Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisimmat nolotukset?!Mies ei suostu viemään mattoja pesulaan...

Vierailija
17.11.2015 |

Kun se on niin NOLOA!Aikuinen mies kuitenkin..

Kommentit (263)

Vierailija
101/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihmisten pitäisi päästä luvan kanssa nolaamaan itsensä, jolloin kynnys häpeään nousisi.

Koska aika pienet on ongelmat ihmisillä, kun näitä lukee.

Jos sitä alkaisi suhteuttamaan vaikka siihen, että me täällä Suomessa asutaan maapallolla, joka ensinnäkin on pieni pläntti tässä aurinkokunnassa ja olematon asia Linnunradan kokoluokassa. Ja sitten kun vielä muistaa, että Linnunratakin on vain pieni osa kaikkia niitä miljoonia, suurempia galaksiryppäitä. Niin aika pieni asia on joku kondomipaketti tai sipsipussi siinä vaiheessa. Avaruuspölyä ollaan kaikki.

Mä luulin olevani epävarma ja häpeäväni kauheesti asioita, mut näihin verrattuna oon varmaa joku duudsoni tai stand-up -koomikko.

Ja vaikka häpeänkin asioita, ne voi kuitata sillä, että häpeä on vain tunne. Tunteitaan voi muuttaa, kuten ajattelua. Se ei ole mikään luonnonlaki.

Vierailija
102/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tiedän vieväni voiton tällä: mua hävettää joskus ihan yksin kotona ollessa kakkaaminen niin paljon, että sammutan valot vessasta. Ja tää on ihan totta :) Nyt uudessa asunnossa en yletä pöntöltä valokatkaisijaan ja on ollut aika kamalat kakkahäpeät siitä lähtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pakettien hakeminen Siwasta on kyllä maailman nolointa.. Yleensä sinne tulee ainoastaan kaikki mun Zalandon paketit (joita en kyllä onneksi usein tilaa). Kerran hain R-kioskilta pakettia ja myyjä ei edes halunnut henkkareita, lähetystunnusta tms., kysyi vaan että "Mistä olet tilannut paketin?" Mumisin että H&M:ltä ja sen perusteella sitten etsi mulle kyseisen paketin. Kamalan noloa oli kun perässä pitkä jono.. Ajatella jos olisin tilannut vaikka Kaalimadolta, se vasta noloa olis ollutkin :D

Vierailija
104/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ostoskori ei sisällä ns. mitään terveellistä. On lihaa, kermaa, leipää, juustoa, yleensä jotain herkkuakin, ehkä limua/olutta. Silloin hävettää :D

Vierailija
105/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää ostaa tupakkaa miehelle vielä maksiaski ja punaista. En edes itse polta. Toisaalta aika usein kieltäydyn ihan periaatteesta ostamasta, vaikka tiedän ettei se saa häntä lopettamaan.

Vierailija
106/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän alakertani pikkulähikauppaa vain silloin kun tarvitsen nopeasti jotain joka on loppu, haluan jotain mässyä tai olen kipeä/krapulassa enkä jaksa kävellä 300m isompaan kauppaan. Ei pääsääntöisesti hävetä, mutta aina välillä tulee mietittyä mitä tuon kaupan työntekijät ajattelevat ostoksistani, sillä en ole varmaan koskaan ostanut sieltä mitään terveellistä :D

Hävettää myös jos kassalla huomaan ostavani samaan aikaan kondomien kanssa kurkkua tai banaaneja tai tamponien kanssa suklaata. Vaikka olisikin muitakin ostoksia. Ladon nuo yhdistelmät hihnalle aina mahdollisimman kauaksi toisistaan.

Vierailija
107/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana ja hävettää ostaa miehelle viikonloppuolutta. Ostankin yleensä 2 olutta ja siihen kylkeen 2 pulloa vissyä, jotta kaikki  nyt varmasti tajuavat, vissyt on mulle ja oluet jollekin toiselle :).

Eniten on kuitenkin hävettänyt ex-poikaystäväni, joka häpesi lähes kaikkea. Esim. kun oltiin New Yorkissa yhdessä, en saanut ottaa missään valokuvia, koska häntä hävetti se niin paljon. Syy oli se, että "sitten kaikki luulee että me ollaan jotain turisteja". Niin, ja mehän siis oltiin turisteja :D. 

Ellos-pakettihäpeän kyllä tunnistan piilevänä. Itse häpeän sitä, että asun Helsingissä ja tilaan silti postimyynnistä juttuja. Kyllä täältä pääkaupungista löytyisi sitä tavaraa kaupoistakin vaikka millä mitalla. 

Vierailija
108/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En totu koskaan bikineihin, vaikka vartalo on melko ok vielä keski-ikäisenäkin.  En olisi halunnut ostaa iäkkäälle äidilleni tenoja, mutta rohkaisin itseni. Kyttäsin sopivaa hetkeä kassalle menoon.

Vierailija
109/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan omituisia olette, kotoisa olo kanssanne.

