Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä miesten elämä on helpompaa ja kivempaa kuin naisten.

Vierailija

Näin keski-ikäisenä naisena kun katsoo asiaa kun esivaihdevuodet ovat alkaneet ja ehkä 5v-10v kuluessa alkaa oikeat vaihdevuodet. Monet miehet vielä lisääntyvät ja tulevat isäksi näin yli nelikymppisenä ja vielä kuusikymppisenäkin mutta naisen osalta se kaikki on jo ohi. Mietittekö muut vanhat naiset näitä asioita?

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Silleen paha mennä vertailemaan, kun on vähänlaisesti kokemusta toisen sukupuolen edustamisesta, mutta luotan sanaasi.

Vierailija

Olen viisikymppinen, joten en katso olevani vanha vielä ollenkaan. Minulle on ihan sama, lisääntyvätkö miehet tämän ikäisinä tai minkään ikäisinä, itse en ole tuntenut kiinnostusta lapsentekoon koskaan. Haluaisitko sinä vielä siis lisääntyä vai mistä nyt kiikastaa?

Vierailija

jep,mutta ei helppo elämä olisi mun mielestä hauskaa, kun kaipaan näköjään taistelua taistelun perään. saan kärsimyksestä nautintoa.kieroutunutta kyllä. ennen en saanut, mutta kun sitä tarpeeksi tulee niin alkaa ajattelemaan toisin. nyt melkeinpä etsin kärsimystä.tai no mun mitään etsiä tarvi kun se löytää mut

Vierailija

No miesten elämä on NOILTA OSIN helpompaa alusta loppuun..ei kuukautisia,ei v.vuosia,ei synnytystä ei raskausaikaa ja harvemmin mitään kystiä tai myomia tai muutakaan paskaa josta nainen kärsii koko ikänsä..

Vierailija

En nyt sanoisi miesten elämää helpommaksi sillä perusteella, että he voivat saada lapsia vielä vanhanakin. Lapset yleensä vain pikemminkin hankaloittavat elämää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä järki 50 v miehen ryhtyä isäksi. On niitä terveysvaivoja tuon ikäisillä miehilläkin.

Ei suinkaan kaikilla viisikymppisillä mitään terveysvaivoja ole.

Vierailija

No jaa, ihminen, niin mies kuin nainenkin, voi itse päättää, miten vanhenemiseen suhtautuu. Voi surra sitä, mikä on väistämätöntä ja todellisuutta kaikille, tai sitten voi päättää miettiä, miten loppuelämänsä käyttäisi mahdollisimman hyvin.

Luonto on järjestänyt hyvin siinä, että mies voi tulla vanhana isäksi. Usein miehet kypsyvät ottamaan muista vastuuta vasta myöhään. Lisäksi isän rooli ei varsinkaan pienen lapsen elämässä ole niin määräävä, kuin äidin, niin voi olla iältään vanhempikin. Ja vaikka mies voikin tulla isäksi vaikka 60-vuotiaana, onko se miehellekään kovin järkevää.

Tällaisia minä mietin. Nainen, jolla elämä edessä 47-vuotiaana

Vierailija

Meille lapsia tuli vasta nyt kun mies on lähempänä viittäkymppiä.Tavattiin kun olin 25 ja mies 40 ja hyvin ollaan vielä saatu lapset tehtyä.En voi sanoa muuta kuin että mies on todella nuorekas verrattuna muihin tuon ikäisiin.

Itse huomaan kärsiväni kaikista naisten vaivoista ja mies on edelleen kuin nuori poika!

Ei ole elämä sukupuolellisesti reilua!

Vierailija

Huomauttaisin, että todella monella iäkkäämmällä miehellä on erittäin kiusallisia vaivoja (eturauhaseen liittyen) joita useimmilla naisilla ei ole. Miehet vaan harvemmin puhuvat näistä vaivoista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meille lapsia tuli vasta nyt kun mies on lähempänä viittäkymppiä.Tavattiin kun olin 25 ja mies 40 ja hyvin ollaan vielä saatu lapset tehtyä.En voi sanoa muuta kuin että mies on todella nuorekas verrattuna muihin tuon ikäisiin.

Itse huomaan kärsiväni kaikista naisten vaivoista ja mies on edelleen kuin nuori poika!

Ei ole elämä sukupuolellisesti reilua!

Ei teidän tilanteellanne ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa, sinä nyt vain olet raihnaisempi yksilö kuin miehesi.

Vierailija

No kai elämä on vaikeaa jos jaottelee ihmiset miehiin ja naisiin .

10% miehillä on paras tilanne . me muut miehet ja naiset kuulumme oikeastaan samaan ryhmään vaikeuden puolesta.... sitten on 10% miehiä joille ei elämässä onnistu mikään ja kaikki vaikeudet kasaantuvat heille

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat