Kuvaile (salaisen) ihastuksesi ulkonäkö
Kommentit (67)
Pitkä mies, roteva (ei lihava mutta ei mikään salilla käyvä lihaskimppukaan, tosin kädet on vahvat ja todella seksikkäät.)
Söpö möhömaha on sillä <3 Hiukset on ruskeat ja ehkä olkapäille asti, silleen että saa ponnarille ym, ja hän näyttää superhyvältä hiukset kiinni.
Parta ja viikset löytyy :3 Ihanat vähän surulliset suklaasilmät ja niiiiin ihana hymy, haluaisin vain paijata, harmi ettei se tykkää musta.
Hänellä on tissit (pienet), hänellä on myös pylly (pieni), hiuksetkin löytyy (pitkät), hänen silmänsä ovat todella kauniit ja hän on ihan mukava (välillä). Käsitykseni mukaan hän on nainen, mutta paha sanoa varmuudella.
Terveisin Naispelko22
Pitkähkö, hoikahko ja pienehköt tissit. sellainen tuhma sihteerikkö-look:)
Lyhyehkö ja tanakka duunarimies, jolla vaalea tukka ja parta + silmälasit. Vahvat käsivarret, joissa tatuointeja.
Kaikki miehet aina tykkää pienistä ja pienipyllyisistä ja pienitissisistä jne. On teillä pienet helppoa. Mä alan seuraavassa elämässä myös pieneksi.
En tiedä hänen ulkonäköään.
Mutta hänen juttunsa ovat sulattaneet sydämeni.
Vierailija kirjoitti:
Herkkä, älykäs, hyväsydäminen tummapiirteinen ujohko ihana mies. Pitäisin hyvänä jos omaksi saisin, valitettavasti varattu. Pks:lla.
Ai hyväsydäminen sähkömies. Hah hah haa.
Lähemmäs kaksimetrinen kaljupää, roteva/vahva mutta ei bodattu kroppa. Leukaparta. Isot, vahvat kädet jotka osaavat silittää uskomattoman hellästi. Hiljaisen/jäyhänoloinen, kiltti. Sinisimmät silmät mitä olen (aikuisella) ihmisellä ikinä nähnyt....
N. 180cm kaljupää mies. Normaali/hieman urheilullinen kroppa. Iloiset ruskeat silmät, hymyilee paljon. Ulospäinsuuntautunut, positiivinen, iloinen, oikeudenmukainen, aito, kohtelias.
Siniset silmät, harmaat hiukset,kiva peppu:), sellainen y-mallinen vartalo, hyvin älykäs, herkkä, karismaattinen.Mies.
Hoikka ja urheilullinen, 180 cm, lyhyehkö laineikas vaaleanruskea tukka, sinivihreät silmät, seksikäs sänki. <3
Hoikka ja urheilullinen. Juuri sopivan pitunen (ei liian pitkä, mutta sopivasti mua pidempi :D). Ihana parta/sänki! Tarkkaa ikää en tiiä, luultavasti jotain 27-30v. Vaikuttaa tosi ihanalta tyypiltä, sosiaalinen ja positiivinen. Ehkä tavallaan flirttaileva "kaikille", joten hankala ottaa selvää et mikä on oikeaa flirttiä. En tiedä onko varattu.
Voi kun saisin hänet, mutta enhän mä uskalla mitään tehä.. :(
Näyttää ihan Jarkko Martikaiselta. Tai itseasiassa se on Jarkko Martikainen.
Minua vähän lyhyempi tumma mies, ruskeat silmät, hauska. Vähän liian estynyt kun sillä on se perhe ja kaikkee.
Komea nuori mies. Pitkä ja hoikka. Lyhyet vaalean rusket luonnonkiharat hiukset jota tekisi aina mieli pörröttää.
Voisi tuo muuten auttaakin... Itse en ole koskaan mihinkään firman pikkujouluihinkaan osallistunut, kun en tykkää melusta ja tungoksesta enkä kännisistä ihmisistä (ääri-introvertti kun olen), mutta ehkäpä sitä tänä vuonna voisi ihan siinä toivossa että jos tapaisi ihastuksen kohteen vähän maistissa :) Itsestäni alkoholi kyllä tekee melko ärsyttävän: ylimielisen, avautuvan, kovaäänisen ja päällekäyvän, joten varovainen täytyy olla.