Vierailija
110/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä turhaa häpeämistä. Nyt ymmärrän mikä joissain ihmisissä rasittaa, ja mikä minussa varmasti rasittaa heitä :suhtautuminen häpeään. En pysty häpeämään turhia juttuja. Oon opetellut siitä pois. Häpeän kun mokaan, käyttäydyn sopimattomasti tai jos joudun kertomaan henkilökohtaisia asioita tietämättä miten toinen suhtautuu tai jotain satuttavia asioita. Joskus häpeän omia suruntunteitani. Oon oppinut olemaan häpeämättä mitään turhia.. Se kyllä kun gynekologilla pitää riisua pelkkä alaosa ja kävellä pari metriä alaosattomissa kyllä hävettää kun se tuntuu niin omituiselta. Mut siihenkin olen opetellut etten häpeä sitä enää niin paljon: se on tehtävä joten miksi häpeäisin? Turha häpeä rajoittaa ihmistä ja saa ihmisen käyttämään puolustusmekanismeja, kuten ärtymystä, vihaa tai kieltämistä. Oon aina pitäny itseäni vähän hippinä, tätä ketjua lukiessa kyllä ymmärrän, miksi monet sellaisena näkevät. En pysty tietentahtoen ylläpitämään tuollaisia häpeän vankiloita. Häpeä on lapsuudessa istutettu ihmiseen, se on vanhempien asettama taakka lapseen. Miksi kantaa niitä juttuja enää mukana?

Vierailija
111/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ex ei suostunut pussaamaan julkisella paikalla, eikä edes autossa, koska se oli niiiin noloa.

Itseäni nolostaa ainoastaan siteiden ostaminen, ja vielä enemmän jos mies on mukana, mutta se on aina ollut niin. Tiedän että se on normaalia niitä ostaa, mutta siltikin noloa. Eikä siteiden osto toiselle ole läheskään niin nolon tuntuista kuin itselle :D

Vierailija
112/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo tullut mieleenkään, että pakettien noutaminen voi hävettää jotakin!:D Aika hauska ajatus:)

Vierailija
113/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osta vaimolle siteitä kaupasta vaikka pyytäisi.

Oikein. Täytyy olla aika kehari jos ei omaa vuotoaan osaa tukkia.

Se ei lienee kenellekään ole yllätys että menkkoihin voi ja pitää varautua.

Varautua? Eikö se just sitä ole jos pyytää miestä tuomaan siteitä? Vai meinaatko että mieheltä pyydetään vasta kun on jo perse veressä?

Yllättääkö vuotosi siis sinut joka ikinen kerta uudestaan ja uudestaan?

Näin ei ole koskaan ennen käynyt, kyllä miehen nyt pitää vuotoni tukkia?

Miten omituisia ihmisiä sitä onkaan olemassa.

Vierailija
114/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tiedän vieväni voiton tällä: mua hävettää joskus ihan yksin kotona ollessa kakkaaminen niin paljon, että sammutan valot vessasta. Ja tää on ihan totta :) Nyt uudessa asunnossa en yletä pöntöltä valokatkaisijaan ja on ollut aika kamalat kakkahäpeät siitä lähtien.

Tulee mielees se wc-raikastajamainos jossa pikkupoika alkaa itkeä koska oma kakka haisee niin pahalta :)  Perverssein mainos ikinä.

Vierailija
115/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin hävettää ostaa saunakaljaa miehelle, koska olen raskaana. Pelkään että joku tuttu näkee ja luulee minun juovan sen.

Muuten häpeän käydä pissalla vessassa, koska pelkään että joku kuulee sen lorinan.

Vierailija
116/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään tyhjiä olut- ja siideritölkkejä ja saan niistä ihan mukavasti taskurahaa. Erityisen paljon tienestejä tulee kesäisin viikonloppujen jälkeen. 

Minua kuitenkin hävettää suunnattomasti palauttaa niitä, varsinkin jos takanani on jonoa. Tulee kassialma-olo.

Vierailija
117/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen wc-pönttömalli on aiheuttanut paljon tuskaa ja kärsimystä maassamme. Pitäisikö tehdä kansalaisaloite siitä, että Suomessa säädetään laki keskieurooppalaiseen  pönttömalliin siirtymisestä. Siinä lorinat ei kuulu ja kakka jää kauniille kasalle posliinitasanteelle ilman plumpsahdusääniä ja veden roiskumista.  

Vierailija
118/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy postilatikolla kalsareissa. Asun omakotitaloalueella (en peltohelvetissä, mutta jos asuisin peltohelvetissä kävisin silti).

Vierailija
119/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen wc-pönttömalli on aiheuttanut paljon tuskaa ja kärsimystä maassamme. Pitäisikö tehdä kansalaisaloite siitä, että Suomessa säädetään laki keskieurooppalaiseen  pönttömalliin siirtymisestä. Siinä lorinat ei kuulu ja kakka jää kauniille kasalle posliinitasanteelle ilman plumpsahdusääniä ja veden roiskumista.  

Näin!

Vierailija
120/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei osta kondomeja. Hävettää muka kun kassatätit epäileevät hänen harrastavan seksiä.. Varmaan selittää niille, että haikara tämänkin toi.., millon lapsen kanssa kaupassa käy.

Hahha, mäkin tapailin (paneskelin) miestä mikä oli olevinaan niin saatanan fiksua ja filmaattista ja aikuista, mutta kortsuja se ei voinut ikinä ostaa. Se meni kerran niinkin pitkälle, että se laittoi kaverinsa varastamaan niitä ja otti koko satsin kerralla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan