Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile (salaisen) ihastuksesi ulkonäkö

Vierailija
17.11.2015 |

Siinäpä kysymys teille. Ikä mukaan myös.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha, pitkä, tatuoitu nutturamies. Ikää en tiedä, enkä osaa arvioida. Ehkä jotain 30-35 välillä.

Vierailija
2/67 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, kaljuuntunut, roteva, lämpimästi hymyilevä mies jolla on melkein aina parransänki. Viisissäkymmenissä. Ihana salaisten unelmien nallekarhu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Arttu Harkin näköinen.

No okei, se on Arttu Harkki.

Vierailija
4/67 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Arttu Harkin näköinen.

No okei, se on Arttu Harkki.

Vierailija
5/67 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-v nainen. Pitkät mustat hiukset, vihreät silmät, silmälasit. Viettelevä ja kaunis hymy.

M24

Vierailija
6/67 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha mies, jolla on kuitenkin jonkinverran vatsaa. Hänellä on myös hullunkurisen pienet kädet ja maailman kauneimmat siniset silmät. Tummahkot hiukset ja rietas hymy. <3

Vierailija
7/67 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

22-v nainen. Pitkät mustat hiukset, vihreät silmät, silmälasit. Viettelevä ja kaunis hymy.

M24

Vois olla muuten mun ihastukseni, paitsi sillä on ikää varmaan ainakin 10 vuotta enemmän, ja hiukset ei ole pitkät, vaan olkapäille asti, Ihana.

Vierailija
8/67 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkä, älykäs, hyväsydäminen tummapiirteinen ujohko ihana mies. Pitäisin hyvänä jos omaksi saisin, valitettavasti varattu. Pks:lla.

Vierailija
9/67 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä kapea mies. Kun tekee töitä, niin ihanat pitkät lihakset löytyy sieltä. Kaunis lantio. Lyhyt luonnonkihara tukka. Kauniit kädet. Ja supersöpö ujo hymy ja nappisilmät.

Vierailija
10/67 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä parta, kaljuuntuva hiuksisto, treenattu kroppa (erityisesti hartiat ja selkä), lyhyt, sirot kasvot. On hyvännäköinen, mutta liian pullistelevan treenattu makuuni. Mutta ihastunut olen sisimpään.

Vierailija
11/67 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tumma kolmevitonen gasellinainen. pitkät jalat ja pikkuinen pylly.

Vierailija
12/67 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 170-senttinen ja lihava tietokonenörtti, jolla maailman söpöimmät vanhanaikaiset neliömäiset pullonpohjalasit. hänellä on ruskea tukka ja parta, ja ihanan ujo hymy. Harmi että tyyppi tuntuu pelkäävän minua :(

Vierailija
13/67 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörtit on just parhaita:). Mulla kiikarissa itseäni hieman lyhyempi, rokonarpinen nörtti (29 v), jolla tumma tukka ja vino nenä.

Vierailija
14/67 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 170-senttinen ja lihava tietokonenörtti, jolla maailman söpöimmät vanhanaikaiset neliömäiset pullonpohjalasit. hänellä on ruskea tukka ja parta, ja ihanan ujo hymy. Harmi että tyyppi tuntuu pelkäävän minua :(

Kävelet reippaasti sen olmin luo ja suutelet sitä suoraan suulle, hämmentyy alkajaisiksi, mutta tokenee kyllä ja teistä tulee pariskunta <3 Siis jos tyyppi on vapaa. Muuten unohda.

Vierailija
15/67 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumaakin kuumempi kundi - ikä 25-30 välillä pakko olla

Vierailija
16/67 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelet reippaasti sen olmin luo ja suutelet sitä suoraan suulle, hämmentyy alkajaisiksi, mutta tokenee kyllä ja teistä tulee pariskunta <3 Siis jos tyyppi on vapaa. Muuten unohda.

On se vapaa tietääkseni. On niin äärimmäisen ujo vaan että on vaikea lähestyä, kun itsekin olen ujonpuoleinen. Olen tyytynyt toistaiseksi vain yrittämään kovasti olla ystävällisen näköinen ja hymyillä jos hän puhuu jotain minulle, mutta hän helposti punastuu ja alkaa katsoa alas päin. Vaikeaa tämä estyneiden nörttien pariutuminen :D Eikä me olla edes mitään nuoria, molemmat noin nelikymppisiä, ja tietääkseni molemmat myös täysin kokemattomia seurusteluasioissa.

Vierailija
17/67 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen työkaverini. Mies isolla M:llä, 185 cm, tumma ja normivartaloinen. Tietysti perheellinen mutta ihanaa mennä töihin, kun saan olla hänen lähellään.

Vierailija
18/67 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vapaa tietääkseni. On niin äärimmäisen ujo vaan että on vaikea lähestyä, kun itsekin olen ujonpuoleinen. Olen tyytynyt toistaiseksi vain yrittämään kovasti olla ystävällisen näköinen ja hymyillä jos hän puhuu jotain minulle, mutta hän helposti punastuu ja alkaa katsoa alas päin. Vaikeaa tämä estyneiden nörttien pariutuminen :D Eikä me olla edes mitään nuoria, molemmat noin nelikymppisiä, ja tietääkseni molemmat myös täysin kokemattomia seurusteluasioissa.

Auttaisko alkomahooli estoihin. Jos mahd. järjestää tilanne, jos ottaminen mahd.

Vierailija
19/67 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä, kuulostaa hellyttävältä. Toivottaavasti saatte toisenne:)

Vierailija
20/67 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimittainen, atleettinen ruumiinrakenne, hyvä urheilija. Ruskeat hiukset, kirkkaansiniset silmät ja suora nenä. Kaunein mies (poika), jonka tiedän. Olemme molemmat samanikäisiä, 15 v. (Tästä on tosin jo vuosikymmeniä, mutta muita salaisia ihastuksia minulla ei ole ollut sen koommin! En tiedä, näyttääkö hän enää keski-ikäisenä yhtä hätkähdyttävän upealta, sillä olen muuttanut niiltä seuduilta kauan sitten.)