Miten oppisi hyväksymään sen tosiasian, että maailma on kakka paikka?

Vierailija

Tuntuu vain usein, ettei tällainen maailma ole mua varten. Liikaa ulkonäkö- ja statuskeskeistä elämää, täynnä ilkeitä ja omahyväisiä ihmisiä, sairauksia, onnettomuuksia... Kuinka te pystytte nauttimaan elämästä? Itse en siihen kykene.

Kommentit (10)

Vierailija

En pystykään nauttimaan.
Tämä elämä ei ole antanut minulle kovinkaan paljoa enkä minäkään anna tälle elämälle mitään. Olisi se ja sama olenko olemassa vai en. Päivä päivältä mietin enemmän vaihtoehtoa nimeltä kuolema.

Vierailija

Auttaisiko yhtään jos rajaisi elämää. Ei kaikkea tarvitse katsella tai kuunnella tai lukea. Tämä somekulttuuri jos joku rasittaa mikäli ei itse tee selkeää päätöstä mitä haluaa tietää. Kukaan ei suojele pahuudelta. Vain itse sen voi tehdä.
Minulla toimii se, että valikoin asioita. Kohta kaikilla on burn out kun ei osata antaa aivoille lepoa.

Vierailija

Monelta ihmiseltä voisi ihan itseltään kysyä että mitä ei-omahyväistä ja fiksua on elämässään tehnyt. Nillitys on raskasta kuunneltavaa. En sano etteikö valitukseen olisi aihetta ja etteikö ongelmat ap:n viestissä olisi vakavia ja todellisia.

Vierailija

Selviytyminen päivästä seuraavaan on jo minulle tavallaan yksi voitto. Vaikka pelkään ihmisiä. Välillä tuntuu, että ihmiset ovat joko liian pinnallisia, aivan liian herkkiä, ilkeitä, hakevat toisista haukkumalla statusta, eivät uskalla korjata asioita vaan puhuvat paskaa seläntakana, ei saa olla oma itsensä kun katsotaan vihaisesti. Kun luulee tulevansa jonkun ihmisen kanssa toimeen niin meneekin sukset yllättäen ristiin. Hankin itselleni harrastuksen ihmisten ilmoilla, toivoin että se parantaa ressi ja sietokykyä, ehkä sosiaalisia taitoja, mutta tuntuu että se kasvattaa vain ressiä lisää eikä se paranna sosiaalista kanssakäymistä vaan päinvastoin.  Tekee välillä mieli erakoitua metsään omatekemään mökkeröiseen, metsästämään itse omat ruokansa ja kaivelemalla yrttejä metsästä, nauttia luonnosta ja sen eläimistä, lintujen sirinästä. Pois monimutkaisesta ihmisten maasta, jota en ymmärrä. Olisiko pitänyt syntyä keskiajalle?

T: Minä vain

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat