Miehet, niin nuoret kuin vanhemmatkin, jäivät taas ihastuneina tuijottamaan minua mutta eräässä kenkäkaupassa olevat vanhat naismyyjät oliva...

Vierailija

Kun yritin moikata myymälän ovella seisovaa myyjää hän vain käänsi katseensa tylysti muualle ja oli juuri sen näköinen että "älä sano minulle äläkä kysy minulta mitään, kiitos". :D Naiset muutenkimn taas tapansa tuuppivat ja ajoivat lastenrattailla kengilleni.
Kumma kyllä että miehet ovat minulle aina niin ystävällisiä ja hakeutuvat kulkuvälineissä eteeni jotta voivat katsella minua vaivihkaa.

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis, mutta ei mulle koskaan oo naiset töykeitä.

Sinulla on sitten ollut parempi tuuri kuin minulla. Hyvä niin. :) Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei se tuurista ole kiinni. Aiempi kaunis kommentoija on varmasti vain mukavampi ihminen kuin sinä, ap.

Vierailija

Olen huomannut saman. Joskus olen kyllä joskus mennyt ihmisten ilmoilla ihan kurjan näköisenä ja silloin ihmiset ovat ystävällisiä, mutta miehille olen ilmaa! Olen oikeasti mielestäni kaunis, ei tavallinen laitettuna, laittamatta vähän eri tavalla kaunis mutta kyllä mä aika hirveä voin olla esim lääkkeistä turvonneena epäsopivissa vaatteissa.

Vierailija

Sain paljon ystävällisempää kohtelua naisilta, kun painoin 20kg enemmän. Voin siis uskoa osittain tämän naisten ilkeilyn. Nuorempana olin kaunis, nykyään kai ihan ok vielä ikäisekseni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hakeutuvat kulkuvälineissä ETEENI jotta voivat vilkuilla salaa?

Missä sää elät?Jossain pöllömaailmassa vai?

Eikun oikeesti..?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakeutuvat kulkuvälineissä ETEENI jotta voivat vilkuilla salaa?

Missä sää elät?Jossain pöllömaailmassa vai?

Eikun oikeesti..?

Taidat asua maalla, kun ilmeisesti matkustat vain LINJA-AUTOLLA, vai sanotaanko siellä linkka tai peräti linjuri?

Junissa, metroissa ja raitiovaunuissa voi istua kasvot toiseen matkustajaan päin :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei se tuurista ole kiinni. Aiempi kaunis kommentoija on varmasti vain mukavampi ihminen kuin sinä, ap.

Ja mitenhän he voivat tietää millainen olen ihmisenä, jos saavun kauppaan ja katson myyjää moikatakseni tai tulen vastaan kadulla?

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat