Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa vaihdettua op:n listan jos vain yksi luku jäljellä

Vierailija
18.11.2015 |

Joskus soitin asiakaspalveluun ja sieltä neuvottiin, että miten onnistuu pelkällä yhdellä luvulla, mutta en nyt yhtään muista enkä viitsis tätä viimeistä lukua käyttää mokailuun.

Normaalistihan siinä menee 2 lukua kun vaihtaa, jotenkin siinä heti alussa piti klikata johonkin, mutta en nyt viitsi kirjautua jotta näen mihin kun uusi lista ei ole vielä tullut (btw kauanko sillä kestää tulla?)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP postittaa uuden listan, kun vanhassa on 15 avainlukua käyttämättä. Yhdellä luvulla et pysty listaa omin konstein vaihtamaan. Miten voisitkaan, kun sinulla ei uutta listaa vielä edes ole?

Vierailija
2/14 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaudu nettipankkiin lei käyttäjätunnus ja salasana, mutta älä laita avainlukua siinä vaiheessa. Oikeassa ylälaidassa on pikavalikko, sieltä klikkaa vaihda avainlukulista. Noin tehtynä pitäisi mennä yhdellä tunnusluvulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OP postittaa uuden listan, kun vanhassa on 15 avainlukua käyttämättä. Yhdellä luvulla et pysty listaa omin konstein vaihtamaan. Miten voisitkaan, kun sinulla ei uutta listaa vielä edes ole?

Et nyt ihan tainnut ymmärtää, yleensä vanhasta listasta tarvitaan kaksi lukua, mutta sen saa vaihdettua myös niin, että menee vain yksi luku.

Ja tietysti teen sen vasta sitten kun lista tulee, mutta haluaisinkin nyt tietää miten se tehdään, etten sitten ala vasta sitä selvittelemään ja mahdollisesti tuhlaan tän viimeisen luvun siihen selvittelyyn.

Vierailija
4/14 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjaudu nettipankkiin lei käyttäjätunnus ja salasana, mutta älä laita avainlukua siinä vaiheessa. Oikeassa ylälaidassa on pikavalikko, sieltä klikkaa vaihda avainlukulista. Noin tehtynä pitäisi mennä yhdellä tunnusluvulla.

KIITOS!!! Muistelin, että piti johonkin klikata, mutta en tuota ettei avainlukua saanut laittaa ennen sitä

Vierailija
5/14 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edit. Nii joo..unohda, kysyyhän se uuden lista avainlukua ja jos sinulla ei ole listaa, niin eihän se onnistu.

Vierailija
6/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edit. Nii joo..unohda, kysyyhän se uuden lista avainlukua ja jos sinulla ei ole listaa, niin eihän se onnistu.

Vierailija
7/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas OP:lla vaikea systeemi. Minulla ei lopu tunnusluvut koskaan ja aikaisemminkin senkun vaan nakutti uudesta listasta ensimmäisen koodin niin se uusi lista oli käytössä ja vanha mitätöityi.

Vierailija
8/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tilannut joskus uuden listan, kun oli vielä pari sataa lukua jäljellä.

Mulla on näin yksi varalista, ei pääse luvut loppumaa yllättäin.

Vierailija
9/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas OP:lla vaikea systeemi. Minulla ei lopu tunnusluvut koskaan ja aikaisemminkin senkun vaan nakutti uudesta listasta ensimmäisen koodin niin se uusi lista oli käytössä ja vanha mitätöityi.

Huomasit kai aloituksen olevan monta vuotta vanha? Nykyään OP lähettää uuden listan jo hyvissä ajoin etukäteen.

Vierailija
10/14 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä koko OP:N nettipankki on NIIN syvältä perseestä, ettei heti tosikaan..

Vierailija
11/14 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt eletään, kun tähän vastaan vuotta 2020 lokakuun loppua.

OP lähettää kun 20 tunnuslukua on entisestä listasta käyttämättä uuden listan. Että unohdetaan tuo: "mulla on enää yksi tunnusluku käytössä, mitä mä teen" valitus.

Jos vauvanhoitajaäitykkä ei viitsi tai sohvaltaan jaksa nousta ylös pankkiasioita hoitamaan niin menköön etsimään apua pyskopuolelta. Niin helppoa se on nykyään.

OPn ja Nordean rekisteröintikäytännöissä ei ole suurta eroa. Nordeassa käytän tunnuslukuautomaattia. OPssä tarviin rekisteröitymiseen "vanhaan malliin" pankin antaman tunnusluvun, itse keksimäni lyhyen tunnusluvun. Nämä naputeltuani vielä kysyvät siis tunnuslukulistasta oikeat numerot. - Op Mobiilia en juuri käytä kun sitä kautta ei pääse esim ajantasaisiin pörssikursseihin.

Vierailija
12/14 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaa odotellessa on taas jossain menossa se vaikka vain 2 jäljellä! Voi kestää kuulemma yli viikonkin postitus! Ja kassapalvelut parituntia. On kyllä palvelua.

Vierailija
13/14 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan käyttää. enää Op:lla jotain listaa, kun on mobiiliappi, jolla pääsee kirjautumaan?

Ei lopu luvut koskaan.

Vierailija
14/14 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa. On noiden halppis tilien ominaisuus. Uusi sopimus ja jos jäi tilille rahnaa ne on mennyttä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän