotellut jo vuosikymmenen ja tuskin toteutuvat seuraavan 10 vuoden kuluessa.

Feministiseen kirjallisuuteen kannattaa mielestäni tosiaan tutustua ja feminismin historiaan Suomessa, ymmärtääkseen nykyistä tasa-arvovajetta. Valitettavasti vallalla tuntuu olevan ajatus siitä, että historiallisia vääryyksiä korjataan parhaiten tekemällä vääryyksiä vastakkaiseen suuntaan. Toivottavasti jossakin vaiheessa järjen käyttö menee ohi ideologiasta ja palataan tasapainoon.  

Minusta monien feministien suosima lopputulosten tasa-arvo on ehdottomasti väärä tavoittelun kohde. Sen sijaan kannatan vahvasti mahdollisuuksien tasa-arvoa. 

Vierailija
46/48 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi ei toimi koska feministit eivät kykene itsekritiikkiin. He syyttävät kaikesta miehiä (koska se on helppoa) mutta eivät puutu ollenkaan siihen miten jotkut naiset itse ylläpitää esim. ulkonäköpaineita jne.

Vierailija
47/48 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi plastiikkakirurgeista suurin osa on miehiä? :P

Vierailija
48/48 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi plastiikkakirurgeista suurin osa on miehiä? :P

Koska naiset ovat vastuuta pakoilevia muumilauluja laulavia lähäreitä. Siis silloin kun ei menkat tai raskaus oikeuta poissaoloon töistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi