Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisimmat nolotukset?!Mies ei suostu viemään mattoja pesulaan...

Vierailija
17.11.2015 |

Kun se on niin NOLOA!Aikuinen mies kuitenkin..

Kommentit (263)

Vierailija
161/263 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustesti on pahin ja se, että mistä niitä ostaa ettei ole riskiä että tuttu tulee vastaan. Oon 25 vuotias että mietin aina ajatteleeko apteekin tai ruokakaupan kassa mun olevan vastuuton ehkäisyn käyttäjä tai tuleeko sieltä jopa onnen toivotuksia (näin kerran kävi!). Oon vakaasti parisuhteessa, käytän hormonaalista ehkäisyä mutta välillä menkat jää tulematta silloin kun pitää niin joudun varmistamaan testeillä oman mielenrauhani. Noloa myös jos mieheni löytäisi kotonamme ostamani testit!

Vierailija
162/263 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää soittaa pizzeriaan ruokatilausta. Saati, että menisin vastaanottamaan toimitusta. Miehen vastuualuetta.

Sama täällä! Tosin, mua hävettää kuunnella myös kun mies tilaa. Menen tekosyyllä toiseen huoneeseen siksi aikaa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/263 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille raskausmahan nolostelijoille tiedoksi, että kyllä se tosiaan joskus tulee ihan oikeasti mieleen, että tuokin on päässyt seksiä harrastamaan. Itse olin neitsyt melko pitkään, enkä ollut varsinaisesti seurustellutkaan, ja tuolloin ne raskausmahat oikein hyppi silmille. En siis itse halua edes lapsia, mutta aina tuli sellainen pieni kateus, että tuokin on varmaan parisuhteessa ja vähintään seksiä harrastanut. Katsoin niitä raskaana olevia tavallaan ylöspäin, vähän kuin peruskoululainen, joka ajattelee, että lukiolaiset on niin aikuisia ja viisaita, tai lukiolainen, joka ajattelee yliopisto-opiskelijoiden olevan jo tosi aikuisia. Minä ajattelin niiden seksiä harrastaneiden olevan aikuisempia kuin minä. :D Eli ei teidän kannata nolostella, olkaa ylpeitä!

Minuakin nolottaa vähän pullojen palautus, mikä on naurettavaa, koska ne eivät edes ole alkoholijuomien pulloja. Yleensä ne on jotain lasisia smoothie-pulloja, mutta kun ne kolisee toisiaan vastaan muovipussissa, niin tuntuu kuin kanniskelisi kaljapulloja. Tulee vähän pulsu olo.

Tunnistan myös tuon alennuskuponkinolouden ja itsepalvelukahvilahäsläämisen. Minäkin välttelen Subwayn tyylisiä paikkoja, jossa täytyy vastailla kymmeneen kysymykseen ja tehdä paljon päätöksiä. Haluan vain tilata valmiin annoksen ja sillä selvä.

Nolostelin ennen myös kuvien ottamista, mutta nykyään olen siihen tottunut, kun tykkään kuvata vähän kaikkea. Ajatelkoot ohikulkijat, mitä lystäävät.

Vierailija
164/263 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaminen! Varsinkin kerrostalossa... Todella noloa roudata laatikoita ja nyssäköitä hissillä, jota joutuvat sitten muut asukkaat odottamaan kun itse täytät hissin omaisuudellasi.. Ja se, kun muuttoauto on parkkeerattu ulko-oven eteen ja kaikki katselee että hahaa, sinäpäs olet muuttohommissa! 

Vierailija
165/263 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaako tai nolottaako teitä kulkea suojatien yli, jos siinä on kauhean monta autoa? Mä aina kävelen tien yli mahdollisimman nopeasti. :D

Vierailija
166/263 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa pumpata pyörääni ilmaa pyörävarastolla sellaisina aikoina, että joku muu voisi tulla sinne ja nähdä toimitukseni. Yleensä hoidan pumppaamisen joskus myöhään illalla/yöllä. :D

Vierailija
167/263 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on moni maininnu nolostuvansa, jos ostaa herkkuja tai valmisruokaa. Voin lohduttaa, ettei myyjät tommosista mitään spekulaatioita lähe tekee. Sama pätee kortsuihin, siteisiin, liukkariin jnejne.

T. Kassatäti

En minäkään kiinnittänyt huomiota asiakkaan ostoksiin.

t. entinen kassakesätyöläinen

Vierailija
168/263 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävettää soittaa pizzeriaan ruokatilausta. Saati, että menisin vastaanottamaan toimitusta. Miehen vastuualuetta.

Sama täällä! Tosin, mua hävettää kuunnella myös kun mies tilaa. Menen tekosyyllä toiseen huoneeseen siksi aikaa. :D

Oi ihanaa, en ole ainoa! Kukaan ei myöskään saa kuulla jos minä soitan jotain virallisempaa puhelua :D

Vierailija
169/263 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän ostaa alkoholia. Kaveri ei kehtaa palauttaa tyhjiä pulloja. Suuttu mulle, kun en palauttanut sen puolesta. :D

Vierailija
170/263 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alko nyt nolottaa kuulua samaan kansaan kuin nämä kaupassa ja postissa käynnin häpeilijät, siis TÄH! Ei ihme että maassa on tunnelma välillä kuin hautausmaalla, kun niin moni on niin kouristuksenomaisesti keskittynyt itseensä koko ajan.

Oikeesti, repäskää ja tilatkaa kondomeja postimyynnistä, tai oisko ihan mahotonta jos vaikka unohtaisi syyllisyyden, häpeän ja nolouden vähäksi aikaa.

Ja jos ajattelee vähän pidemmälle, niin tämä noloilu on suuri syy myös siihen, että suomalaisia voi manipuloida kovin helposti vetoamalla nolouteen. Meidän kaikkien pitää olla malli-ihmisiä...

Vierailija
171/263 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei suostu viemään pantittomia tölkkejä kaupan tölkinpalautusautomaattiin. Ne viedään siis metallikeräykseen.

Vierailija
172/263 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaa tilata pizzaa pizzaonlinesta, koska mua ahdistaa se kun se pizzakuski soittaa ja pitää mennä alaovelta hakemaan pizzat!

Ihanaa, kun kerroit. :) Minulle tulee pizza ovelle asti, mutta silti häpeän sitä hetkeä, kun ovikello on soinut ja pitää silmänräpäyksen ajan kohdata se pizzaa kuskaava matu. Yritän aina hymyillä, vaikka olen äärimmäisen nolostunut. Ihan hassua, sillä toisellehan minun pitäisi olla asiakas, josta hän on tyytyväinen. :D

Vierailija
173/263 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana minulla oli julkisen syömisen pelko (siis koulun ruokalassa, ravintoloissa jne.), ainakin jos jouduin syömään yksinäni. Hävetti kamalasti, enkä osannut edes itselleni selittää, miksi. Mutta tämä taitaa olla suht yleinen?

Vierailija
174/263 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Nolottaa kysyä tietä niin kotimaassa kuin ulkomaillakin. Mieluummin suunnilleen harhailen vaikka kilometrejä kuin kysyn joltain ohikulkijalta neuvoa. Silti neuvon mielelläni muita enkä pidä heidän kysymyksiään noloina!

2) Nolottaa mennä kampaajalle, jos hiuksia ei ole leikattu pitkään aikaan. Venytän menemistä loputtomiin ja sitten nolottaa vielä enemmän, kun on ihan pakko mennä. Kampaajalla selittelen ja tunnustan muun muassa ikivanhoja leikkaamisia kotona keittiösaksilla!

3) Nolottaa viedä mitään paperinkeräykseen, kun sieltä on niin helppo nähdä, mitä tilaan. Olen tämän takia pyrkinyt lopettamaan kaikki lehtitilaukset. Joskus revin papereita silpuksi enkä edes vie niitä paperinkeräykseen, vaan häpeissäni piilotan ne sekajätteeseen!

Vierailija
175/263 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana minulla oli julkisen syömisen pelko (siis koulun ruokalassa, ravintoloissa jne.), ainakin jos jouduin syömään yksinäni. Hävetti kamalasti, enkä osannut edes itselleni selittää, miksi. Mutta tämä taitaa olla suht yleinen?

Sama täällä. Yksin reissussa kävin joskus joka ilta hampparilla, koska se oli ainoa paikka, jossa yksin syöminen jotenkin onnistui.

Toivottavasti joku osaa selittää tämän.

Vierailija
176/263 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketjuhan on aivan kuin Finnish nightmares :D

Vierailija
177/263 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua hävettää;

- viedä takaisin postiin/R-kiskaan paketti jonka vaimo haluaa palauttaa

- ostaa kaupasta corega-tabs proteesinpuhdistusainetta jota vaimo käyttää hammastukensa puhdistukseen. Proteeseja ei kellään meistä ole.

Vierailija
178/263 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaminen! Varsinkin kerrostalossa... Todella noloa roudata laatikoita ja nyssäköitä hissillä, jota joutuvat sitten muut asukkaat odottamaan kun itse täytät hissin omaisuudellasi.. Ja se, kun muuttoauto on parkkeerattu ulko-oven eteen ja kaikki katselee että hahaa, sinäpäs olet muuttohommissa! 

Juuri tämä! Ja minua nolottaa tässä sekin, että naapurit näkevät dvd-kokoelmat ja kulahtaneen väriset pussilakanat.

Vierailija
179/263 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä! Ja minua nolottaa tässä sekin, että naapurit näkevät dvd-kokoelmat ja kulahtaneen väriset pussilakanat.

Muuttoja varten pitäisi olla sellainen palvelu, josta voisi tilata hienoja muutettavia tavaroita lainaksi. Niiden alle voisi piilottaa omat nuhjuiset tavaransa.

Vierailija
180/263 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaako tai nolottaako teitä kulkea suojatien yli, jos siinä on kauhean monta autoa? Mä aina kävelen tien yli mahdollisimman nopeasti. :D

Tämä! Olen varma, että pysähtyneistä autoista tuijotetaan tiiviisti kadunylitystäni, joten pyrin kävelemään mahdollisimman nopeasti, mutta kuitenkin rennosti. Lopputulos on luultavasti kummallisen jäykkää koikkelehtimista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme