Omituisimmat nolotukset?!Mies ei suostu viemään mattoja pesulaan...
Kommentit (263)
Miestäni ilmeisesti nolottaa viedä roskia :D Kaiken huipuksi se väittää, että minä olen se, jota nolottaisi viedä roskat, jos pyydän sitä viemään roskat ulos mennessään. Vaikka vien ne lähes aina!
Silloinkin kun ollaan lähdössä vaikka pidemmäksi aikaa pois kotoa, mulla on yleensä kädet täynnä tavaraa ja miehellä vähemmän kantamista -> pyydän miestä viemään roskat -> mies sanoo että hän ei niitä vie ja tarjoutuu kantamaan munkin laukut, jotta mulla olisi vapaat kädet roskien viemiselle :D
Mua taas nolottaa ostaa tupakkaa. En polta, mutta mies on joskus pyytänyt ostamaan sen puolesta. Joskus mulla oli ääni melkein lähtenyt flunssan takia, niin pyysinpä vielä sen punaisen mallun sellaisella kuivan käheällä "röökiäänellä" :/
Selfieiden otto yleisillä paikoilla tai yhteiskuvien otto, kamalaa. En voi käsittää, kun jotkut päivittää jotain snapchattia keskellä kaupunkia ja ihmisiä vilisee ohi ja puhut yksin puhelimelle, en tiedä mitään nolompaa :D
Jos on vieraita/kylässä ja iskee kauhea kakkoshätä, ahistaa ajatella että muut kuuntelee tai miettii miksi oon niin kauan vessassa.
Liukuvoiteen osto. Oon 22-vuotias ja olis kiva ostaa ihan vaan suuseksiin erimakuisia liukkareita, mut en vaan kehtaa, ajattelen heti et kassa miettii et oon kuiva ku sahara :D
Todella ahdistava olo tuli kun luki tätä ketjua... Aivan sairasta nolostelijaporukkaa. Ja pakkohan teidän on myös olla niitä kyttääjiä, ette kai muuten ymmärtäisi nolostella tuollaisia?
Aloin juuri seurustelemaan ekaa kertaa siten että kuljen miehen kanssa ihan arkisissakin asioissa, ja minulle on ilmaantunut ihan uusia nolotuskohteita:
- kaupassa hävettää kulkea sen hyllyn ohi missä on siteitä, ja toivon että mies ei ajattele että tarvitsen siteitä
- korukaupan ohi hävettää kulkea, koska siellä on sormuksia ja en halua että mies luulee että katson niitä sillä silmällä (oikeasti olen satavarma ettei mies ajattele pätkääkään mitään sinne suuntaankaan)
- romanttisten leffojen katsominen hävettää ihan suunnattomasti.
Mua hävettää apteekissa käynti jos pitää ostaa jtn "noloa" (hiivalääkkeet, ripuli, jne...). Myös en käy kakalla muualla kuin vain kotona. NIIIIIN tyhmää ja turhaa... :DDD
Minua hävettää julkisesti puhua muita kieliä kuin suomea ja englantia, jos puhun tutuille ihmisille. Asun ei-englanninkielisessä maassa ja puhun maan kieltä tuntemattomille (kaupassa, lääkärissä...) mutta ystäville ja töissä en joistain syystä pysty tekemään samaa. Tiedän puhuvaksi kieltä hyvin koska kävin täällä yliopistonikin, mutta aksentti hävettää. Olo tuntuu tyhmältä kun en puhu kuin natiivit. Kouluruotsi ja -saksa ota vielä asia erikseen, ne unohtuivat vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Todella ahdistava olo tuli kun luki tätä ketjua... Aivan sairasta nolostelijaporukkaa. Ja pakkohan teidän on myös olla niitä kyttääjiä, ette kai muuten ymmärtäisi nolostella tuollaisia?
Nolottaako että luit koko ketjun kuitenkin? ;)
Minua hävettää paskalla käynti (muualla kuin kotona), ostaa siteitä, kortsuja, jotain "noloa" apteekista (hiivalääke tms. Onneksi on nettiapteekki) jne. Viimeks hävetti Lidlissä ihan sikana kun ostettiin viimesillä rahoilla paketti nakkeja, lihapullia, kalapuikkoja ja makkaraa, lapsikin oli mukana niin kyllä hävetti! Varmaan ajattelivat että nuo ei osaa laittaa ruokaa ja lapsi saa vaan surkeita eineksiä! Myös kaljan ostaminen on hiton noloa, kun en sitä itse todellakaan juo. Niin, onhan näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua hävettää hakea postista paketteja. En edes tilaa kovin paljon netistä, enkä tiedä miksi se tilanne hävettää. Nyt kun asiaa lähemmin ajattelen, niin jostain R-kioskilta/lähi-Siwasta hakeminen se vasta kamalaa onkin.
Lähikauppa ja Zalandon laatikko takahuoneesta. En kehtaa edes katsoa ympärilleni, toivon vaan, ettei kukaan tuttu osu kauppaan samaan aikaan. Mikäköhän tuossakin on niin noloa? :D
No onhan se Zalandon paketti aika nolo...
Hävettää kerätä koiran kakkoja, mutta hävettää kyllä jättää keräämättäkin..
Vierailija kirjoitti:
Minulle ahdistusta aiheuttaa kahvilassa asioiminen. Kahvikupillisen ostaminen tuntuu liian stressaavalta, koska havainnointikykyni tuntuu olevan jotain aivan totaalisen luokattoman huonoa. Pelkään varmaan sitä, että tolloilen siinä tiskillä naama punaisena ja hikisena etsien sitä pahuksen kahvipannua ja kuppeja ja samalla jono vain kasvaa takanani. Ja toki noissa tilanteissa pelottaa, että jos pudottaa asiat käsistään tai läikyttää kahvit päälleen/jonkun muun päälle.
