Omituisimmat nolotukset?!Mies ei suostu viemään mattoja pesulaan...
Kommentit (263)
Mun yksi tuttu ei kuulemma koskaan tilaa kotiin mitään. Ei pitsaa, eikä ehdottomasti voisi kuvitellakaan tilaavansa woltista tai foodorasta. Kerran korona-aikana tilasi prismasta ostokset ovelle, mutta sekin kuulemma hävetti aivan järjettömästi.
Olin itse ihan että häh? Käytän kaikenlaisia kotiinkuljetuspalveluja melkein viikoittain, koska ovat niin käteviä, enkä ikinä ole tullut edes ajatelleeksi, että siinä olisi jotain hävettävää.
Olen vähän ujo ja epävarma ihminen, mutta en ole osannut nolostella ostoksia kuitenkaan. Mutta kerran ostin tosi isot ostokset Prismasta, ja kuitista tuli tietysti tosi pitkä - ja kassa nauroi kuittini pituudelle! Ihan oikeasti ääneen totesi nauraen että tulipas pitkä.
Se nolotti!
Mutta turha nolotushan sekin oli tietysti!
Olen tähän ikään mennessä aika monta kertaa syönyt ja maksanut ravintolassa eikä ikinä ole tarvinnut huutaa, napsutella tai elehtiä mitenkään. Syömisen jälkeen tarjoilija tulee pöytään kysymään, otetaanko vielä jotain. Siihen vastataan, ei kiitos, vain lasku. Jos on kiire, laskun voi pyytää jo tilatessa.
N51