Seinäjoen teinimurhaaja yritti ensin myrkyttää kaverinsa, oli suunnitellut sitä jo kuukauden
Kommentit (995)
Vierailija kirjoitti:
Naiset osaa olla ihan järkyttävän raakoja... Miten se tuntuukin, että naiset tekee aina ne raaimmat jutut? Ihan nainen olen itsekin, mutta tuolta se tuntuu.
Et vissiin ole kovin perillä vaikka tässä 10v sisällä tapahtuneista erikoisemmista murhista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset osaa olla ihan järkyttävän raakoja... Miten se tuntuukin, että naiset tekee aina ne raaimmat jutut? Ihan nainen olen itsekin, mutta tuolta se tuntuu.
Et vissiin ole kovin perillä vaikka tässä 10v sisällä tapahtuneista erikoisemmista murhista.
Joo, en mä hirveästi näitä seuraile. Mutta jonkun tutkimuksenkin muistan nähneeni, missä oli, että naiset on usein julmempia kuin miehet.
Naisten tekemät murhat tuntuu raaemmilta kuin miesten, koska uhriksi valitaan usein joku heikko. Lapsi, vanhus tai niinkuin nyt nuori tyttö. Tekotavat kai ei ole sen raaempia.
Sympatiat sille kundille, onkohan edes huomannut kumpaakaan tytöistä ennen tapahtunutta. Ton ikäisille tyypillistä että suositut kundit vaan urheilee, pelaa fifaa ja rassailee mopojaan ja tytöt ei oikein edes vielä kiinnosta. Kun tytöt jo harjoittelee nimikirjoitustaan kundin sukunimellä.
Onhan se nyt miehestä tosi imartelevaa että joku nainen on valmis jopa tappamaan, että saisi olla minun kanssani yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi susta tuntuu siltä? Mustasukkaisuusmurhista on kuitenkin 90 % miesten tekemiä.
Joo siis kyllähän miehet enemmän tappaa, mutta naisilla se tuntuu usein olevan raaempaa ja kiduttavempaa ja suunnitelmallisempaa. Tekeehän miehetkin raakoja juttuja, mutta naisilla se jotenkin menee "yli". On vauvojen pakastajaa, myrkyttäjä hoitsua jne.
Kidutusmurhat on kyllä miesten juttuja, eipä tulle äkkiseltään yhtään naispuolista kiduttajamurhaajaa mieleen, miehiä kyllä monta. Ja viimeisin myrkyttäjähoitsukin on mies.
Vierailija kirjoitti:
Muistan silloin kun tästä uutisoitiin ja tälläkin palstalla jotkut hehkuttivat kuinka tyttöä (sitä tekijää) pitää ymmärtää ja teineiltä menee maltti jne. ja saattavat suutuksissaan tehdä. Yökötti ne kommentit jo silloinkin.
Niinpä! Ei ollut maltin puutteesta kiinni. Itsekkin olen ollut teini ja ovet on paukkunu, mutta on nyt sentäs siihen ikään mennessä sen verran maltti ehtiny kehittyä ettei tullu ketään murhattua. Ja vaikka oliski ollut pikaistuksissa tehtu teko niin ei se ole mikään puolustus. Jos toista pystyy veitsellä lyömään edes pikaistuksissaan suuttuneena niin täytyy siinäkin se tekoväline etsiä ensin käsiinsä joten siinäkin on tiettyä suunnitelmallisuutta. Paha on ihminen joka toisen tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, en mä hirveästi näitä seuraile. Mutta jonkun tutkimuksenkin muistan nähneeni, missä oli, että naiset on usein julmempia kuin miehet.
Minä muistan nähneeni tutkimuksen, missä oli, että miehet ovat aina julmempia kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi susta tuntuu siltä? Mustasukkaisuusmurhista on kuitenkin 90 % miesten tekemiä.
Joo siis kyllähän miehet enemmän tappaa, mutta naisilla se tuntuu usein olevan raaempaa ja kiduttavempaa ja suunnitelmallisempaa. Tekeehän miehetkin raakoja juttuja, mutta naisilla se jotenkin menee "yli". On vauvojen pakastajaa, myrkyttäjä hoitsua jne.
Kidutusmurhat on kyllä miesten juttuja, eipä tulle äkkiseltään yhtään naispuolista kiduttajamurhaajaa mieleen, miehiä kyllä monta. Ja viimeisin myrkyttäjähoitsukin on mies.
Mikä myrkyttäjähoitsu juttu? Se yks mieshän vain raiskaili, mutta onko joku mies tappanutkin potilaita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten tekemät murhat tuntuu raaemmilta kuin miesten, koska uhriksi valitaan usein joku heikko. Lapsi, vanhus tai niinkuin nyt nuori tyttö. Tekotavat kai ei ole sen raaempia.
Sepä just. Nainen vain julmasti tappaa lapsen tuosta noin vaan. KÄRJISTETYSTI.
Voi höpöhöpö. Kyllähän tosi moni näistä on niitä jotka on psykoottisen masennuksen vallassa ja aidosti ajattelevat tekevänsä lapsille palveluksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä myrkyttäjähoitsu juttu? Se yks mieshän vain raiskaili, mutta onko joku mies tappanutkin potilaita?
http://yle.fi/uutiset/myrkkyhoitaja_tuomittiin_elinkautiseen_murhasta_s…
Kertokaa nyt jo ketä syyttää? Varmasti Mk ultraa käytetty kun toiminut päättäväisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://yle.fi/uutiset/myrkkyhoitaja_tuomittiin_elinkautiseen_murhasta_s…
Turha spämmäillä mitään valtamedian propagndaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tajusin, mitä ajat takaa. Miehet tekevät enemmän henkirikoksia ja myös kidutuksia ja raakoja murhia ym. Mutta silloin kun nainen tekee murhan, se on yleensä raaka ja sellaiset perushenkirikokset ovat lähinnä miesten tekemiä. Miehet siis tekevät raakoja ja "tavallisia" henkirikoksia, naiset lähinnä raakoja. Sitäkö tarkoitit? En osaa itse kommentoida asiaa, voi olla tai sitten ei.
No oisko niin että tietty osuus sekä miehistä että naisista on julmia psykoja mutta sitten ns. perustappamiset on miesten juttu. Tosin tämä teinipuukotushan on juuri sellainen mitä miehet yleensä tekee, monta puukoniskua puolustuskyvyttömään uhriin.
En usko et murhaaja olis ollut syyntakeeton koska pystyi suunnitelmallisesti viemään suunnitelman loppuun saakka. Ylpeys ei vaan kestänyt sitä, että toinen tyttö vois olla hänen esteenään. Ylpeys, kateus. nämä ominaisuudet on ennenkin saaneet ihmiset murhaamaan. Älkää kasvattako lapsistanne ylpeitä, että luulevat olevansa muita parempia tai etuoikeutettuja. Opettakaa lapsia olemaan tyytyväisiä siihen mitä heillä on. Silloin ei tarvitse olla kateellinen toisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tajusin, mitä ajat takaa. Miehet tekevät enemmän henkirikoksia ja myös kidutuksia ja raakoja murhia ym. Mutta silloin kun nainen tekee murhan, se on yleensä raaka ja sellaiset perushenkirikokset ovat lähinnä miesten tekemiä. Miehet siis tekevät raakoja ja "tavallisia" henkirikoksia, naiset lähinnä raakoja. Sitäkö tarkoitit? En osaa itse kommentoida asiaa, voi olla tai sitten ei.
Joo just tätä tarkoitin.
Joku jo sanoikin tässä ketjussa sen, mitä itsekin ajattelen; tämä tapaus on aivan sairas eikä tekijää tule sääliä ja ymmärtää. Emmehän me ymmärrä muitakaan; emme perhesurmaajia, tyttöystävän puukottajia ja lasten tappajia, maahanmuuttajien väkivaltarikoksia vastustamme kovaan ääneen eikä vanhusten kolkkaajiakaan katsota anteeksiantavin silmin.
Tekijä on teinityttö, mutta se ei ole mikään selitys, kuten täälläkin pohdittiin puoli vuotta sitten. Itse nuorena aikuisena muistan teinivaiheeni hyvin. Ei minulle tullut mieleenkään tappaa ketään, vaikka erimielisyyksiä oli paljonkin. Impulsseja hillitsevä otsalohko on kehittynyt jo pitkälle ja moraalikäsitykset muokkautuneet varhaislapsuudesta normaalin maailman mukaisesti. Teini-ikä ei ole mikään selitys sille, että suunnittelee ja toteuttaa kaverinsa raa'an murhan. Ja murhastahan tässä on nimenomaan kyse, tarkoituksena on ollut tappaa.
Moni ei usko, että esim. osa koulukiusaajista kiusaa kiusaamisen ilosta. Tekoja yritetään ulkopuolelta selittää aina niin, että kiusaajakin on osittain uhri. Näin ei kuitenkaan aina ole, vaan kiusaaja on oikeasti vain ilkeä. Tässä casessa uskon valitettavasti olevan samoin. Teko on tehty täydessä ymmärryksessä ilman mitään mielenhäriötä. Mielentilatutkimuksen tulos tulee ilmi varmaan vasta myöhemmin, mutta en ihmettele jos siinä ei todeta mitään poikkeavaa. Ennemminkin uskon kyseessä olevan älykäs ja kylmähermoinen tyttö psykopaattisin piirtein. Aiemminhan poliisikin on tiedottanut, miten rauhallinen, hyvätapainen ja nimenomaan älykäs tyttö on. Älykkyys on valitettavan usein tunteettomien tappajien perusominaisuus.
Just oli Ylellä uutinen, jossa kerrottiin että nykyajan vapaampi, löyhempi ja kaverilleen kasvatustyyli jättää suuren aukon lapselle ja nuorelle pettymyksistä selviämis taitoihin.
Jotain murhaamisfantasioitahan tuossa on ollut varmaan, jotka ei liity välttämättä tuohon motiiviin, vaan tuo yhteinen ihastus on joku tekosyy millä on valikoinut uhrinsa. Sosiopaatti tai psykopaatti joka on halunnut toteuttaa murhafantasiansa ja etsinyt uhrin. Todennäköisesti aika sattumaa kuka tuo ensimmäinen uhri oli. Ja ensimmäinen, koska tuo tulee kyllä tappamaan vielä lisää elämänsä aikana.