Tuntuu vähän pöllöltä, kun tuon pelon nyt kirjoitti tuohon auki, mutta hassu on ihmisluonto. Taidan juoda kahvina jatkossakin turvallisesti kotona :D
Hei, en ole siis ainut! Tosin, kehtaan kyllä asioida jossain perus "markettikahvilassa" mutt nämä trendikkäät coffee houset ja robertsit kierrän yksinäni kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Se että ostoskori ei sisällä ns. mitään terveellistä. On lihaa, kermaa, leipää, juustoa, yleensä jotain herkkuakin, ehkä limua/olutta. Silloin hävettää :D
Muakin hävettää, paitsi jos kassalla on ylipainoinen myyjä :D
Täällä on moni maininnu nolostuvansa, jos ostaa herkkuja tai valmisruokaa. Voin lohduttaa, ettei myyjät tommosista mitään spekulaatioita lähe tekee. Sama pätee kortsuihin, siteisiin, liukkariin jnejne.
T. Kassatäti
Minua nolottaa kaikenlaiset jutut, mutta eniten nämä jeesustelijat, jotka tulevat tähän ketjuun kertomaan miten tyhmää ja outoa on nolostella ja hävetä. Nolottaa teidän puolestanne aivan järjettömästi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo pakettien hakeminen Siwasta on kyllä maailman nolointa.. Yleensä sinne tulee ainoastaan kaikki mun Zalandon paketit (joita en kyllä onneksi usein tilaa). Kerran hain R-kioskilta pakettia ja myyjä ei edes halunnut henkkareita, lähetystunnusta tms., kysyi vaan että "Mistä olet tilannut paketin?" Mumisin että H&M:ltä ja sen perusteella sitten etsi mulle kyseisen paketin. Kamalan noloa oli kun perässä pitkä jono.. Ajatella jos olisin tilannut vaikka Kaalimadolta, se vasta noloa olis ollutkin :D
Ymmärrän täysin :D Itselle on ollut kova paikka hakea ärrältä tyttären suihkugeelejä. Paketti on Yves Rocherilta, koita siinä sitten arpoa kähisetkö kassalle YVESILTÄ vai IIVROSHEELTÄ. Kamalata tuollainen :D
Itseäni nolottaa aivastaa julkisella paikalla. Varsinkin, jos se aivastus ei lopulta tulekaan. Ne ilmeet, joihin naamani vääntyy ennen pärskähdystä... Toki kaikilla muilla on sama juttu, mutta silti. Joku kaverini joskus totesikin "ai sä vaan aivastit, mä jo ihmettelin että minkä kohtauksen sä oikein sait".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo pakettien hakeminen Siwasta on kyllä maailman nolointa.. Yleensä sinne tulee ainoastaan kaikki mun Zalandon paketit (joita en kyllä onneksi usein tilaa). Kerran hain R-kioskilta pakettia ja myyjä ei edes halunnut henkkareita, lähetystunnusta tms., kysyi vaan että "Mistä olet tilannut paketin?" Mumisin että H&M:ltä ja sen perusteella sitten etsi mulle kyseisen paketin. Kamalan noloa oli kun perässä pitkä jono.. Ajatella jos olisin tilannut vaikka Kaalimadolta, se vasta noloa olis ollutkin :D
Ymmärrän täysin :D Itselle on ollut kova paikka hakea ärrältä tyttären suihkugeelejä. Paketti on Yves Rocherilta, koita siinä sitten arpoa kähisetkö kassalle YVESILTÄ vai IIVROSHEELTÄ. Kamalata tuollainen :D
Mummini lausuu Gina Tricotin "Shiinä Dryköö", koska jostain syystä kuvittelee ketjun olevan ranskalainen.
Mua hävettää todella monet oudotkin asiat, mutta menkkakamojen osto ei ole nolottanut ikinä. Ei edes varhaisteininä, vaikka lähikaupassamme oli aina se riski että joku tuttu sattui näkemään. Kerran pari luokkani poikaa huomasikin, ja he virnuilivat seuraavana päivänä koulussa "(nimeni) osti eilen tamppooneja!" Vastasin siihen tomerasti "niin ostin!" Siihen oli paha sanoa enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih, mä tilasin kerran "yvesrokkerilta" tuotteita, enkä kehdannut sanoa ärrällä tuota, joten odotin että saan saapumislapun kotiin ja ojensin sen sitten kassalla että "mulla olis tällänen". Voi luoja, ja mä olen kaiken lisäksi opiskellut ranskaa päiväkodista asti :D
Mulla on nolo tai ainakin vähän epämukava olo kampaajalle, kosmetologille, meikkaajalle yms. menosta. Kosmetologilla en käykään kuin silloin, jos olen saanut lahjakortin sinne. Kampaajalle menokin on vähän epämukavaa, vaikka hiukseni ovat kauniit, kiiltävät ja paksut.
Luulen, että tämä johtuu osittain lapsuudestani, jolloin aina äiti leikkasi hiukseni enkä tottunut käymään tuollaisissa paikoissa. Toinen syy on varmaan se, että tunnen tietynlaista alemmuutta noihin ammattilaisiin nähden - tai lähinnä mietin, mitenköhän nenänvartta pitkin he minua katsovat - sillä itse olen aivan eri alalla. Joskus olen saanut alentuvaa kohtelua kosmetologilla, joten sekin varmaan vaikuttaa.
Muuten olen oikein reipas ja sosiaalinen, joten nuo em. jutut ovat sikäli aika outoja.