Kuvaile (salaisen) ihastuksesi ulkonäkö
Kommentit (67)
Pitkä, ehkä n. 185cm ja hoikka tai melkeinpä laiha. Ruskeat lyhyehköt hiukset, ehkä vihreät silmät tai sinivihreät, en ole ihan varma. Silmälasit ja sellainen nörttimäinen ujo olemus. Kauniit pitkät sormet. Eikä varmaan itse tajua lainkaan mitä ajattelen kun juttelemme.
Sellainen söpö mies, kapeat kasvot, isot silmät, kaunis suu ja tasaiset hampaat. Pitkäraajainen, sellainen varsamainen vartalo. Vahva, vaikka ei juuri (näkyviä ainakaan) lihaksia. <3
Pieni ja töpöjalkainen blondi. Lyhyt tukka, hymyilee paljon. 24 v
n. 60 vuotias, harmaantuneet hiukset ja edestä kaljuuntuva, paksut käsivarret ja melko pitkä (n.180 cm),sopivasti mahaa, leveä selkä, normaalinlevyinen lantio ei liian leveä eikä liian ohut, kauniit siniset silmät, lempeä hymy, minusta karismaattinen mutta ei täynnä itseään, kunpa uskaltaisin tehdä tuttavuutta, on sinkku, olen vain äärimmäisen ujo seurusteluasioissa ja en varmaan kestäisi pakkeja, olen salaa kovastikin rakastunut ja pyrin hänen seuraansa mahd. usein eli n. kerran pari kuussa korkeintaan mahdollisuus nähdä häntä, ei varmaan ole minusta kiinnostunut kun olen niin ujo ym. eikä hänellä ole käsitystä tunteistani :/ terveisin 23 v nainen
Nostetaanpa tätä ketjua, näitä on kiva lukea!
Nainen, ehkä joku kolmekymppinen, pitkähkö. Mustat hiukset ja erikoisen keltavihreät silmät. Järkyn kaunis hymy, mutta valitettavasti sitä näkee harvoin. Pukeutuu erikoisesti, vähän goottityylisesti, mikä tekee hänet jotenkin sadusta putkahtaneen velhonaisen näköiseksi. Olen yrittänyt joskus small talkia sen kanssa, mutta taitaa valitettavasit olla luonteeltaan yhtä jääkuningatar kuin ulkonäöltään, katsoi mua vaan siihen tyyliin että onko sulla jotain asiaakin vai turhaanko häiritset. Mutta ei se estä mua fantasioimasta S/M sessioista sen kanssa, luulen että olisi erinomainen domina.