Jos työpaikkanne kokouksesta jää ylimääräisiä sämpylöitä, kahvileipiä yms., minne ne päätyvät?

Vierailija

Niin?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Jäävät pöydälle. Joskus joku syö osan niistä, joskus ei. Päätynevät biojätteisiin.

Pullia vei työkaveri pussillisen lapsilleen. 

Vierailija

mulle.

Mä olen aulaemäntä ja mun tehtäviin kuuluu mm kokoustilojen siivoaminen.

Meillä kaikki neukkarit ovat 1 kerroksessa ja muut tilat ovat ylemmissä kerroksissa.

Muutenkin joudun olemaan poissa oven luota, kun siivoan neukkarit, eli vien käytetyt kupit pois, jaan postin. Olisi 1 hetki lisää olla poissa ovelta jos kävisin aina kaikki pullat viemässä muiden oleskelutiloihin.

Vierailija

Kahvihuoneen pöydälle. Jos on avaamattomia kakkuja tms. niin pälle lappu että saa syödä. Sämpylät voidaan ensin nostaa vähäksi aikaa kahvihuoneen pöydälle, mutta jos ne ei mene siitä ekalla tauolla, niin nostetaan taas jääkaappin ja päälle lappu että saa syödä.

Aika monesti niitä menee siitä sitten roskiin, jos ovat kuivuvaa tai pilaantuvaa sorttia. Porukka ei ole kovin persoa tarjottaville ja sitä on aika usein.

Vierailija

Tuodaan avokonttoriin jonnekin hyllyn päälle ja työntekijät saa syödä kun haluavat. Viimeinen konttorista lähtevä heittää jäljelle jääneet roskiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
mulle.

Meillä kaikki neukkarit ovat 1 kerroksessa ja muut tilat ovat ylemmissä kerroksissa.

Muutenkin joudun olemaan poissa oven luota, kun siivoan neukkarit, eli vien käytetyt kupit pois, jaan postin. Olisi 1 hetki lisää olla poissa ovelta jos kävisin aina kaikki pullat viemässä muiden oleskelutiloihin.

Soitat jonku hakeen tai tuputat niitä ohikulkevien mukaan. Tai sitten pistät vaan roskiin.

Vierailija

Meillä on tehty sellainen periaatepäätös että ne menee työttömien yhdistykselle, koska oletettavasti palkollisilla on varaa ostaa omat sämpylänsä, toisin kuin työttömillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä on tehty sellainen periaatepäätös että ne menee työttömien yhdistykselle, koska oletettavasti palkollisilla on varaa ostaa omat sämpylänsä, toisin kuin työttömillä.

Vai niin. Eli jotain kylmäsavulohisämpylöitä seisotetaan ensin joku 4 tuntia neukkarin pöydällä lämpimässä, sen jälkeen se viedään jonku työpöydälle odottamaan pariksi tunniksi että tämä työntekijä lähetee kotiin, sitten sämpylät muhii tunnin kuumassa autossa, kun tämä työntekijä piipahtaa ensin kaupassa ja sitten vie ne työttömien yhdistykselle. Työttömien yhdistyksellä ei tietenkään ole ketään enään tuohon aikaa iltapäivällä, niin kylläpä he saavatkin hyvät eväät seuraavan päivän aamukaffeille.

Vierailija

Työttömien yhdistykselle lahjoittaminen on hyvä idea.

Lidlin tilanne oli täysin erilainen, koska kyse oli varastamisesta eli kaupan tuotteiden luvattomasta ottamisesta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulle.

Soitat jonku hakeen tai tuputat niitä ohikulkevien mukaan. Tai sitten pistät vaan roskiin.

olen ollut talossa töissä 2 vuotta ja näin annettiin minulle ohjeet, kun taloon tulin. Joskus, max kerran kuussa joku isäntä ottaa tarjoilut mukaansa ja vie ne omaan kerrokseensa, mutta tätä tapahtuu äärimmäisen harvoin, kokouksia on kuitenkin joka päivä.

Roskiin en viitsi laittaa.

Meillä on 3 eri lajia tarjoiluja, ihan pullaa, niitä on 3 eri lajia, sitten on täytetyt sämpylät ja kolmas on hedelmävati. Avaamattomat hedelmät tietenkin jätän seuraavaan tilaisuuteen, mutta pullat ja voileivät kyllä pakkaan laukkuuni ja syön. Ja perjantaisin vien lähes kaikki hedelmätkin mukaani, sillä harvat kestää hyvänä maanantaihin ja lisäksi maanantaisin tulee aina hedelmäkuorma.

Muut, eli pullat ja sämpylät tulevat raakapakasteina, paistan ne aina sen mukaan monta tarvitaan ja täytteet käyn ostamassa lähikaupasta ennen töihin tuloani. Teen muuten tämän kauppareissun omalla ajallani, joten en pidä kovin pahana sitä että vien syömättömät tarjoilut mukanani. Varsinkin kun minulle kerrottiin perehdyttämisessä voin tehdä niille mitä haluan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat