Voi että naurattaa! Miesporukka yritti letittää pullapitkon :D

Vierailija

Eihän siitä mitään tullut! :'D Kolme kaverusta ja kukaan ei osannut! Lopulta oli pakko näyttää miten se tapahtuu ettei taikina mene pilalle! :'D Miehet on avuttomia!

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Jolleivät he olleet koskaan tarkastelleet lettiä läheltä tai heille ei ollut kerrottu letittämisen (yksinkertaista) jujua, ei ole ihme, ettei onnistunut. Ei se taito sinullekaan ole vaistonvaraisesti siirtynyt.

Vierailija

Minuakin huvittaa aina kun naiset yrittää tehdä jotain remonttihommia. Kun ei edes vasara pysy kunnolla hanskassa :D

kyllä naiset on avuttomia!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minuakin huvittaa aina kun naiset yrittää tehdä jotain remonttihommia. Kun ei edes vasara pysy kunnolla hanskassa :D

kyllä naiset on avuttomia!

Sähkötyökaluista nyt puhumattakaan... ap ei osaa laittaa niitä edes käyntiin!

Kyllä on avuton!

Vierailija

Mieheni näytti minulle kuinka öljyt vaihdetaan. Ajatella että en osannut vaikka minulla oli ajokortti! Pullapitkoja letittelin jo vuoden ikäisenä sujuvasti, olenhan naispuolinen.

Vierailija

Tosikot taas liikenteessä. Onhan tuo nyt hauskaa.  Voin kuvitella miehet säheltämässä "eiku meneekö se näin" "tuleeko tähän solmu" siis meneekö tää nyt alhaalta vai ylhäältä?"

Yhtä huvittavaa olisi, jos minä tekisin jotain yksinkertaista mitä en osaa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tosikot taas liikenteessä. Onhan tuo nyt hauskaa.  Voin kuvitella miehet säheltämässä "eiku meneekö se näin" "tuleeko tähän solmu" siis meneekö tää nyt alhaalta vai ylhäältä?"

Yhtä huvittavaa olisi, jos minä tekisin jotain yksinkertaista mitä en osaa. 

Kun et osaa jotain, leimaatko koko sukupuolesi avuttomaksi?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat