Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ay-liike käärii miljoonia vuokra-asuntoyhtiöstään – asumistuet valuvat osinkoina liitoille

Vierailija
18.11.2015 |

Tätä se kommunismi on. Eliitti porskuttaa ja duunarit kärsii.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AY-liike riistää jotta voi itse elää leveästi muiden rahoilla.

Vierailija
2/13 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee A-studiossa juttua tästä vedätyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset itse osta sijoitusasuntoa? Suomi on vapaa maa, jokainen voi säästää rahansa mihin tahtoo ja ruveta asuntosijoittajaksi.

Vierailija
4/13 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei IKINÄ saada lopetettua asumiseen liittyvää kusetusta koska poliitikot ovat niin tiukasti kytköksissä näihin "yleishyödyllisiin" tahoihin. Esim. TA-yhtiöt ja Keskusta, vasemmistolla yhteys VVO:hon jne. Ara pitäisi lähinnä lakkauttaa ja nuo yleishyödyllisten asunnot siirtää kunnille, asumisoikeusasunnot asukkaiden omille asumisoikeusyhdistyksille. Mikähän vaikutus asumismenojen rajulla laskulla olisi esim. ostovoimaan...

Vierailija
5/13 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunistit syyttää kaikesta kapitalistia, vaikka itse ovat pahimpia riistäjiä.

Vierailija
6/13 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset itse osta sijoitusasuntoa? Suomi on vapaa maa, jokainen voi säästää rahansa mihin tahtoo ja ruveta asuntosijoittajaksi.

Mitä helv... tekemistä sijoitusasunnoilla on ay-liikkeen verovaroin rakennetun ja asumistuella ihmisten maksamien korkealle vedätettyjen vuokrien kerryttämien jättivoittojen kanssa?

Sosiaalista asuntotuotantoa tosiaan. Se vaan ei tarkoita sitä mitä ensin luulisi. Se tarkoittaa sitä että voitot sosialisoidaan ay-pomojen käyttöön.

Vierailija
7/13 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain saattaa vielä olla sen verran moraalin rippeitä jäljellä etteivät lähde porvarin orjaksi leikkimään sijoittajaa.

Vierailija
8/13 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLen ihmetellyt ettei tähän puututa. Liitot tienaavat asunnoilla, mutta veloittavat silti korkeita jäsenmaksuja. Liittojen johdolla usein aivan suhteettomat palkat.

Vierailija
9/13 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä vasemmistolaiset ovat niin aivopestyjä etteivät he tajua tätä vedätystä. Laulavat samaa mantraa vuodesta toiseen ja eliitti kuorii voitot.

Vierailija
10/13 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistattehan te sen SAK:N hyllytetyn mainoksen, tais olla oma mies siinä se ahmatti!

Vierailija
11/13 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä vielä kiertävät kouluja ja yrittävät rekrytoida viattomia nuoria heidän uhreiksi. Kouluissa pitäisi varoittaa näistä huijareista.

Vierailija
12/13 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suomi kärsii näiden ahneiden roistojen vuoksi.

Vierailija
13/13 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin Suomessa saa edes vähän kritisoida ay-liikkeiden johtoa, vielä tänä syksynä mielenilmauksen aikaan olivat median suojeluksessa (vihervasurimedia).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme