Kuvaile (salaisen) ihastuksesi ulkonäkö

Vierailija

Siinäpä kysymys teille. Ikä mukaan myös.

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

Pitkä, kaljuuntunut, roteva, lämpimästi hymyilevä mies jolla on melkein aina parransänki. Viisissäkymmenissä. Ihana salaisten unelmien nallekarhu.

Vierailija

Laiha mies, jolla on kuitenkin jonkinverran vatsaa. Hänellä on myös hullunkurisen pienet kädet ja maailman kauneimmat siniset silmät. Tummahkot hiukset ja rietas hymy. <3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
22-v nainen. Pitkät mustat hiukset, vihreät silmät, silmälasit. Viettelevä ja kaunis hymy.

M24

Vois olla muuten mun ihastukseni, paitsi sillä on ikää varmaan ainakin 10 vuotta enemmän, ja hiukset ei ole pitkät, vaan olkapäille asti, Ihana.

Vierailija

Herkkä, älykäs, hyväsydäminen tummapiirteinen ujohko ihana mies. Pitäisin hyvänä jos omaksi saisin, valitettavasti varattu. Pks:lla.

Vierailija

Pitkä kapea mies. Kun tekee töitä, niin ihanat pitkät lihakset löytyy sieltä. Kaunis lantio. Lyhyt luonnonkihara tukka. Kauniit kädet. Ja supersöpö ujo hymy ja nappisilmät.

Vierailija

Pitkä parta, kaljuuntuva hiuksisto, treenattu kroppa (erityisesti hartiat ja selkä), lyhyt, sirot kasvot. On hyvännäköinen, mutta liian pullistelevan treenattu makuuni. Mutta ihastunut olen sisimpään.

Vierailija

Noin 170-senttinen ja lihava tietokonenörtti, jolla maailman söpöimmät vanhanaikaiset neliömäiset pullonpohjalasit. hänellä on ruskea tukka ja parta, ja ihanan ujo hymy. Harmi että tyyppi tuntuu pelkäävän minua :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Noin 170-senttinen ja lihava tietokonenörtti, jolla maailman söpöimmät vanhanaikaiset neliömäiset pullonpohjalasit. hänellä on ruskea tukka ja parta, ja ihanan ujo hymy. Harmi että tyyppi tuntuu pelkäävän minua :(

Kävelet reippaasti sen olmin luo ja suutelet sitä suoraan suulle, hämmentyy alkajaisiksi, mutta tokenee kyllä ja teistä tulee pariskunta <3 Siis jos tyyppi on vapaa. Muuten unohda.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat