Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tehnyt syksyn aikana huuto.netissä myyjänä 31 kauppaa ja saanut 11 palautetta

Huutonet myyjä

Edes puoletkaan ei oo antanut palautetta! Itse annan positiiviisen palautteen jokaiselle heti. Mikä siinä on niin vaikeaa? Ei siihen ole edes pakko kirjoittaa mitään, klikkaa vaan joko positiivinen, neutraali tai nega. Ja painaa nappia.

Viimevuonna kun tein paljon kauppaa, niin jäi useita kymmeniä palautteita saamatta.

Olis ihan kiva saada niitä palautteita, koska se merkitsee monelle paljon ostaako kyseiseltä myyjältä vai ei. Itse jos ostan huuto.netin kautta jotain niin tarkistan kyllä että minkälaista palautetta tuotteen myyjä on saanut, onko negatiivista ja mistä syystä, ym...

Kommentit (5)

Vierailija

Huutonet on kuolemassa pystyyn, ei siellä ole enää sitä samaa meininkiä mitä edes viisi vuotta sitten. Kauppa on siirtynyt Facebookkiin ja Toriin.

Vierailija

Juu, hemmetin moni ei oikein tajua sitä ideaa. ovat todella yksinkertaista sakkia ilmeisesti.

Mulle ei enää ole väliä palautteilla, koska niitä on paljon, ja muutamaa lukuunottamatta kaikki posia. Mutta uudelle myyjälle ne on todella tärkeitä. Itse annan aina palautteen. Tosin joskus harkitsin, että en anna niille myyjille palautetta, jotka eivät ensin laita itse.

Vierailija

Huuto.nethän on paljon parempi kun Tori.fi. Palautteista näkee onko myyjä luotettava ja ostaminen on nopeampaa ja monilla myyjillä on yhteystiedot heti kaupan jälkeen näkyvissä. Tori.fissä joutuu soittamaan tai lähettämään viestiä ja et koskaan tiedä kuka se myyjä on, onko luotettava vai ei.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat