Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ay-liike käärii miljoonia vuokra-asuntoyhtiöstään – asumistuet valuvat osinkoina liitoille

Vierailija

Tätä se kommunismi on. Eliitti porskuttaa ja duunarit kärsii.

Kommentit (13)

Vierailija

No mikset itse osta sijoitusasuntoa? Suomi on vapaa maa, jokainen voi säästää rahansa mihin tahtoo ja ruveta asuntosijoittajaksi.

Vierailija

Suomessa ei IKINÄ saada lopetettua asumiseen liittyvää kusetusta koska poliitikot ovat niin tiukasti kytköksissä näihin "yleishyödyllisiin" tahoihin. Esim. TA-yhtiöt ja Keskusta, vasemmistolla yhteys VVO:hon jne. Ara pitäisi lähinnä lakkauttaa ja nuo yleishyödyllisten asunnot siirtää kunnille, asumisoikeusasunnot asukkaiden omille asumisoikeusyhdistyksille. Mikähän vaikutus asumismenojen rajulla laskulla olisi esim. ostovoimaan...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mikset itse osta sijoitusasuntoa? Suomi on vapaa maa, jokainen voi säästää rahansa mihin tahtoo ja ruveta asuntosijoittajaksi.

Mitä helv... tekemistä sijoitusasunnoilla on ay-liikkeen verovaroin rakennetun ja asumistuella ihmisten maksamien korkealle vedätettyjen vuokrien kerryttämien jättivoittojen kanssa?

Sosiaalista asuntotuotantoa tosiaan. Se vaan ei tarkoita sitä mitä ensin luulisi. Se tarkoittaa sitä että voitot sosialisoidaan ay-pomojen käyttöön.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joillain saattaa vielä olla sen verran moraalin rippeitä jäljellä etteivät lähde porvarin orjaksi leikkimään sijoittajaa.

Vierailija

OLen ihmetellyt ettei tähän puututa. Liitot tienaavat asunnoilla, mutta veloittavat silti korkeita jäsenmaksuja. Liittojen johdolla usein aivan suhteettomat palkat.

Vierailija

Nämä vasemmistolaiset ovat niin aivopestyjä etteivät he tajua tätä vedätystä. Laulavat samaa mantraa vuodesta toiseen ja eliitti kuorii voitot.

Vierailija

Nämä vielä kiertävät kouluja ja yrittävät rekrytoida viattomia nuoria heidän uhreiksi. Kouluissa pitäisi varoittaa näistä huijareista.

Vierailija

Vihdoinkin Suomessa saa edes vähän kritisoida ay-liikkeiden johtoa, vielä tänä syksynä mielenilmauksen aikaan olivat median suojeluksessa (vihervasurimedia).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat