Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisimmat nolotukset?!Mies ei suostu viemään mattoja pesulaan...

Vierailija
17.11.2015 |

Kun se on niin NOLOA!Aikuinen mies kuitenkin..

Kommentit (263)

Vierailija
261/263 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolottaa pyytää ravintolassa lasku, miten sen voi tehdä sulavasti? Miten tarjoilijalle viitataan? Nostetaanko käyttä vai yhtä sormea? En osaa tehdä tätä näyttämättä urpolta. :D

Tämä! Vielä kun saa välillä lukea niitä iltalehtien juttuja jossa tarjoilijat (milloin mikäkin ammattiryhmä) kertoo mikä eniten asiakkaissa ärsyttää. Niin tarjoilijat eivät kuulemma voi sietää jos heitä kutsuu

- huutamalla tyttö/poika

- napsuttamalla sormia

- nostamalla etusormen pystyyn.

Minä en ole keksinyt muita tapoja 😳

Olen tähän ikään mennessä aika monta kertaa syönyt ja maksanut ravintolassa eikä ikinä ole tarvinnut huutaa, napsutella tai elehtiä mitenkään. Syömisen jälkeen tarjoilija tulee pöytään kysymään, otetaanko vielä jotain. Siihen vastataan, ei kiitos, vain lasku. Jos on kiire, laskun voi pyytää jo tilatessa.

N51

Vierailija
262/263 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi tuttu ei kuulemma koskaan tilaa kotiin mitään. Ei pitsaa, eikä ehdottomasti voisi kuvitellakaan tilaavansa woltista tai foodorasta. Kerran korona-aikana tilasi prismasta ostokset ovelle, mutta sekin kuulemma hävetti aivan järjettömästi.

Olin itse ihan että häh? Käytän kaikenlaisia kotiinkuljetuspalveluja melkein viikoittain, koska ovat niin käteviä, enkä ikinä ole tullut edes ajatelleeksi, että siinä olisi jotain hävettävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/263 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän ujo ja epävarma ihminen, mutta en ole osannut nolostella ostoksia kuitenkaan. Mutta kerran ostin tosi isot ostokset Prismasta, ja kuitista tuli tietysti tosi pitkä - ja kassa nauroi kuittini pituudelle! Ihan oikeasti ääneen totesi nauraen että tulipas pitkä. 

Se nolotti! 

Mutta turha nolotushan sekin oli tietysti! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi