Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisimmat nolotukset?!Mies ei suostu viemään mattoja pesulaan...

Vierailija
17.11.2015 |

Kun se on niin NOLOA!Aikuinen mies kuitenkin..

Kommentit (263)

Vierailija
181/263 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun voittajanolostelija on kyllä ehdottomasti hän, jota niin nolottaa käydä kakalla yksin kotona ollessaan, että sammuttaa vessasta valot.

Vierailija
182/263 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran seurustellut, ja aina seurustelun alussa on ollut sellainen ongelma, että mua on ihan hirveesti hävettänyt syödä miehen nähden. Oon väittänyt maha kurnien, että ei oo nälkä tai söin juuri. Kerran pidin lähes koko viikonlopun yhtä miestä nälässä mun luona, koska en kehdannut syödä sen nähden enkä kysyä, että haluaako se syödä! :D Onneksi nykyisen kanssa ollaan seurusteltu niin kauan, että uskallan possuttaa ilman häpeää... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/263 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin nolottaa hirveästi mennä kadun yli jos autot odottavat. Varsinkin silloin kun auto on pysähtynyt vapaasta tahdostaan (eli ei ole liikennevaloja). Mieluummin odottaisin että autoja ei enää tule ja menisin sitten. En muuten ole mitenkään nolosteleva ihminen, mutta tuo on jotenkin hirveää.

Vierailija
184/263 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nolottaa istua taksin kyydissä. Jopa kännissä toivon että se penkki imaisis mut sisäänsä tai jotain.

Vierailija
185/263 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää asioida lähes joka arkipäivä yhdessä pikkukaupassa josta haen lounastauolla töihin eväät. Pikkukaupan omistaa sellanen helvetin juro jörrikkä mies, joka ei koskaan -EI IKINÄ- sano juuri mitään kenellekkään asiakkaalle. Miehen jurous aiheuttaa minussa hyvin vahvaa häpeää, ja myös myötähäpeää miestä kohtaan. Olen asioinut tässä kaupassa jo lähes 3-4 vuotta - useamman kerran viikossa, mutta koskaan ei tervehditä. Aluksi itse koitin tervehtiä mutta sekin tyssäsi siihen kun jörrikkä myyjä vaan mulkoili hiljaa eikä ollut huomaavinaan.

Vaihtaisin kauppaa joo - mutta seuraava lähin kauppa on sen verran pidemmän kipityksen päässä etten kunnolla ehtisi lounastauolla sinne asti lähteä. Välillä väkerrän kotona valmiit eväät ihan vain ettei tarvisi siellä juron miehen kaupassa käydä.

Vierailija
186/263 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nolotti aikanaan superpaljon katsoa vanhempien kanssa tv:tä, kun jossain elokuvassa alkoi suutelu- ja/tai seksikohtaus....

Vierailija
187/263 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä autolla ajelu.

Vierailija
188/263 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nää teidän hävetyksen aiheet mutta olen itsekin kerran hävennyt kun ostin samalla kertaa suklaata, siteitä ja ibuprofeenia :D (asun ulkomailla ja täällä on särkylääkkeet ruokakaupoissa)

Vierailija
189/263 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla omituisin nolotus oli kun olin raskaana. Minua nimittäin hävetti jatkuvasti liikkua ihmisten ilmoilla, koska se vatsa oli niin selvä merkki siitä että seksiä on harrastettu. En älyllisesti pidä edes seksiä mitenkään likaisena, ja kyllähän sitä lähes kaikki aikuiset on harrastaneet, mutta silti vaan jotenkin iljetti kulkea "panon hedelmä" esillä. Onneksi lapseen ei ole liittynyt samanlaista nolostelua.

Panon hedelmä :DDDDD

Vierailija
190/263 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa nää teidän hävetyksen aiheet mutta olen itsekin kerran hävennyt kun ostin samalla kertaa suklaata, siteitä ja ibuprofeenia :D (asun ulkomailla ja täällä on särkylääkkeet ruokakaupoissa)

Ei hemmetti! Unohdin sen itselleni kaikista hävettävimmän tuotteen tuosta listastani! Ostin RASKAUSTESTI-paketin, siteitä, suklaata ja ibuprofeenia! Voi luoja mikä kombinaatio, oikein naiseuden starter pack etten sanoisi. Myyjän ilme oli kyllä todella empaattinen. Itse olin niin nolona että posket punotti. Ekaa kertaa raskaustestiä ostamassa :D

Vierailija
191/263 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin nolottaa hirveästi mennä kadun yli jos autot odottavat. Varsinkin silloin kun auto on pysähtynyt vapaasta tahdostaan (eli ei ole liikennevaloja). Mieluummin odottaisin että autoja ei enää tule ja menisin sitten. En muuten ole mitenkään nolosteleva ihminen, mutta tuo on jotenkin hirveää.

Mua nolottaa se "paritanssi" mikä saattaa tulla auton kanssa :D kun ei tiedä onko se antamassa tietä vai ei, ja sit minä nyin ja auto nykii ja APUAAAAA! Sit kun lopulta päätän mennä tien yli, niin ko. auto on melkein ajamassa päälle

Vierailija
192/263 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä taaa ongelmia teillä. Ketään ei kiinnosta mitä ostatte kaupasta.

Vierailija
193/263 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kärsin pahasta aknesta ja meikkivoiteiden/pesuaineiden loppuessa piti tietenkin ostaa uusia. Se häpeä, kun ajatteli muiden ajattelevan, että läträän siihen aknenaamaani 3 litraa meikkivoiteita peittääkseni ja pesuaineita "parantaakseni" aknen. Nykyisin vähän edelleenkin nolottaa, jos naama kukkii vaikkapa kuukautisten aikana ja sattuu juuri silloin tarvitsemaan uuden peitevoiteen tai putsarin.

Vierailija
194/263 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustestin ostaminen nolottaa, olen 25 mutta näytän paljon nuoremmalta. Tuntuu, että saan apteekin kassoilta paheksuvia katseita :-D

Vierailija
195/263 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomien ostamiseen en meinaa millään tottua, vaikka oon ollut ilman hormoniehkäisyä jo vuosikaudet. En mitenkään voisi ostaa pelkkää kortsupakettia, vaan pitää olla reilusti muita ostoksia, joiden väliin sen voi piilottaa, katsoa, ettei ole liian tuttu kaupankassa eikä ketään tuttuja tietenkään saa olla lähistöllä.

Miehen kaa nolosteltiin silloin kun ostettiin Lidlistä meidän tupareihin juomia. Monta lavaa olutta ja siideriä, osa alkoholittomia, mutta silti. Mies taisi punastellen todeta kassallakin, että on tuparit tulossa, vaikkei kassa mitenkään meidän kaljamääriä kummastellut.

Joskus myös pullojen ja tölkkien palauttelu on vähän noloa, jos kasseja on paljon tai ne kilisee. Kuvittelen muiden ajattelevan, että me juodaan kauheesti, vaikka oikeesti vaan kerätään varastoon tarpeeksi tölkkejä ja viedään enemmän kerralla palautukseen, kun muutaman tölkin kanssa ei jaksa jonotella.

Puhelimella soittaminen on aina ollu mulle tosi vaikeeta. En haluais soittaa oikein kellekään, mutta lääkärit, virastot ym. on pahimpia. Onneks nykyään voi tosi monet asiat hoitaa verkossa.

En koskaan soita pitsapalveluun, varsinkaan ulkomaalaiselle (pelkään, että en ymmärrä ulkomaalaista puhelimessa tai hän minua) enkä ikinä tilaa hampurilaista autokaistalta, vaikka sellainen olisi ja ottaisin ruuan joka tapauksessa mukaan. Subway-tilaaminen jännittää myös. Se on jotenkin niin vaikeaa, kun pitää valita niin monta juttua, pitäisi olla sujuva ja tietää mitä haluaa, varsinkin jos on jonoa.

Vierailija
196/263 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nolotti aikanaan superpaljon katsoa vanhempien kanssa tv:tä, kun jossain elokuvassa alkoi suutelu- ja/tai seksikohtaus....

Mua nolottaa vieläkin. Olen 28.

Vierailija
197/263 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää soittaa pizzeriaan ruokatilausta. Saati, että menisin vastaanottamaan toimitusta. Miehen vastuualuetta.

Meilläkin muuten miehen homma soittaa pitsat. Ite en kehtaa!?

Vierailija
198/263 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joku yx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua nolottaa ostaa miehelle kaupasta kaljaa ja makkaraa yms. Tekis aina mieli toitottaa kaikille ettei ne ole mua varten.

Tarviiko miesten ostaa tampaxeja naisille ilman noloilua, mutta naisten ei tarvi ostaa kaljaa ja makkaraa niitä kaipaavalle miehelle, koska naisia nolottaa ostaa niitä.

Jos mies ostaa tamponeja/siteitä, niin on ihan selvää, että hän ei osta niitä itselleen. Lisäksi ostoksista voi päätellä, että mies on jonkinlaisessa parisuhteessa, mikä vain nostaa hänen arvoaan - hän on siis kelvannut jollekin naiselle ja heillä on niin läheinen suhde, että nainen voi pyytää miestä ostamaan kuukautissuojia. Mutta jos nainen ostaa olutta ja makkaraa, on täysin mahdollista että hän ostaa ne itselleen, mikä on hyvin epänaisellista (naisellisen naisen kuuluisi ostaa korkeintaan kuivaa chardonnayta ja tofunakkeja).

Ennemminkin siteited ostosta naiselle saa semmosen vaikutelman et on kunnon tossukka joka juoksee emännälle mitä se haluaa.. En ikinä osta

Vierailija
199/263 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kehtaa käydä vanhemmillani kakalla. Ovi heidän hyyskässään on niin kamalan paperinen, että varmasti raikaa varpusparven sulosoinnut ympäri pitäjää. :D

No jo on, jos ei vanhemmilla voi kakkia? On kuitenkin kai siivonneetkin kakkas monta kertaa ;)

Vierailija
200/263 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle ja etenkin sun miehelle tiedoksi: mun mies vei kerran matot kävellen mattopesulaan! Kantoi sylissä :D Asuttiin kauppakeskuksen lähellä, jonne oli n.5min kävelymatka. Käytiin muutenkin yleensä siellä asioimassa kävellen, mut kuvittelin, et mies veis autolla matot, kun painaakin kuitenkin jonkin verran, mut ei. Itsestäänselvänä piti, et kävellenhän ne viedään, hän kyllä jaksaa kantaa pari mattoa. Mä vaan, et en yhtään epäile, ettetkö jaksais, mut et miten kehtaat...mua siis nolotti enemmän kuin miestä. Ajattelin vaan, et siinäkös viet, pääasia et tulee vietyä. Ja onneks en oo näkemässä :D Toisaalta olis ollu kyllä vähän tyhmääkin viedä ne autolla,koska kuitenkin matot olis pitäny raahata parkkihallista ylimpään kerrokseen pesulaan. Ei siis pesulan ovelle olisi kuitenkaan autolla päässyt. Mutta silti..autolla mä olisin ne vieny. On mulla reipas mies, eikö? ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme